• İhale No
    2019/260471
  • İhale Adı
    2019 Mali Yılı 13 Kalem Bilgi İşlem Donanım Yedek Parça Alımı
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Haziran 2019 10:00
  • İdare
    Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    31 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİ İŞLEM DONANIM YEDEK PARÇASI SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-OKMEYDANI SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2019 Mali Yılı 13 Kalem Bilgi İşlem Donanım Yedek Parça Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/260471
1-İdarenin
a) Adresi : Darülaceze Cad. No:25 OKMEYDANI ŞİŞLİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2123145536 - 2122217703
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@okmeydani.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2019 Mali Yılı 13 Kalem Bilgi İşlem Donanım Yedek Parça Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tüketim Ambarı ve Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Dayanıklı Taşınır Depo
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra hastanemiz ihtiyacına binaen sipariş (peyderpey ya da ürünün tamamı olabilir) tarihinden itibaren 15 (onbeşi) iş günü içerisinde ilgili depoya teslim edilecektir. Sipariş formu elden teslim edilebileceği gibi, iş bu sözleşmenin 2. maddesinde belirtilen “Bildirime Esas Faks Numarası” ya da “Bildirime Esas Elektronik Posta Adresi”ne gönderildiğinde tebliğ edilmiş sayılır. Sipariş çekilen kalem ve miktarlara uyulması zorunludur. Malzeme teslimatı iş günlerinde 09:00-16:00 arası yapılacak olup; nakliyat ve depoya taşınması yüklenici tarafından gerçekleştirilecektir. Firma yetkilisi olmadan mal teslimi yapılmayacaktır. Kargo ile mal teslimi yapılmayacaktır. Yüklenici teslim ettiği malzemelerini miadı dahilinde kullanılmadığında son 3 (üç) ay kala, ileri miadlı ürünlerle değiştirecektir. Ayrıca istekliler, kullanım sırasında üretimden kaynaklanan, son kullanma tarihi gelmeden (ambalaj ve üründe) bozulma meydana gelmesi durumunda yenisi ile değiştirilecektir. Teslim edilmeyen kısım için sözleşmedeki yazılı cezalar uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi İdari Birimler Binası Satınalma Birimi Darülaceze Cad. No:27 Şişli/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 17.06.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a-) İstekliler teklif edecekleri ürünler için en az 1 (Bir) adet numuneyi teklif zarfı ve önceden hazırlanmış olan Numune Teslim Tutanağı ile beraber idare personeline teslim edecektir. Numune Teslim Tutanağında İhtiyaç Listesi Sıra Numarası ve Markası açıkça belirtilecektir.

Numune olarak teslim edilen ürünler orijinal ambalajında olacaktır. Numunelerin üzerinde isteklinin unvanı, ürünün adı ve markası, İhale Kayıt Numarası ve İhtiyaç Listesi Sıra Numarası yazacaktır.

Aynı malzemenin numara/ölçü/size/french farkından dolayı İhtiyaç Listesinde birden fazla sırada bulunması durumunda (aynı marka ürün teklif ediliyorsa) isteklinin 1 adet numune teslim etmesi yeterli olacaktır.

Gerektiğinde numune açılıp kontrol edilerek testlere tabi tutulacaktır. Karar verilememesi veya numunelerin karar vermek için yetersiz olduğu durumlarda istekli firmadan tekrar numune talep edilebilir. Tekrar numune istenmesi durumunda idarenin yazılı talebini izleyen 3 (Üç) iş günü içerisinde idare yetkilisine Numune Teslim Tutanağı ile teslim edilecektir. İhale Komisyonu, numunelerin teknik özellikleri ve performansına ilişkin test, değerlendirme veya eğitim talep edebilir. Test ve değerlendirme kamu kurum ve kuruluşlarında yapılacaktır. Test, analiz ve eğitim için herhangi bir ücret öngörülmesi durumunda ücret isteklilerce karşılanacaktır. 

Numune değerlendirme sonucunda istekliye teslim edilebilir durumda olan numuneleri İhale süreci bittikten (sözleşmeler imzalandıktan) sonra 1 (bir) ay içerisinde iade edilecektir. Bu süre içerisinde iade alınmayan numuneler idarece imha edilecektir.

Numune vermeyen ya da numunesi teknik şartnameye uygun olmayan isteklinin teklifi geçersiz sayılacaktır.

İdare, numuneler için isteklilere hiçbir ücret ödemeyecektir.

b-) İstekliler, teknik şartnameye uyduklarına dair düzenleyecekleri Taahhütnameyi ya da Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesini ihale dosyasında sunacaklardır.

c-) İstekliler teklif ettikleri ve Yerli Malı Belgesi sundukları ürünlerin listesini İhtiyaç Sıra Numaralarını da belirterek ihale dosyasında sunacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman Bedeli; İhale Kayıt Numarası, İhale Adı ve istekli vergi numarası belirtilmek sureti ile hastanemizin Halk Bankası Bebek Şubesi TR48 0001 2009 1470 0005 1000 29 nolu hesabına veya hastanemiz veznesine yatırılarak ödeme makbuzu ile birlikte Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi İdari Birimler Binası Satınalma Biriminden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi İdari Birimler Binası Satınalma Birimi Darülaceze Cad. No:27 Şişli/İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANAKARTLAR 60 adet
MERKEZİ İŞLEM BİRİMİ (CPU) İŞLEMCİLERİ 60 adet
EKRAN KARTLARI 50 adet
RAM (RAM 4 GB DDR4) 50 adet
HARİCİ DİSK 5 adet
CAT 6 KABLO 10 adet
RJ45 KONNEKTÖR 1.000 adet
RAM (RAM 4 GB DDR3) 50 adet
YAZICI KABLOSU LPT 100 adet
HDMI KABLO 30 adet
POWER BROSS (BİLGİSAYAR GÜÇ KAYNAĞI) 50 adet
KLAVYE VE FARE SETİ 300 adet
SABİT DİSK SÜRÜCÜLERİ 200 adet