KARACADAĞ KALKINMA AJANSI
2017 Mali Yılı İçin Genel Hizmet Alımı İşi Açık İhale Usulü (Kalkınma Ajansları Mal, Hizmet ve Yapım İşi Satın Alma ve İhale Usul ve Esasları Madde 10) ile ihale edilecektir.
1-Ajansın İrtibat Bilgileri: |
|
a) Adresi |
Selahattin Eyyubi Mah. Urfa Bul. No:15/A 21080 Bağlar / Diyarbakır |
b) Telefon ve Faks Numarası |
Tel: 0 (412) 2371216-17-82-83 Faks 0 (412) 2371214 |
c) Elektronik Posta Adresi |
info@karacadag.org.tr |
2-İhale Konusu İşin: |
|
a) Niteliği, Türü ve Miktarı |
Niteliği; Hizmet Alımı, Türü ve Miktarı; Ulaşım hizmetleri için 3 kişi, Büro hizmetleri için 2 kişi, Genel temizlik ve servis hizmetleri için 5 kişi. |
b) Yapılacağı Yer |
1) Karacadağ Kalkınma Ajansı Ana Hizmet Binası / Diyarbakır 2) Şanlıurfa Yatırım Destek Ofisi Hizmet Binası |
c) Süresi |
1 Yıl (01/01/2017-31/12/2017) |
3-İhalenin |
|
a) Usulü |
: Herkese Açık İhale Usulü |
b) Yapılacağı Yer |
: Karacadağ Kalkınma Ajansı Dicle Toplantı Salonu |
c) Tarihi ve Saati |
: 30/11/2016 – Saat. 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi,
b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri,
c) Bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
d) Teklif edilen bedelin en az yüzde 3'üne denk gelen geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların İdarenin hesabına yatırıldığını gösteren makbuzlar,
e) Değerlendirmede kullanılacak yeterlik belgeleri ve standart formlar,
f) Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
Detaylar ve değerlendirme usulü idari şartnamede belirtilmiştir.
5. Yapılan değerlendirme sonucunda ihale komisyonu tarafından ihale, ekonomik açıdan en avantajlı teklifi veren istekli üzerinde bırakılır. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, fiyatla birlikte fiyat dışı unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin hesaplama yöntemi ve diğer detaylar idari şartnamede belirtilmiştir.
6. İhale dokümanı Selahattin Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı No: 15/A 21080 Bağlar/Diyarbakır adresinde görülebilir ve 350,00 -TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7. Teklifler, 30/11/2016 Çarşamba günü saat 10:30’a kadar Karacadağ Kalkınma Ajansına verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada yaşanacak gecikmelerden Ajans sorumlu tutulamaz. Teklifler 30/11/2016 Çarşamba günü saat 10:30’da Karacadağ Kalkınma Ajansı Dicle Toplantı Salonu'nda açılacaktır.
8. İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
9. Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (altmış) takvim günü olmalıdır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu tarih, 30.12.2016 tarihinden önce olmamak üzere istekli tarafından belirlenir. Teminatın yatırılacağı Banka ve Hesap No: T.C. Ziraat Bankası Diyarbakır Şubesi, IBAN NO: IBAN: TR72 0001 0000 9152 8824 4950 01.
11. Karacadağ Kalkınma Ajansı, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ile 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu hükümlerine tabi olmayıp, mal ve hizmet alımı ile yapım işlerine ilişkin işi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediğine kısmen veya tamamen vermekte serbesttir. İhalenin tamamen veya kısmen iptal edilmesi nedeniyle isteklilerce Ajanstan herhangi bir hak talebinde bulunulamaz.
Kamuoyuna duyurulur.
AJANS GENEL SEKRETERLİĞİ
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|