DEVLET HASTANESİ -SAFRANBOLU SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
2019 YILI KIRTASİYE MALZEMESİ VE BASILI EVRAK alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/78555 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | ATATÜRK MAHALLESI SAGLIK SOKAK 42 78600 - SAFRANBOLU/KARABÜK |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3707121187 - 3707121191 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | karabukdhs4@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 50 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ VE BASILI EVRAK ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Safranbolu Devlet Hastanesi Tüketim Ambarı |
c) Teslim tarihi | : | İhtiyaca binaen peyderpey alım yapılacaktır. Siparişler partiler halinde; faks yada mail ile tebliğ edildiği tarihten itibaren 15 gün içerisinde idari ve teknik şartnamedeki hususlara uygun olarak, mal alımları muayene ve kabul yönetmeliği esasları dahilinde, idarenin belirlediği zamanlarda, belirtilen miktarlarda yükleniciye gösterilen ambar ve kırtasiye depolarına her türlü masraf yükleniciye ait olmak üzere teslim edilecektir |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | SAFRANBOLU DEVLET HASTANESİ TOPLANTI ODASI |
b) Tarihi ve saati | : | 05.03.2019 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
istekli, üzerinde kalan malzemeleri idareye sunmadan önce numune verecek olup, numuneye onay verildikten sonra ambara malları teslim edecektir. Basılı evrakta da ilgili malzemeler basıma geçmeden önce mutlaka Kuruma baskı örneği sunup onaylattıktan sonra teslim edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 10 (yüzde on) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı SAFRANBOLU DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Safranbolu Devlet Hastanesi satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
FOTOKOPİ KAĞIDI | 1.000 | top |
BARKOD SIRAMATİK RULOSU 1500 LÜK | 500 | rulo |
KİOKS CİHAZI BARKODU | 30 | rulo |
CD VE ZARFI | 4.000 | adet |
DVD VE ZARFI | 500 | adet |
TÜKENMEZ KALEM MAVİ | 800 | adet |
KURŞUN KALEM SİYAH | 48 | adet |
TÜKENMEZ KALEM KIRMIZI | 100 | adet |
SİLGİ | 24 | adet |
KALEMTRAŞ | 30 | adet |
DELGEÇ ORTA BOY | 25 | adet |
KOLİ BANDI | 100 | adet |
SELEFON BANT | 24 | adet |
DAKSİL SIVI | 100 | adet |
GENİŞ KLASÖR | 550 | adet |
DAR KLASÖR | 300 | adet |
KALEM PİL AA | 1.000 | adet |
İNCE PİL AAA | 200 | adet |
CE 410 SİYAH TONER | 3 | adet |
CE 411 MAVİ TONER | 3 | adet |
CE 412 SARI TONER | 3 | adet |
CE 413 KIRMIZI TONER | 3 | adet |
CF SİYAH TONER 280 X | 30 | adet |
HP TONER 2612A | 30 | adet |
CANON TONER 726A | 40 | adet |
HP CANON SİYAH 285(725) | 20 | adet |
HP CF SİYAH TONER 226 X | 10 | adet |
ARŞİV DOSYA ZARFI | 4.000 | adet |
DAHİLİ SERVİSLER HASTA YATIŞ DOSYASI | 1.500 | adet |
CERRAHİ SERVİSLER HASTA YATIŞ DOSYASI | 1.500 | adet |
GÜNÜ BİRLİK HASTA YATIŞ DOSYASI | 1.000 | adet |
İNFÜZYON ETİKETİ | 45.000 | adet |
ENJEKSİYON+PANSUMAN DEFTERİ | 10 | adet |
RANDEVU DEFTERİ | 2 | adet |
FİZİK TEDAVİ KAYIT DEFTERİ | 10 | adet |
PATOLOJİ İSTEM FORMU | 30 | cilt |
ACİL SERVİS HASTA TAKİP FORMU | 1.000 | cilt |
NARKOTİK VE PSİKOTROP İLAÇLAR TAKİP FORMU | 20 | cilt |
KLİNİKLER TEMİZLİK KONTROL FORMU | 25 | cilt |
YATAN HASTA YEMEK RASYONU | 25 | cilt |
KAN TRANSFÜZYON TAKİP VE GERİ BİLDİRİM FORMU | 12 | cilt |
YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HASTA TAKİP FORMU | 1.500 | adet |
DİŞ MSÜ ALET VE MALZEME TESLİM FORMU(500 Lük) | 2 | kutu |
AMELİYATHANE İLAÇ VE SARF MALZEME KULLANILDI LİSTESİ | 25 | cilt |
AMELİYATHANE SALONU GÜNLÜK HASTA LİSTESİ | 25 | cilt |
ENJEKSİYON KONTROL REHBERİ | 15 | cilt |
TEMİZLİK PERSONELİ ORYANTASYON REHBERİ | 10 | cilt |
DOKTOR, DİYETİSYEN, PSİKOLOG, SOSYAL HİZ. UZMANI ORYANTASYON REHBERİ | 10 | cilt |
VERİ ELEMANI ORYANTASYON REHBERİ | 10 | cilt |
CENAZE KİMLİK FORMU | 1.000 | adet |