• İhale No
    2019/582900
  • İhale Adı
    2020 BASILI FORM VE DEFTER ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Aralık 2019 11:00
  • İdare
    Ordu İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BASILI FORM VE KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ORDU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

2020 BASILI FORM VE DEFTER ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/582900
1-İdarenin
a) Adresi : BUCAK MAHALLESI IBNI SINA CADDESI NO:18 52200 ORDU MERKEZ/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4526662501 - 4522234686
c) Elektronik Posta Adresi : ordu@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 81 Kalem Basılı Form ve Defter Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ORDU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ FATSA DEVLET HASTANESİ GÖLKÖY DEVLET HASTANESİ ORDU DEVLET HASTANESİ KORGAN DEVLET HASTANESİ ÜNYE DEVLET HASTANESİ ORDU EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ULUBEY İLÇE HASTANESİ KUMRU DEVLET HASTANESİ ORDU AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ AYBASTI DEVLET HASTANESİ GÜRGENTEPE İLÇE HASTANESİ MESUDİYE İLÇE ENTEGRE HASTANESİ AKKUŞ DEVLET HASTANESİ
c) Teslim tarihi : Sözleşme itibari ile işe başlanacaktır. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir. Sözleşmenin imzalanması müteakip idarenin talebi üzerine 20 gün içerisinde ilgili Sağlık Tesislerinin ilgili birimlerine teslim edilecektir. Siparişler ilgili Sağlık Tesisleri tarafından çekilecek ve mal teslimi ilgili Sağlık Tesislerinin isteğine göre peyder pey olarak en fazla 3 seferde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No: 18 Kat:4 Altınordu - ORDU
b) Tarihi ve saati : 10.12.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler  Teknik Şartnameye uygunluk belgelerini (Teknik şartnameye cevaplarını) yazılı olarak ihale dosyasında sunacaklardır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü Kırtasiye ve/veya Basılı Evrak Alımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No: 18 Kat:4 Altınordu - ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACİL SERVİS HASTA KABUL/İZLEM FORMU 1.368.000 adet
HASTA TABURCULUK ÖZETİ FORMU 1.335 cilt
KAN VE KAN ÜRÜNLERİ İSTEM FORMU 15 cilt
KAN VE KAN BİLEŞENLERİ İSTEM FORMU (ACİL iSTEMLER) 15 cilt
KAN VE KAN ÜRÜNÜ TRANFÜZYONU İZLEM FORMU 555 cilt
CİNSEL SALDIRI MUAYENE RAPORU (KADINLAR İÇİN ) 1,2,3,4 235 cilt
CİNSEL SALDIRI MUAYENE RAPORU( ERKEKLER İÇİN)1,2,3,4 145 cilt
ANESTEZİ GÖZLEM KAYIT FORMU 995 cilt
ODYOLOJİK BULGULAR FORMU 1.220 cilt
GENEL ADLİ MUAYENE RAPORU(1,2,3) 2.595 cilt
AMBULANS KAYIT FORMU 2.110 cilt
DOĞUM İZLEM FORMU 10.300 adet
GÖZLÜK REÇETESİ 1.000 cilt
YENİ DOĞAN İŞİTME TARAMA RANDEVU KARTI 1.000 adet
DİŞ POLİKLİNİĞİ RANDEVU KARTI 129.500 adet
EXİTUS KARTI 7.300 adet
DOĞUM KARTI 4.800 adet
SOLUNUM FONKSİYON TESTİ DEFTERİ 5 adet
HASTA DOSYASI 92.500 adet
HEMŞİRE NÖBET TESLİM DEFTERİ 85 adet
ECZANE GÜNLÜK NARKOTİK İLAÇ ÇIKIŞ DEFTERİ 65 adet
YEŞİL REÇETELİ İLAÇLARIN DEVİR TESLİM VE İMHA KAYIT DEFTERİ 25 adet
KIRMIZI REÇETELİ İLAÇLARIN DEVİR TESLİM VE İMHA KAYIT DEFTERİ 25 adet
TAŞIT GÖREV EMRİ DEFTERİ 1.070 adet
KAN VE KAN ÜRÜNLERİ TESLİM FORMU 265 cilt
TANSİYON TAKİP KARTI 16.500 adet
HASTA KABUL VE ÖN DEĞERLENDİRME FORMU 159.000 adet
PATALOJİ VE SİTOLOJİ TETKİK İSTEK FORMU 520 cilt
HEMODİNAMİ LABORATUVARI KORONER ANJİOGRAFİ RAPORU 120 cilt
KORONER YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HASTA İZLEM FORMU 7.500 adet
YOĞUN BAKIM HASTA İZLEM FORMU 60.000 adet
KARDİO VASKÜLER CERRAHİYOĞUN BAKIM ÜNİTESİ GÜNLÜK HASTA İZLEM FORMU 5.000 adet
YATAKLI SERVİSLER VE YOĞUN BAKIM ÜNİTELERİ NÖBET DEFTERİ 620 adet
YENİ PROTEZ KULLANACAK HASTALARA ÖNERİLER FORMU 320 cilt
LOKAL ANESTEZİYLE DİŞ ÇEKİMİ SONRASI YAPILMASI GEREKENLER FORMU 1.120 cilt
REÇETE 14.355 cilt
KUDUZ RİSKLİ TEMAS VAKA İNCELEME FORMU 65 cilt
KUDUZ BİLGİLENDİRME FORMU 70 cilt
HEMŞİRE HASTA KABUL ÖN DEĞERLENDİRME FORMU 660 cilt
DİŞ PROTEZ RANDEVU KARTI 645 cilt
FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON KARTI 18.500 adet
KUDUZ AŞISI TAKİP KARTI 1.700 adet
İNFÜZYON ETİKETİ 439.000 adet
DEZENFEKTAN ETİKETİ 11.200 adet
İLAÇ ETİKETİ 42.100 adet
JİNEKOLOJİK HASTA DEĞERLENDİRME VE İZLEM FORMU 14.550 adet
TIBBİ MÜDAHELE İÇİN HASTA BİLGİLENDİRME VE RIZA FORMU 1 2.330 cilt
TIBBİ MÜDAHELE İÇİN HASTA BİLGİLENDİRME VE RIZA FORMU 2 2.280 cilt
GÜNLÜK HASTA TAKİBİ VE GİRİŞ.İŞLEM. KAYIT FORMU (CERRAHİ BRANŞLAR) 105.000 adet
GÜNLÜK HASTA TAKİBİ VE GİRİŞİM. İŞLEM.KAYIT FORMU (DAHİLİ BRANŞLAR) 106.000 adet
GÜNLÜK HASTA TAKİBİ VE GİRİŞİM. İŞLEM. KAYIT FORMU (ÇOCUK HASTALAR İÇİN) 20.000 adet
HASTA TABELASI 103.500 adet
ACİL SERVİS HASTA TRİYAJ, TEDAVİ VE GÖZLEM FORMU TRİYAJ KARTI 346.000 adet
HASTA TABELASI TIBBİ GÖZLEM VE MUAYENE FORMU 48.000 adet
HASTA YATIŞ FORMU 25.000 adet
ANESTEZİ DEĞERLENDİRME FORMU , ANESTEZİ TAKİP FORMU 1.420 cilt
ANESTEZİ ÖNCESİ DEĞERLENDİRME VE GÜVENLİK KONTROL FORMU 1.420 cilt
ANESTEZİ AMELİYAT İLAÇ-SARF MALZEME KAYIT FORMU 1.410 cilt
UYANDIRMA ODASI GÖZLEM VE AMELİYAT SONRASI HASTA TESLİM FORMU 1.410 cilt
CERRAHİ AMELİYAT SARF LİSTESİ 1.410 cilt
LOKAL ANESTEZİYLE OPERASYON SONRASI YAPILMASI GEREKENLER FORMU 220 cilt
KURUM İÇİ SEVK FORMU 620 cilt
PALYATİF HEMŞİRE GÖZLEM FORMU 12.700 adet
NÖROLOJİK HASTA İZLEM FORMU 10.000 adet
EPİKRİZ FORMU VE KAĞIDI 12.000 adet
DİŞ POLİKLİNİĞİ MUAYENE FORMU 280 cilt
ÇENE CERRAHİ AMELİYAT ÖNCESİ YAPILMASI GEREKENLER FORMU 200 cilt
AŞI KAYIT FİŞİ İLAÇLA KORUMA FİŞİ 5.000 adet
LABORATUVAR TAMİR FORMLARI LABORATUVAR ANALİZ FİŞİ 80 cilt
HASTA ARŞİV ZARFI HASTA TEDAVİ ZARFI 87.500 adet
TEDAVİ TAKİP KARTI 7.700 adet
TAŞINIR İSTEK BELGESİ 165 cilt
ARAÇ SEYRÜSEFER DEFTERİ 335 adet
POLİKLİNİK DEFTERİ 430 adet
YATAN HASTA EĞİTİM FORMU YATAN VE TABURCU OLAN HASTA EĞİTİM FORMU 51.000 adet
HASTA DEĞERLENDİRME FORMU NÜTRİSYONEL RİSK SKORU DEĞERLENDİRME FORMU 51.000 adet
HASTA İZLEM FORMU HEMŞİRE TEDAVİ VE İZLEM FORMU 51.000 adet
HEMŞİRE GÖZLEM FORMU 53.000 adet
CERRAHİ AMELİYAT SARF LİSTESİ EK BİNA AMELİYAT İLAÇ SARF MALZEME KAYIT FORMU EK BİNA AMELİYATHANE HASTA İLAÇ VE TIBBİ MALZEME KULLANIM FORMU 250 cilt
SERVİS VE YOĞUN BAKIM KAYIT DEFTERLERİ YOĞUN BAKIM TAKİP ÇİZELGESİ 15.000 adet
HASTA RANDEVU KARTI 500.000 adet