• İhale No
    2015/175104
  • İhale Adı
    2015 YILI 6 MUHTELİF MALZEME
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Aralık 2015 14:30
  • İdare
    İstanbul Metin Sabancı Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Aralık 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

2015 YILI 6 MUHTELİF MALZEME

BALTALİMANI KEMİK HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2015 Yılı 6 Muhtelif Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/175104
1-İdarenin
a) Adresi : Baltalimanı Mh. Rumelihisarı Cd.No:62 34470 Baltalimanı SARIYER/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2123237075 - 2123237089
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@baltalimani.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2015 Yılı 6.Muhtelif Malzeme Alımı İşi ( 12 Kalem)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : M.S.Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ameliyathaneleri ve Tıbbi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip idarece telefon,faks,e-mail ile belirtilecek siparişler doğrultusunda partiler halinde yapılacaktır.Teslimat için talep edilen malzemeler siparişi takiben en fazla 5 ( beş) gün içerisinde hafta içi mesai saatleri (09:00 - 15:00) saatleri arasında Muayene ve Kabul Komisyonunun denetimde,ilgili birimin uygunluk onayı neticesinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Rumelihisarı Cd.No:62 Baltalimanı Sarıyer /İst
b) Tarihi ve saati : 24.12.2015 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler teklif sunup satışını  gerçekleştirdikleri ve ihaleye konu tıbbi sarf malzemelerinin Ulasal Bilgi Bankası kaydı zorunludur.Bu kaydı gösterir belgenin ihale dosyasında sunulması zorunludur

Teklif Sunan isteklilerin Ulusal Bilgi Bankası Kaydı zorunludur.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen “Sanayi Sicil Belgesi”,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen “Kapasite Raporu”,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen “İmalat Yeterlik Belgesi”,

ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin “Yerli Malı Belgesi”,

d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,

e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

Yetkili Satıcı olduğunu gösterir Belgeler;

1.Yerli ürünler için teklif sunulması durumunda İstekliler; yerli üreticilerden alacakları Yetkili Satıcı Belgesini ve/veya  CE belgesi dengi  belge/belgelerini ihale dosyasında sunacaklardır.

2.Yurt dışında imal edilen ürünlerin ise  CE belgesi ve/veya imalatçısının Türkiye’deki kuruluşuna verilen apostil kaşeli satış yetki belgesini teklif dosyasında sunacaklardır. 

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Satış sonrasında ürünlere ait herhangi bir üretim,ambalaj hatası tespiti durumunda ürün/ürünlerin yenileri ile değiştirileceğine dair, Ürünlerin kullanımı esnasında; teknik şartnamenin ilgili maddelerine göre saptanacak her hangi bir uygunsuzluğun varlığı durumunda, söz konusu ürün/ürünlerin yenileri ile değiştirileceğine dair taahhüt yazıları; Miadı dolan yada miadının dolmasına 3 (Üç)aydan az kalan ürünlerin değişim taahhüdü; İstekliler teklif sundukları ürünlerin kullanımı sırasında gerek duyulabilecek her türlü sarf malzemeyi bedelsiz karşılayacaklarını beyan eden taahhütnamelerini ihale dosyasında sunacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a) İstekliler, ithalatçı veya üretici ise teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna dair belgeyi ve ürün numaralarını (teklif edilen ürün ile ilgili barkod) gösterir belgeleri ihale teklif dosyalarında sunmalıdır. İstekliler teklif edilecek ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)'dan ürünün kodunu ve ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığı'nca onaylandığını gösterir belgeyi teklifi ile birlikte sunacaktır. UBB kapsam dışı olan ürünler için firma UBB kapsam dışı olduğunu gösteren belgelerini teklifi ile birlikte sunacaktır.
b) İstekliler, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı ürünlerin, ithalatçı veya üreticisinin bayii ise bu firmaların bayiliklerini kanıtlayıcı belgeyi ve ürün numaralarını (barkod) ihale teklif dosyalarında sunmalıdır.

4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Satış sonrasında ürünlere ait herhangi bir üretim,ambalaj hatası tespiti durumunda ürün/ürünlerin yenileri ile değiştirileceğine dair, Ürünlerin kullanımı esnasında; teknik şartnamenin ilgili maddelerine göre saptanacak her hangi bir uygunsuzluğun varlığı durumunda, söz konusu ürün/ürünlerin yenileri ile değiştirileceğine dair taahhüt yazıları; Miadı dolan yada miadının dolmasına 3 (Üç)aydan az kalan ürünlerin değişim taahhüdü; İstekliler teklif sundukları ürünlerin kullanımı sırasında gerek duyulabilecek her türlü sarf malzemeyi bedelsiz karşılayacaklarını beyan eden taahhütnamelerini ihale dosyasında sunacaktır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekli firmalar teklif sunacakları her bir kalem ürüne ait en az 5 (Beş) Adet numuneyi ihale tarih ve saatinden önce Metin Sabancı Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimine 3 (Üç) Adet tutanakla birlikte teslim edeceklerdir. Numuneyi teslim alan idari personel imzalı numune teslim tutanaklarından bir tanesi ihale dosyasına konmak üzere,bir tanesi istekli firmaca muhafaza edilmek üzere iade edilecektir.Bir tutanak ta numuneyi alan idari personele teslim edilecek.    Teslim edilen numuneler orijinal ambalajında olacak,Numunenin üzerinde imalatçı firma ticari ünvanı,ihaleye katılan isteklinin ticari unvanı,ürünün markası, ürünün onaylanmış barkod numarası,ihale sıra numarası  ve kalem adı açık ve net şekilde yazılacaktır. Teklif sunulan her bir kaleme ait ayrıntılı bilgi içerir kataloglar ve/veya ayrıntılı bilgi içerir resimler türkçe olarak ihale dosyasında sunulacaktır.Türkçe olmayan belgelerin asılları ile türkçe tercümeleri ihale dosyasında sunulacaktır. İhale Teknik Şartnamesinin her bir maddesine ayrıntılı cevap yazılacak ve teklif sunulan kalemlerden hangisine  uygun olduğu vurgulanacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı M.S.Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar M.S Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BUZDOLABI - SOĞUTUCU ÜNİTELER, KAN SAKLAMA DOLABI(KAN SAKLAMA DOLABI) 1 adet
BUZDOLABI - SOĞUTUCU ÜNİTELER, AŞI SAKLAMA DOLABI 1 adet
HEMOSTATİK LİKİT AJAN, KANAMA DURDURUCU 5(±1)CC 95 adet
Y TUR SETİ PUARLI 750 adet
KONDOM 12.000 adet
SICAK-SOĞUK PAKETİ 15(±5)X 20(±5)CM 800 adet
SICAK-SOĞUK PAKETİ 15(±5)X 25(±5)CM 800 adet
İPEK FLASTER 5CM X 5M 300 adet
EKG ELEKTRODU YETİŞKİN DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 25.000 adet
ALÇI ALTI PAMUK 10 CM X 1,5 M 30.000 adet
ASPİRASYON SONDASI NO:12 500 adet
ASPİRASYON SONDASI NO:14 1.100 adet