• İhale No
    2017/99188
  • İhale Adı
    2017 YILI YEMİŞKEN SATIŞ İSTİF DEPOSUNDA ORMAN EMVALİ İSTİF VE TASNİF HİZMET ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Tarım, Ormancılık Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Mart 2017 10:00
  • İdare
    Ordu Orman İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    03 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

2017 YILI YEMİŞKEN SATIŞ İSTİF DEPOSUNDA ORMAN EMVALİ İSTİF VE TASNİF HİZMET ALIMI İŞİ

ORDU ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

2017 Yılı Yemişken Satış İstif Deposunda Orman Emvali İstif ve Tasnif Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/99188

1-İdarenin

a) Adresi : Ordu Orman İşletme Müdürlüğü Eskipazar Mahallesi Fidanlık Caddesi No: 9 52200 Altınordu/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : +90 452 237 02 26 (Santral) - +90 452 237 02 25 (Muhasebe Servisi)
c) Elektronik Posta Adresi : mehmetalideniz@ogm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Ayrıntıları teknik şartnamesinin 1 inci maddesinde belirtildiği şekliyle Yemişken satış istif deposunda istifi ve tasnifi yapılacak muhtelif orman emvallerinin toplam tahmini miktarı: 8.115 m3 + 155 ster’dir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ordu Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı Gölköy Orman İşletme Şefliğinin Yemişken Satış İstif Deposu sahasında yapılacaktır. Satış İstif Deposunun adres ve iletişim bilgileri Teknik Şartnamesinin 1 inci maddesinde ayrıntılı olarak yer almaktadır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 31.03.2017, işin bitiş tarihi 15.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (Müdür Yardımcısı Odası veya Toplantı Salonu) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Altınordu - ORDU
b) Tarihi ve saati : 13.03.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (İhale Servisi) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Kat: 2 Altınordu - ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (İhale Servisi) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Kat: 2 Altınordu - ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İbreli Tomruk 455 metreküp
İbreli Maden Direk 25 metreküp
İbreli Yuvarlak Sanayi Odunu 55 metreküp
İbreli Kâğıtlık Odun 95 metreküp
İbreli Yakacak Odun 15 ster
Yapraklı Tomruk 6.995 metreküp
Yapraklı Tomruk (5 m.’den uzun) 15 metreküp
Yapraklı Maden Direk 15 metreküp
Yapraklı Yuvarlak Sanayi Odunu 165 metreküp
Yapraklı Kağıtlık Odun 295 metreküp
Yapraklı Sırık ve Çubuk 15 ster
Yapraklı Yarma Sanayi Odunu 15 ster
Yapraklı İnce Sanayi Odunu 15 ster
Yapraklı Yakacak Odun 95 ster