KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTANESİ-AYDIN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
2025 YILI 12 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2025/334576 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTANESİ-AYDIN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | CUMHURİYET MAH ATATÜRK BULVARI 96 09100 AYDIN MERKEZ/AYDIN |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2562122300 - 2562124991 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 2025 YILI 12 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : |
2025 YILI 12 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | AYDIN KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ TIBBI SARF DEPO BİRİMİ |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | AYDIN KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ TIBBI SARF DEPO BİRİMİ Malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip İdarenin talebi doğrultusunda en fazla 8 sipariş olarak peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler sipariş verildikten sonra 10 (On) gün içerisinde ilgili Depolara teslim edilecektir. (Tebligat Kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır.) Yüklenici sözleşme süresi içerisinde teslim zaman ve şartlarına 3 (Üç) defa uymadığı ve bu aksaklık mücbir sebeplerden kaynaklanmadığı takdirde Kati Teminatı hazineye irat kaydedilir. Muayene Komisyonunca gerekli görüldüğünde Kamu Kurumlarına analiz için numune gönderilebilir. Bu durumda analiz giderleri yükleniciye aittir. Malzemeler son kullanma tarihlerinin dolmasına 3 (Üç) ay kala, Kurum tarafından bildirildiği takdirde 15 (onbeş) gün içerisinde, yüklenici firma tarafından uzun miadlılar ile değiştirilecektir. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarih işe başlama tarihi kabul edilecektir. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 18.04.2025 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | AYDIN KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler. İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir. İmalatçı Belgesi
Sanayi Sicil Belgesi Serbest Bölge Faaliyet Belgesi Tıbbi Cihaz Üretimine İlişkin Sözleşme Yetkili Satıcı Belgesi |
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
İstekliler, teklif edeceği ürünlerin UBB belgelerinin üzerine ürün sıra numaralarını yazacaklardır
İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSEnin Hizmet Yeterlilik Belgesi ve/veya T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığının Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi ihale dosyasında sunacaklardır Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2008/36 sayılı genelge(TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Teklif veren firma teklifinde bu hususu belgeleyecektir. |
4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler: |
İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSEnin Hizmet Yeterlilik Belgesi ve/veya T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığının Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi ihale dosyasında sunacaklardır
|
4.3.3. Tedarik edilecek malların katalogları, broşürleri, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
Broşür
Fotoğraf Katalog |
4.3.4. Numune sunulması istenmektedir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin
tamamında
% 15 (yüzde on beş)
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
15. Diğer hususlar:
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
NAZAL YÜKSEK AKIŞ KANÜLÜ SMALL (10-60 LT) | 15 | adet |
PULSEOKSİMETRE PROBU, DİSPOSABLE, PEDİATRİK | 3.500 | adet |
NAZAL YÜKSEK AKIŞ KANÜLÜ KIRMIZI | 120 | adet |
NAZAL YÜKSEK AKIŞ KANÜLÜ NEONATAL SARI | 500 | adet |
NAZAL YÜKSEK AKIŞ KANÜLÜ INFANT MOR | 100 | adet |
KLORHEKSIDIN GLUKONAT % 4 1000 ML SOLÜSYON | 50 | adet |
POLİVİDON İYOT %7,5 1000 ML SIVI SABUN(SCRUB | 250 | adet |
NAZAL YÜKSEK AKIŞ KANÜLÜ MEDİUM (10-60 LT) | 5 | adet |
NAZAL YÜKSEK AKIŞ KANÜLÜ XS MAVİ | 80 | adet |
NAZAL YÜKSEK AKIŞ KANÜLÜ PEDİATRİK YEŞİL | 70 | adet |
NAZAL YÜKSEK AKIŞ KITI AIRVO | 170 | adet |
ALKOL (ETİL ALKOL) % 96 LIK | 1.500 | litre |