AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-BEYKOZ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
2020 YILI AERATÖR BAŞLIĞI MAL ALIM İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2020/249502 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | ÇUBUKLU MAH. VATAN CAD. ŞEHİDAHMED GÜNDOĞDU SOK. 26 BEYKOZ/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2164250524 - 2164251994 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | beykozadsm@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 60 Adet Aeratör Başlığı Alım İşi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Beykoz Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi-Çubuklu Mah.Vatan Cad.ŞehidAhmed Gündoğdu Sok.No:26 |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra Beykoz Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi idaresi tarafından sipariş verilen miktar üzerinden, sipariş yazısının yükleniciye tebliğinden (posta, fax veya e mail) itibaren 7 gün mesai saatleri içerisinde teslimat gerçekleştirilecek olup, peyderpey teslimatlar yapılacaktır Sipariş sayısı en az 3 en fazla 8 olacaktır. Son teslim tarihi 31.12.2020 'dir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Çubuklu Mah.Vatan Cad.ŞehidAhmed Gündoğdu Sok.No:26 Beykoz İSTANBUL |
b) Tarihi ve saati | : | 02.06.2020 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
- İstekliler; Sağlık Bakanlığının 2017/01 sayılı genelgesi gereği, ihale tarihi itibari ile, teklif ettiği tıbbi cihazların/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt bildirim işlemlerini yapmış olması ve teklif edilen tıbbi cihazlar/ürünler için TITUBB/ÜTS'de "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresinin bulunması gerekmektedir. İstekliler TITUBB/ÜTS kayıt çıktılarını ihale dosyasında sunacaklardır.
- İstekliler, teklif ettiği ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma-ana bayii) olduklarına dair TITUBB/ÜTS kayıt ve bildirimini, imalatçı veya ithalatçısı olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB/ÜTS kayıt ve bildirimini sunacaklardır.
- Sağlık Bakanlığının 2017/01 sayılı genelgesi gereği, teklif edilen ürün, üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TITUBB/ÜTS'ne kayıt veya bildirim işlemi aranmaz, bu durumda üreticinin veya ithalatçının Yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanının sunulması gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Cihazlar en az 2 (iki) yıl garantili olacak ve bu garanti üretici ve Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından verilecektir.Garanti süresince bakım, onarım ve cihazın çalışması için gerekli yedek parçalardan hiç bir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra en geç 48 saat içinde cihaza müdahale edilecek ve 5 (beş) gün içinde bütün fonksiyonları ile çalıştırılacaktır. Yurt dışından yedek parça ithali gereksinimi varsa en geç 15 (on beş ) gün içerisinde cihazı tam çalışır hale getirmek zorundadır. Bu süre resmi kurumlarca ithalatı kısıtlı ya da özel izne tabi yedek parçalar gerektiği durumlarda yüklenicinin bu durumu belgelendirmesi ile kurum tarafından uzatılabilmektedir. Firmalar cihazlar için % 95 uptime garantisi vereceklerdir. Firma garanti süresinin bitiminden itibaren ücret karşılığında her çeşit yedek parçayı temin edeceğini ve bakım oanrım yapmayı en az 10 yıl süreyle garanti ettiğini belgeleyecektir. Yüklenici, garanti süresi içinde % 95 uptime sağlamalıdır. Cihaza garanti süresi boyunca yıllık % 95 uptime garantisi verilecektir. Uptime hesaplanması yıllık bazda ve her cihaz için ayrı ayrı yapılacak ve sadece cihazı tamamen durdurmak suretiyle hasta alımını engelleyen durumlar downtime olarak kabul edilecektir. % 95 uptime’ın altına düşüldüğü her 1 (bir) iş günü bire üç olarak garanti süresi uzatılacaktır. Uzatılan bu süre 3 ayla sınırlı olacaktır.
Örnek: Garanti kapsamında tıbbi cihaz yılda 70 saat arızalı geçirir ise; Yıllık garanti süresinin hesaplanması: 365 gün*24 saat = 8760 saat Bu cihaz için yapılacak uptime hesabı: (8760-70)/2760*100= %99,2
Cihazın garanti süresi içerisinde kurum tarafından belirlenen oranlarda yıllık bakımları ücretsiz firma tarafından yapılacak veya akredite kuruluşlar tarafından yüklenici firma tarafından yaptırılacak ve idareye belge olarak sunulucaktır. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekli teklif edeceği kalemlerin numunelerini ihale tarih ve saatine kadar getirecektir.Numune üzerinde ihale kalem sıra nosu firma adı ve TITUBB ürün barkod numarası yazılı olacaktır. Teslim edilen ürünler orjinal paketinde olacaktır.Numunesi olmayan veya orjinal ambalajında olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.Ürünlerin değerlendirilmesinde numunelerin denenmesi ve şartnameye uygunluk esastır. İhale komisyonunca teslim edilen yada demontrasyon talep edilen numuneler ihale komisyonu uzman üyeleri tarafından teknik şartname hükümlerini karşılıp karşılamadığı göre elle ve gözle fiziki özelliklerine bakarak,gerek görüldüğü takdirde klinik ortamlarda deneyerek malzemenin sağlamlığı, hastaya uygunluğu, ergonomik olup olmadığı değerdendirilerek kontrol edilecek olup teknik şartname hükümlerini karşılamayan ürünlere ait teklifler değerlendirme dışı tutulacaktır. Uhdesinde kalmayan isteklilerin, numune değerlendirmesinden sonra teslim edilebilir durumda kalan numuneleri ihale süreci bittikten sonra ( sözleşmenin imzalanmasına müteakip ) 1 ay içerisinde teslim edilecektir. Bu süre içerisinde geri alınmayan numuneler idarenin sorumluluğunda olmayacaktır. Uhdesinde ihale kalan isteklilerin numuneleri sözleşme süresi sonuna kadar şahit numune olarak idare de tutulacaktır. Teknik şartnameye madde bazlı cevaplar yazılacak, ilgili döküman ihale dosyasında sunulacaktır |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Beykoz Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/249502
İptal Nedeni : İhalenin Niteliğinin veya Miktarının Değişmesi -
İptal Tarihi : 15 Mayıs 2020