• İhale No
    2024/852627
  • İhale Adı
    2024 YILI SÜREKLİ İŞÇİ YAZLIK-KIŞLIK KIYAFET ALIMI
  • Sektör
    Konfeksiyon, Tekstil, İş Güvenliği Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Temmuz 2024 10:00
  • İdare
    Edirne İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    08 Temmuz 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2024 YILI SÜREKLİ İŞÇİ YAZLIK-KIŞLIK KIYAFET ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/852627
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Sarıcapaşa Mah. Sarıcapaşa Camii Sk. No:17 22100 MERKEZ EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
c) Telefon ve faks numarası : 2842268245 - 2842268071
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2024 YILI SÜREKLİ İŞÇİ YAZLIK-KIŞLIK KIYAFET ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 9 KISIM- SÜREKLİ İŞÇİ YAZLIK-KIŞLIK KIYAFET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Edirne İl Sağlık Müdürlüğü Ambar Memurluğu
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip; depo biriminin sipariş yazısını tebliğinden itibaren en geç 60 (altmış) gün içerisinde ürünler Edirne İl Sağlık Müdürlüğü Ambarına teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 22.07.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Edirne İl Sağlık Müdürlüğü Hizmet Binası Toplantı Salonu Sarıcapaşa Mah. Sarıcapaşa Camii Sk. No:17 Merkez/EDİRNE


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Pantolon (Yazlık) 56 adet
Pantolon (Kışlık) 56 adet
Yazlık Ayakkabı 28 çift
Kışlık Bot 28 çift
Tişört (Kısa Kollu) 56 adet
Tişört (Uzun Kollu) 56 adet
Mont 28 adet
Şapka 28 adet
Bere 28 adet
Yağmurluk 28 adet
T-shirt (yazlık) (Teknik Servis İçin) 13 adet
Sweatshirt (kışlık) (Teknik Servis İçin) 26 adet
Pantolon (yazlık)(Teknik Servis İçin) 13 adet
Pantolon(kışlık)(Teknik Servis İçin) 26 adet
İş Ayakkabısı (Teknik Servis Kazan Dairesi ve Kaynakçılar Çalışanları İçin) 3 çift
İş Ayakkabısı (Teknik Servis Elektrikçiler İçin) 4 çift
İş Ayakkabısı (Teknik Servis Çalışanları İçin) 6 çift
Polar (Teknik Servis Çalışanları İçin) 13 adet
İş Önlüğü (Biyomedikal Personeli ve Bilgisayar Sis. Bkm. Personeli için) 18 adet
İş Gömleği (Baş Aşçı ve Aşçı ) 10 adet
İş Pantolonu (Baş Aşçı ve Aşçı ) 12 adet
Önlük (Baş Aşçı ve Aşçı ) 10 adet
Tişört (Baş Aşçı ve Aşçı) 4 adet
Polar (Baş Aşçı ve Aşçı) 2 adet
Kep (Baş Aşçı ve Aşçı İçin) 10 adet
Terlik (Baş Aşçı ve Aşçı İçin) 5 çift
Pantolon (Şoför için) (yazlık) 5 adet
Pantolon (Şoför için) (kışlık) 5 adet
Gömlek Uzun kollu (Şoför İçin) 5 adet
Gömlek Kısa kollu (Şoför İçin) 5 adet
Ayakkabı 5 çift
Gömlek (kışlık) 27 adet
T-shirt (yazlık) 27 adet
Pantolon (yazlık) 27 adet
Pantolon (kışlık) 27 adet
İş Forması (alt-üst) (Temizlik Personeli İçin) 129 adet
T-shirt Uzun Kollu (Temizlik Personeli için)(kışlık) 86 adet
T-shirt Kısa Kollu (Temizlik Personeli için) (yazlık) 43 adet
Polar (Temizlik Personeli için) 43 adet
İş Güvenliği Ayakkabısı (Temizlik Personeli için) 86 çift
Pantolon (yazlık) (İlaçlama personeli için) 34 adet
T-shirt Kısa Kollu (İlaçlama personeli için) 34 adet
Yelek yazlık (İlaçlama personeli için) 17 adet
İş ayakkabısı yazlık 17 çift
Çizme-Çelik burunlu-çelik ara tabanlı 17 çift
Bahçıvan Tulumu 31 adet
İş Güvenliği Ayakkabısı (Temizlik Personeli için) 11 çift
İş Eldiveni 500 çift
Çizme (Temizlik Personeli) 54 çift
İş Eldiveni (Elektrikçiler İçin) 10 çift
İş Eldiveni (Kaynakçılar İçin) 6 çift
İş Ayakkabısı (Teknik Servis Elektrikçiler İçin) 1 çift
İş Ayakkabısı (Teknik Servis Çalışanları İçin) 2 çift
Havlu 519 adet
Tıbbi Atık Eldiveni 14 çift
Tehlikeli Atık Eldiveni 14 çift