• İhale No
    2021/118309
  • İhale Adı
    2021 YILI MUHTELİF MUTFAK EKİPMANLARI
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Nisan 2021 11:00
  • İdare
    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    05 Mart 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MUTFAK EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

2021 YILI MUHTELİF MUTFAK EKİPMANLARI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/118309
1-İdarenin
a) Adresi : Inciralti Kampüsü Mithatpasa Caddesi No:56 35340 BALÇOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324122406 - 2324122199
c) Elektronik Posta Adresi : dsi@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 13 KISIM MUTFAK EKİPMANI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dokuz Eylül Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Depo
c) Teslim tarihi : Malın tamamı ihale dokümanında istenilen özelliklerde olmak üzere sözleşmenin imzalanmasını müteakip 120 gün içinde çalışır durumda olacak şekilde teslim edilecektir .


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dokuz Eylül Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Başhekimlik İhale Salonu Mithatpaşa Cad.No:56 İnciraltı Mah. 35340 Balçova-İzmir
b) Tarihi ve saati : 12.04.2021 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Ege bölgesinde en az 1 adet yetkili servis olmalıdır yetkili servis aşağıdaki belgelere sahip olmalıdır;

yetkili servis belgesi

yetkili servis eğitim belgesi

 Tse belgesi

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Firmalar teklifle birlikte, şartname maddelerine Türkçe ve şartnamedeki sıraya göre tam cümle cevap içeren Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi,, katalog.

4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
İSO - TSE


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dokuz Eylül Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Başhekimlik Binası K:2 Satınalma Birimi Mithatpaşa Cad.No:56 İnciraltı Mah. 35340 Balçova-İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SEBZE DOĞRAMA MAKİNESİ 1 adet
KIYMA MAKİNESİ 1 adet
SICAK-SOĞUK SU MAKİNESİ (SU SEBİLİ) 4 adet
PATATES SOYMA MAKİNESİ 2 adet
BUHARLI ELEKTRİKLİ KONVEKSİYONLU FIRIN 4 adet
SANAYİ TİPİ BULAŞIK MAKİNASI 2 adet
EL BLENDERİ ENDUSTRİYEL TİP 2 adet
KÖFTE ŞEKİLLENDİRME MAKİNASI 1 adet
YER KANTARI PASLANMAZ ÇELİK 1 adet
MUTFAK KAZANI (110 CM) 10 adet
YER OCAĞI ARABASI 16 adet
BULAŞIK YIKAMA TEZGAHI (140*100*57) 2 adet
ISITMALI BANKET ARABASI 4 adet
22 Mart 2021

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2021/118309
İptal Nedeni : İhalenin Niteliğinin veya Miktarının Değişmesi -
İptal Tarihi : 19 Mart 2021

23 Mart 2021

İHALE İPTAL İLANI
MUTFAK EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR
UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

MUTFAK EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2021/118309
1- İdarenin
a) Adresi: Inciralti Kampüsü Mithatpasa Caddesi No:56 35340 BALÇOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324122401 - 2324122199
c) Elektronik posta adresi:dsi@deu.edu.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :05.03.2021 - 4314
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:19.03.2021
4- İptal nedeni veya nedenleri

İhalenin niteliğinin ve miktarının değişebilecek olması , teknik şartname hususlarının tekrar düzenlenmesi gereği söz konusu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun  Madde 16 "İdarenin gerekli gördüğü veya ihale dokümanında yer alan belgelerde ihalenin yapılmasına engel olan ve düzeltilmesi mümkün bulunmayan hususların bulunduğunun tespit edildiği hallerde ihale saatinden önce ihale iptal edilebilir." hususunca iptal edilmiştir.