• İhale No
    2183507
  • İhale Adı
    2021 YILI GE MARKA ANESTEZİ CİHAZLARI YILLIK BAKIMI
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    18 Şubat 2021 10:00
  • İdare
    Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Yayın Tarihi
    16 Şubat 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

KARABÜK VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Karabük Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

Metin Kutusu: 16.02.2021Sayı : 34771223/5? Konu: Teklife Davet

Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne aşağıda belirtilen malzemelerin/hizmetin alınması gerekmektedir. Aşağıda belirtilen malzemelerin, piyasa fiyat araştırmasına esas 18.02.2021 10:0ûtarihine kadar teklif mektuplarının doğrudan temin birimine teslimi gerekmektedir. İşin aciliyetine bjnaen\faks olarak çekilebilir.

İbrahini|}RCjÜL ve Malikler Müdür Yrd.

Doğrudan Temin Teklif Cetveli

S.N.

Malın/İşin Adı

Miktar

Birim

VBirim Fiyat

Tutar

1

2021 YILI GE MARKA ANESTEZİ CİHAZLARI (4 ADET) YILLIK BAKIMI

2

Periyodik

Bakım

 

 

TOPLAM TUTAR (K.D.V Hariç)

 

 

İDARİ ŞARTLAR

1-                              /Tekliflerde     kazıntı silinti olmayacaktır.

2-                             )Tekliflerin      teslim yeri Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi olacaktır

3-                      )Fiyatlar               K.D.V hariç olarak bildirilecektir.

4-                      )Ulaşım,               sigorta, vergi, resim ve harç giderleri ile diğer tüm giderler istekliye ait olacaktır.

5)İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir.

6-                      )Verilen                tekliflerin geçerlilik süresi, en az 30 takvim günü olacaktır.

7-                           )Ödemeler         Hastanenin döner sermaye ve genel bütçedeki ekonomik durum gözetilerek İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi muhasebe birimince döner sermaye bütçesinden hakediş (Türk Lirası) olarak ödeme yapılacaktır.

8-   )        Teklif mektubu toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir. Kısmi teklif verilemez.

9-                       )İdarenin             yazılı izni olmadan faturala/ hakedişler devir veya temlik yapılamaz.

10-                         )Teklifler          sonradan değiştirilmeyecek verilen teklifler yanlışlıklada verilmiş olsa verilen fiyat teklifleri geçerli olup teklifi veren firma ilgili malzemeyi vermeyi taahhüt eder.Teknik şartnameye uygun olmayan firmalar teklif veremez; şartnameye uygunluğu olmadığı halde teklif veren firmalar ilgili malzemeyi temin ederek hastanemize teslim etmek zorundadır.

11-      )    KARABÜK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ KARABÜK VERGİ DAİRESİ DÖNER SERMAYE VERGİ NO: 2940034865 / GENEL BÜTÇE VERGİ NO: 5050065963 olarak faturalandırma yapılacaktır.

12-              )TEKNİKŞARTNAME

13-   )      Alım için sözleşme yapılacaktır.

14-                  )Teklif   verilirken Teknik Şartnamede istenen tüm belgeler teklifle beraber tarafımıza gönderilmelidir.

Fax: 0370 415 57 34 0370 415 80 20

E-Mail: karabukdogrudantemin@gmail.com

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI K.B.Ü. KARABÜK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ANESTEZİ CİHAZLARIPERİYODİK ÖNLEYİCİ PARÇA DAHİL BAKIM ONARIM VE KALİBRASYON TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.       Bakım onarım anlaşması;

•         2 adet GE marka, S3 Avance model,

•         2 adet GE marka, S5 Avance model cihazlarını kapsayacaktır.

2.       Bakım anlaşması sözleşmestt!flT!®z021 ve 31.12.2021 tarihleri arasını kapsayacaktır.

3.       Firma bakım işlemini 6 aylık periyotlar halinde, toplam 2 (iki) bakım olmak üzere 12 ayda tamamlayacaktır.

4.       Bakım sözleşmesi süresi içerisinde yedek parça veya bakımda değişimi gerektiren sarf malzemeler hastaneden hiçbir ücret talep edilmeyecek. Değişimi gereken tüm yedek parça ve bakımda değişmesi gereken sarf malzemeler yüklenici firma tarafından temin edilecektir.

5.       Bakım işlemleri ünite çalışanlarını etkilemeyecek şekilde, cihazdan sorumlu biyomedikal teknikerlerin koordinasyonu eşliğinde mesai saatleri içerisinde 6 aylık zaman aralıklarında sorumlu personelin planlamasına göre yapacaktır.

6.       Firma ile cihazdan sorumlu teknikerlerin arasında yıllık bakım programı ayların hangi haftalarında olacağı saptanacak ve firma tarafından yazılı olarak beyan edilecektir. Ara müdahalelerbakım sürecini etkilemeyecektir.

7.       Gerek 6 aylık bakımlarda gerek ara müdahalelerde cihazdan sorumlu teknikerlerin bilgisi dâhilinde yapılacaktır. Cihazdan sorumlu teknikerlerin herhangi biri olmadan cihaza kesinlikle müdahale edilmeyecektir.

8.       Bütün cihazlara yapılan işlemler servis formuna ve refakatçi formunda belirtilecektir.

9.       Cihazın varsa yazılımla ilgili güncellemeleri yapılacaktır. Bakım süresi boyunca cihaz sürümü güncel tutulacaktır.

10.    Bakım yapıldığına dair servis formlarının onayı ilgili biyomedikal birimi sorumlu personeli (ameliyathaneye bakan teknik personel) tarafından yapılacak ve ödeme bu onaydan sonra gerçekleştirilecektir.

11.    Cihazda arızalı olup yâda değişmesi gereken parçalar firma ve ilgili biyomedikal birimi sorumlu personeli tarafından (ameliyathaneye bakan teknik personel) tespit edilip belgelendirilecektir.

12.    Cihazın arızalanması durumunda, kurum cihazın arızasını mesai saatleri içerisinde telefon, faxve e-mail olarak bildirecektir. Arıza bildirim saatinden itibaren cihaza 12 saat içerisinde müdahale edilecektir.

13.    Cihazın parça değişimi gerektiğinde yurt dışından gelecek parçaların temini için maksimum 30 iş günü içerisinde arıza giderilecektir.

14.    Müdahale süresinden itibaren yedek parça ihtiyacı yok ise en geç 24 (yirmi dört) saat içerisinde arıza giderilmelidir. Ancak bakım onarımın uzadığı durumlarda, idareye yazılı olarak bildirmek şartıyla, idarenin bilgisi ve onayı ile bu süre uzatılabilir. Cihazın arızası durumunda yedek parça değişimi gerekiyorsa, gerekli olan yedek parça yüklenici tarafından ücretsiz olarak temin edilecek ve arıza giderilecektir. Arıza yukarıda belirtilen süre içerisinde giderilmemişse firma, geciken her gün için sözleşme bedelinin %1'si kadar para cezasını ödemeyi kabul ve taahhüt edecektir.

15.   Sözleşme süresince yüklenici, kapsam altındaki her bir cihaz için %95 Tam Hizmet Süresi (Up-Time) garantisi verecektir. Tam hizmet süresi oranı hesaplamaları aşağıdaki formüle göre yıllık bazda, her cihaz için ayrı yapılacak ve sadece cihazın tamamen durdurulduğu durumlar, atıl zaman (Down-Time) olarak kabul edilecektir. Atıl zaman süresi, arızanın yükleniciye bildirilmesiyle başlayacak, onarım tamamlanıp cihazın çalışır hale gelmesiyle sona erecektir. Cihaza yapılan koruyucu periyodik bakımlar, düzeltme ve güncelleme faaliyetleri için gecen süreler atıl zaman süresi hesaplamalarına dâhil olmayacaktır. Cihazın atıl zaman içerisinde olup olmadığı yüklenicinin müdahale sırasında hazırladığı teknik servis raporunda belirtilecek ve karşılıklı imza altına alınacaktır. Atıl zaman hesaplamalarında 1 (bir) gün 24 (yirmi dört) saat alınacak hafta sonu, resmi tatiller, dini bayramlarda meydana gelen arızlar down-time olarak hesaplanmayacaktır. İdare,

 


 

Mühendislik Hizmet birimi tarafından up-time süresi hesaplanarak tutanak halinde idareye sunulmasıyla yapılır.

Atıl zaman süresi aşılmış ise hesaplanan ceza yüklenicinin son hak edişinden kesilir. Son hak edişin cezayı ödemek için yeterli olmaması halinde, var ise yüklenicinin diğer alacaklarından, yok ise ayrıca tahsil edilecektir.

T ... ,                                _                YıllıkToplam İşGünü - Atti Zaman İş Günü „ınAO/

Tam Hizmet Suresi Oranı = ---------------------------- ------------------------------- ------------ xlöQ%

Yıllık Toplam İş Günü

16.    Firma proforma karşılığı değiştirdiği yedek parça ve aksesuarların eskilerini kullanıcıya bırakacaktır.

17.    Firma tarafından değiştirilen parçalar 1 (bir) yıl garantili olacaktır.

18.    Sözleşme koşullarına uyulmaması halinde hastanemiz sözleşmeyi feshetme hakkına sahiptir.

19.   TSE Hizmet Yeterlilik Belgesini ihale dosyasına sunmalıdır.

20.    Yüklenici firma tarafından aşağıda listelenmiş kontroller ve testler yapılacak olup ayrıca söz konusu cihazların ayarları yapılıp test edilecektir.

S     Kanister kontrolü

S     Hipoxy koruma sistemi bakım kontrolü

S     Mekanik VentilasyonModunda Solunum Devresi Kaçak testi

S     Manuel VentilasyonModunda Solunum Devresi Kaçak testi

S     Anestezi monitörü ve ventilatör batarya testi

S     Atık gaz sistemi kontrolü

S     Yardımcı 02 çıkışı kontrolü

S     Vaporizatör o-ring kontrolü

S     Kanister valf disk kapakları ve o-ringleri kontrolü

S     Vaporizatör testi

S     Flowsensör kalibrasyonu

S     APLvalfi kontrolü

S     Genel test ve kontroller

S     Anestezi monitörü bakımı

S     Basınç saati kontrolü

S     Yılda bir (1) kez bakım kiti değişimi

21.    Yüklenici firma yetkili personeli ile Biyomedikal birimi ilgili teknik personeli tarafından her bakım için bakım formu ve refakatçi formu doldurulup karşılıklı imza altına alınacak ve biyomedikal sorumlusuna teslim edilecektir.

22.    Cihaz arızada kaldığı sürece arızada kalma süresini belirten form yüklenici ve refakatçi personel tarafından doldurulup imza altına alınıp biyomedikal sorumlusuna teslim edilecektir.

23.    Metin Kutusu: L4UĞI
RLÜĞÜ AR/STİRMA HAST.
■
iyomedikal Sorumlusu
Bakım esnasında oluşabilecek her türlü arıza veya cihaza verilen zarar yükleniciye aittir.

 


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim