• İhale No
    2017/463008
  • İhale Adı
    2017-2018 KIŞ SEZONUNDA ISINMA AMAÇLI KULLANMAK ÜZERE KALORİFER KÖMÜRÜ ALIMI
  • Sektör
    Yakacak Odun ve Kömür Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Ekim 2017 14:00
  • İdare
    Ordu Orman İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    22 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

2017-2018 KIŞ SEZONUNDA ISINMA AMAÇLI KULLANMAK ÜZERE KALORİFER KÖMÜRÜ ALIMI

ORDU ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

2017-2018 kış sezonunda ısınma amaçlı kullanmak üzere Kalorifer Kömürü Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/463008
1-İdarenin
a) Adresi : Ordu Orman İşletme Müdürlüğü Eskipazar Mahallesi Fidanlık Caddesi No: 9 52200 Altınordu / ORDU
b) Telefon ve faks numarası : +90 452 237 02 26 (Santral) - +90 452 237 02 25 (Muhasebe Servisi)
c) Elektronik Posta Adresi : mehmetalideniz@ogm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Partiler itibariyle miktarı Teknik Şartnamesinin 5 inci maddesinde belirtilmiş olup, toplamı 30 (otuz) ton'dur.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ordu İli Altınordu, Ulubey ve Gölköy ilçeleri olmak üzere malların teslim edilme yerleri ayrıntılı olarak Teknik Şartnamesinin 6.1 inci maddesinde belirtilmiştir.
c) Teslim tarihleri : Teslimatlar, mesai saatleri içerisinde ve birbirini takip eden en fazla 3 (üç) gün içerisinde yapılmak üzere teslimat gün ve saatlerine ilişkin Teknik Şartnamesinin 6.2 nci maddesine göre zorunlu olarak yapılması gereken başvurunun idarece onayına müteakip 6.3 üncü ve 6.4 üncü maddelerindeki esaslara göre teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (Müdür Yardımcısı Odası veya Toplantı Salonu) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Altınordu - ORDU
b) Tarihi ve saati : 02.10.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Hava Yönetimi Dairesi Başkanlığının (Mülga T.C. Çevre ve Orman Bakanlığı Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğünün) "Hava Kirliliğinin Kontrolü ve Önlenmesi" ile ilgili 2010/14 sayılı genelgesi gereği ihaleye katılmak için; ithalatçılar İthalatçı Kayıt Belgesini, üreticiler Uygunluk İzin Belgesini, dağıtıcılar herhangi bir ilde alınmış Dağıtıcı Kayıt Belgesini ve satıcılar ise herhangi bir ilde alınmış Katı Yakıt Satıcısı Kayıt Belgesinin aslını veya noter tasdikli suretini teklifleri kapsamında sunmak zorundadır. İhaleyi kazanan ithalatçı veya üretici veya dağıtıcı veya satıcı, katı yakıta ilişkin bilgi ve belgelerini (uygunluk belgesi veya uygunluk izin belgesi, miktar vb.), ihalenin yapıldığı ilin ile ihaleye katılıma esas belgenin alındığı ilin Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğüne ve de sözleşmeden önce de idareye vermek zorundadırlar.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (İhale Servisi) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Kat: 2 Altınordu - ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (İhale Servisi) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Kat: 2 Altınordu - ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1 No.lu Parti: Kumbaşı Orman Lojmanlarındaki Boş Daireler için Kalorifer Kömürü 10 ton
2 No.lu Parti: Ulubey Orman İşletme Şefliği Hizmet Binası ve Lojmanları için Kalorifer Kömürü 5 ton
3 No.lu Parti: Gölköy Orman İşletme Şefliği Hizmet Binası ve Lojmanları için Kalorifer Kömürü 15 ton