• İhale No
    2019/291387
  • İhale Adı
    2019/2020 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILINDA AKKUŞ İLÇESİNDE TAŞIMA KAPSAMINDA BULUNAN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE ÖĞLE YEMEĞİ OLARAK MALZEME DÂHİL YEMEK PİŞİRME DAĞITIMI VE SONRASI HİZMETLERİ ALIM İŞİ
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Temmuz 2019 10:30
  • İdare
    Akkuş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    21 Haziran 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2019/2020 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILINDA AKKUŞ İLÇESİNDE TAŞIMA KAPSAMINDA BULUNAN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE ÖĞLE YEMEĞİ OLARAK MALZEME DÂHİL YEMEK PİŞİRME DAĞITIMI VE SONRASI HİZMETLERİ ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/291387

1-İdarenin

a) Adresi : MERKEZ MAHALLESİ İSTİKLAL CADDESİ NO:84 52950 AKKUŞ ORDU 52950 MERKEZ MAHALLESİ AKKUŞ/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4526112014 - 4526112927
c) Elektronik Posta Adresi : akkus52@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2019/2020 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILINDA AKKUŞ İLÇESİNDE TAŞIMA KAPSAMINDA BULUNAN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE ÖĞLE YEMEĞİ OLARAK MALZEME DÂHİL YEMEK PİŞİRME DAĞITIMI VE SONRASI HİZMETLERİ ALIMI İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Akkuş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü Odası
c) Süresi : İşe başlama tarihi 09.09.2019, işin bitiş tarihi 19.06.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : MERKEZ MAH.İSTİKLAL CADDESİ NO:84 AKKUŞ/ORDU
b) Tarihi ve saati : 18.07.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

-GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞIN'DAN ALINAN GIDA ÜRETİM İZNİ BELGESİ(İşletme Kayıt Belgesi), 1086 kişilik kapasite raporu’’ ifadesi ‘’ticaret ve/veya sanayi odası ya da meslek odası tarafından mevzuatına uygun olarak düzenlenmiş kapasite raporu.

İHALE KONUSU HİZMETİN İFASI SIRASINDA GEREKLİ OLAN EN AZ 2 ADET ÜZERİ KAPALI MİNÜBÜS VEYA OTOMOBİL VEYA PANELVAN OLMASI.KİRALAMA YÖNTEMİ İLE TEMİN EDECEĞİ DURUMLARDA İSE İŞİN SÜRESİNİ KAPSAYACAK ŞEKİLDE DÜZENLENMİŞ NOTER ONAYLI KİRA SÖZLEŞMESİNİ İHALE TEKLİF ZARFI İÇERİSİNDE İHALE ESNASINDA SUNACAKTIR.

Üretimi yapılacak yemelerin kalitesi(nesafet,ısı,kıvam,tat vb. bozulmaması) ve üretim  yapılan iş yerinin Milli Eğitim Bakanlığı’nın 2010/15 sayılı genelgesi kapsamında denetlenebilmesi için, Ordu İl sınırları içerisinde yemek üretim tesisi bulunması gerekmekte, Ordu İl sınırları içerisinde yemek üretim tesisi bulunmayan istekliler üzerinde ihale bırakılması halinde;işin yapılacağı il sınırları içersinde üretim tesisi kurmak veya şartları taşıyan üretim tesisi ile noter onaylı sözleşme yapmak zorundadır.Yapılan sözleşme yüklenici tarafından idareye sözleşme imzalanırken  sunulacaktır.Teklifi sınır değerin altında kalan istekliler 4734 sayılı kamu ihale kanunun 38. Maddesine göre açıklama istenilmeksizin reddedilecektir.

Yemek Fabrikasına ait ISO 9001-2015 standartlarına göre alınmış Kalite Yönetim Sistem Belgesi

İhale tarihi itibariyle geçerliliği sona ermemiş TSE 8985 Hizmet Yeterlilik Belgesi aslı ya da noter tasdikli sureti.

Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.

İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İhale konusu hizmetin ifası için gerekli olan araçlardan en az iki adet üzeri kapalı panelvan veya minibüs gibi servis aracı bulunduracaktır. İhale üzerinde kalan istekli sözleşme süresinde araçlar ile ilgili kendi adına ise ruhsatlarını, kiralık ise yapılan noter onaylı sözleşmeyi idareye ibraz edecektir.

b) Ticaret ve/veya Sanayi odası yada meslek odası tarafından mevzuatına uygun olarak düzenlenmiş, ihale son başvuru tarihi itibarıyla geçerli olmak üzere günlük 1086 öğün kapasite raporu. 

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

Geçerlilik süresini doldurmamış Yemek fabrikasına ait İSO 9001: 2015 standartına göre alınmış Kalite Yönetim belgesi aslı yada noter tastikli sureti

b) İhale tarihi itibarı ile geçerlilik sona ermemiş TSE 8985 Hizmet Yeterlilik Belgesi aslı ya da noter tasdikli sureti.


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
Deney laboratuvarlarının kalite yeterliğine ilişkin belgelerin Türk Akreditasyon Kurumu veya Uluslararası Laboratuvar Akreditasyon İşbirliği Karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan akreditasyon kurumları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu akreditasyon kurumlarının Uluslararası Laboratuvar Akreditasyon İşbirliği Karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan akreditasyon kurumu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. Teyit yazısı, ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması koşuluyla düzenlendiği tarihten itibaren bir yıl süreyle kullanılabilir. Ancak Türk Akreditasyon Kurumu tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde malzemeli  yemek pişirme, dağıtımı ve hizmetleri işi.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ŞUBE MÜDÜRÜ ODASI adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
2019/2020 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILINDA AKKUŞ İLÇESİNDE TAŞIMA KAPSAMINDA BULUNAN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE ÖĞLE YEMEĞİ OLARAK MALZEME DÂHİL YEMEK PİŞİRME DAĞITIMI VE SONRASI HİZMETLERİ ALIM İŞİ 191.136 öğün
17 Temmuz 2019

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/291387
İptal Nedeni : Şikayet Üzerine İdare Tarafından İptal -
İptal Tarihi : 16 Temmuz 2019

18 Temmuz 2019

İHALE İPTAL İLANI
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2019/291387
1- İdarenin
a) Adresi:MERKEZ MAHALLESİ İSTİKLAL CADDESİ NO:84 52950 AKKUŞ ORDU 52950 MERKEZ MAHALLESİ AKKUŞ/ORDU
b) Telefon ve faks numarası:4526112014 - 4526112927
c) Elektronik posta adresi:akkus52@meb.gov.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :21.06.2019 - 3886
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:16.07.2019
4- İptal nedeni veya nedenleri

GÜZEL GIDA TEM.GİY.HZR. YEM. TAR.HAY VE SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ. FİRMASININ 12/07/2019 TARİHİNDE İDARİ ŞARTNAMENİN 27. MADDESİNE,31.MADDESİNE,33.MADDESİNE İTİRAZI HAKLI GÖRÜLEREK İHALENİN İDARE TARAFINDAN İPTALİNE KARAR VERİLMİŞTİR.