• İhale No
    2014/115735
  • İhale Adı
    2014 YILI MAKİNALI AĞAÇLANDIRMA ÇALIŞMALARI KAPSAMINDA (3 ETAP) ORDU ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI ULUBEY ORMAN İŞLETME ŞEFLİĞİNDE EKSKAVATÖR İLE TOPRAK İŞLEMESİ
  • Sektör
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Eylül 2014 15:30
  • İdare
    Ordu Orman İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    15 Eylül 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

2014 YILI MAKİNALI AĞAÇLANDIRMA ÇALIŞMALARI KAPSAMINDA (3 ETAP) ORDU ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI ULUBEY ORMAN İŞLETME ŞEFLİĞİNDE EKSKAVATÖR İLE TOPRAK İŞLEMESİ

ORDU ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

2014 Yılı Makinalı Ağaçlandırma Çalışmaları Kapsamında (3 Etap) Ordu Orman İşletme Müdürlüğüne Bağlı Ulubey Orman İşletme Şefliğinde Ekskavatör İle Toprak İşlemesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/115735

1-İdarenin

a) Adresi : Ordu Orman İşletme Müdürlüğü Eskipazar Mahallesi Fidanlık Caddesi No: 9 52200 Altınordu/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : +90 452 237 02 26 (Santral), +90 505 681 88 52 (FCT Santral) - +90 452 237 02 25 (Muhasebe Servisi)
c) Elektronik Posta Adresi : sedatkaygisizcan@ogm.gov.tr (Geçicidir)
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 16,0 Km Ekskavatörle gradoni şeklinde toprak işlemesi (Buror Teras)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ordu Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı Ulubey Orman İşletme Şefliğinin Ordu İli, Ulubey İlçesi, Sayacabaşı Mevkisi sınırları dâhilindeki 26 Nolu Bölmede yapılacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 20(Yirmi) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (Müdür Yardımcısı Odası veya Toplantı Salonu) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Altınordu - ORDU
b) Tarihi ve saati : 22.09.2014 - 15:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen ve bedel içeren tek bir sözleşme kapsamındaki; ihale konusu iş veya işin bölümleriyle (kısımlarıyla) nitelik ve büyüklük bakımından benzerlik gösteren, tesis, makine, teçhizat ve diğer ekipman ile mali güç, ihtisas ve organizasyon gerekleri itibariyle benzer özellikteki (Bkz. İdari Şartnamenin 47.3. Md.) EKSKAVATÖR İLE TOPRAK İŞLEMESİ işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı olan ihale dokümanı satış bedelinin Ordu Orman İşletme Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığı veznesine veya Ordu Orman İşletme Müdürlüğünün T.C. Ziraat Bankası A.Ş. Ordu Şubesindeki IBAN: TR03 0001 0002 1738 3690 38 5001 no’lu hesabına yatırılması ve buna ilişkin Türk vatandaşı gerçek kişilerin adının ve soyadının ve de Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarasının, Türkiye'de faaliyet gösteren tüzel kişilerin ise ticaret unvanının ve de vergi kimlik numarasının yanında ihale kayıt numarasının ile işin adının ve de ihale dokümanı bedeli olarak yatırıldığına ilişkin ibarenin de yer aldığı alındı belgesinin veya dekontun aslının ibraz edilmesi şartıyla Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (İhale Servisi) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Kat: 2 Altınordu - ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (İhale Servisi) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Kat: 2 Altınordu - ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (Yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ekskavatörle gradoni şeklinde toprak işlemesi (Buror Teras): Meyilin % 41 - 60, profil taşlılığının % 25'e kadar, diri örtü köklerinin sahayı kaplama oranının % 31 - 60 olduğu yerlerde paletli traktör ile toprak işlemesi yapılamayan alanlarda, enaz 24 HP 8 Km
Ekskavatörle gradoni şeklinde toprak işlemesi (Buror Teras): Meyilin % 41 - 60, profil taşlılığının % 25'e kadar, diri örtü köklerinin sahayı kaplama oranının % 60'dan fazla olduğu yerlerde paletli traktör ile toprak işlemesi yapılamayan alanlarda, enaz 2 8 Km