• İhale No
    2021/407315
  • İhale Adı
    2021 YILI 6 KALEM BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Ağustos 2021 10:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    26 Temmuz 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

2021 YILI 6 KALEM BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/407315
1-İdarenin
a) Adresi : ESKI ISTANBUL YOLU 10. KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI UMUTTEPE İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623037604 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi : burhan.eres@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 6 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ AYNİYAT DEPOSU
c) Teslim tarihi : İlk teslimat taraflarca sözleşmenin imzalanmasından sonra verilen siparişe istinaden 15 gün içinde yapılacak olup kalanı yine idarenin ihtiyacına göre sipariş üzerine peyder pey teslim edilecek ve teslim süresi 15 gün olacaktır .


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 23.08.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-  Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2021/1 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki cihazların(malzemelerin) satın alımlarında, hizmet alımlarında veya kit ve sarf karşılığı hizmet alımlarında, isteklilerin ÜTS de firma kaydı aranacaktır. Belgenin dosyada sunulması zorunludur. Ayrıca ÜTS üzerinde yapılan ürün sorgulamalarında ürün durumu ‘Kayıtlı’ veya ‘Sistemde Tekil Ürün Var’ şeklinde olan ürünler haricindekilerin alımı yapılmayacaktır. Tüm Kalemlerin UBB sinin ÜTS 'de ''KAYITLI'' veya ''SİSTEMDE TEKİL ÜRÜNÜ VAR'' olduğunu gösteren sayfalarının çıktılarının dosyada sunulması zorunludur. ( Birden fazla UBB si olan ürünlerin bütün UBBlerinin yazılı olduğu bir liste düzenlenip kaşeli ve imzalı olarak  sadece bir UBB sinin çıktısı ile dosyada sunulması  yeterlidir.)

2- Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2021/1 sayılı Genelgesi gereği , Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünler için İsteklinin"Tıbbi Cihaz Satış,Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği' kapsamında "TIBBİ CİHAZ SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ"ni dosyada sunması zorunludur.

3-  Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2021/1 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki MALZEMELERİN ÜTS ALMA-VERME işlemlerinin yapılması zorunludur.

6- İsteklilerin; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olan ürünlerin veya cihazların imalatçısı (üreticisi) veya ithalatçısı (tedarikçi firması) olmadığı durumlarda ürünün imalatçısının (üreticisinin) veya ithalatçısının (tedarikçi firmasının) bayii olduğuna dair ÜTS kaydı aranacaktır. Belgenin dosyada sunulması zorunludur.

7- Teslim edilecek ürünlerin tamamında  güncel UBB barkod numaralarının bulunması zorunludur. (Paket içindeki ürünler de dahil).

8-  İhale değerlendirme süreci  içerisinde teklif edilen ürünlerin, UBB kodları  ÜTS  sayfasında incelendiği zaman ürün UBB’leri ihale tarihi itibari ile ''KAYITLI'' veya ''SİSTEMDE TEKİL ÜRÜNÜ VAR'' şeklinde olmalıdır. 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlerin 2’er adet orjinal ambalajında numuneleri, bir tutanak ile birlikte ihale günü satınalma birimine teslim edilecektir. Numunelerin üzerinde Firma Adı, İhale Kayıt No'su / İhale Adı , Malzemenin İhale Sıra Numarası  ve Adı belirtilecektir. Numunesi olmayan firmaların ilgili kalemleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. İdare tarafından istenilmesi halinde 1'er numune daha verilecektir.Ayrıca firmalar teklif edecekleri ürünlere ait tanıtıcı orjinal katalogları, katalogların türkçe tercümelerini teklif mektuplarına ekleyeceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ SETİ ERİŞKİN 100 adet
DRENAJ SETİ, LOMBER 100 adet
KAN AKIŞ DOPPLER PROBU (VASKÜLER CERRAHİDE) 20 adet
KRANIOPLASTI KIT 10 adet
SENSÖRLÜ IRIGASYON VE ASPIRASYONU PROBU (1.grup) 25 adet
SENSÖRLÜ FLEXIBLE SİNÜS PROBU (1.grup) 25 adet