• İhale No
    2025/470570
  • İhale Adı
    2025 Yılı Güvenlik Kıyafetleri Alımı İşi
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Nisan 2025 11:00
  • İdare
    Mersin Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    11 Nisan 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR
MERSİN GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜKLERİ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ

2025 Yılı Güvenlik Kıyafetleri Alımı İşi
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2025/470570
1-İdarenin
a) Adı
:MERSİN GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜKLERİ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi
: Pirireis Mah. GMK Bulvarı (Edip Burhan Spor Salonu Yanı) No: 277/A 33110 YENİŞEHİR/MERSİN
c) Telefon ve faks numarası
:3243253336 - 3243252503
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın
a) Adı
:2025 Yılı Güvenlik Kıyafetleri Alımı İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
16 Kalem Güvenlik Kıyafetleri Alımı İşi

1-Kısa Kollu Tişört Yazlık 361 Çift
2-Uzun Kollu Tişört Kışlık 361 Çift
3-Yazlık Tunik 11 Çift
4-Kışlık Tunik 11 Çift
5 -Kaban 133 Adet
6 -Kışlık Mont 170 Adet
7 -Yelek (Kadın Personel İçin) 86 Adet
8-Kışlık Pantolon 163 Çift
9-Yazlık Pantolon 163 Çift
10-Kışlık Bot 372 Adet
11-Yazlık Ayakkabı 372 Adet
12-Yağmurluk 161 Adet
13-Bere 161 Adet
14-Kışlık Şapka 161 Adet
15-Yazlık Şapka 161 Adet
16-Kemer 161 Adet

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:Mersin Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün Afetevler Mah. 31146. Sok. No:1 Yenişehir/MERSİN adresindeki Ana Deposuna teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi
:1. Personele ait malzemelerin tamamı kişiye özel ambalaj içerisinde olacaktır ve ambalaj üzerine ürün ve personel bilgilerinin yer aldığı etiketler (Ek:14/A) yapıştırılacaktır.
2. Hazırlanan tüm ambalajlar da ayrıca her birim için ayrı ayrı ambalajlara konulacak ve dış ambalaja idare ve personel bilgilerinin yer aldığı etiketler (Ek:14/B) yapıştırılacaktır.
3. Etiket Üzerindeki İşaretlemeler: Ambalaj üzerinde okunaklı, silinmeyecek ve bozulmayacak şekilde olmalıdır.
4. Taşınması esnasında hasar gören ya da fabrikasyon hatası bulunan ürünler ya da muayenesi esnasında teknik şartnamede belirtilen özellikleri taşımadığı tespit edilen ürünler,ilgili İdare tarafından yükleniciye iade edilir. Yüklenici bu ürünleri teslim aldığı tarihten itibaren 5 (beş) iş günü içerisinde yenisi ile değiştirecektir. İdare bu tür değişimlerle ilgili yükleniciye herhangi bir ek bedel ödemeyecektir.
5. Üretilen üniformaların etiketleri üzerinde firmanın ticari unvanı veya varsa tescilli markası, Gençlik ve Spor Bakanlığı logosu, ürünün adı, yıkama talimatı, kumaş özellikleri, beden ölçüsü ve numarası mutlaka yazacaktır. Etiket Orijinal baskılı olacak ürün üzerine sonradan yapıştırma etiketler kabul edilmeyecektir.
6. Malzemelerin getirildiği ambalajlar, ürünleri taşıma ve saklama süresinde bozulmadan iyi bir durumda tutulacak özellikte olacaktır. Ambalajlar aynı zamanda ürünlere dış etkenlerin bulaşmasını önleyecek, hava ve nem geçirmeyecek nitelikte olan, insan sağlığına zarar vermeyecek, sağlam ve uygun malzemelerden yapılmış olacaktır.
7. Ürünlerin yükleme, boşaltma ve nakliyesi ile ilgili tüm masraflar yükleniciye aittir.
8. Ambalajlar nakliye sırasında düzenli istiflenmiş olacak, kolilerde, ambalajlarda patlak olmayacak, yırtık ve ezik bulunmayacaktır

Ürünler, sözleşmenin imzalandığı tarihi takip eden günden itibaren 30 gün içerisinde , idareye teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi
:Sözleşmenin imzalandığı tarihi takip eden gün işe başlanacaktır.

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:24.04.2025 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:Mersin Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü İhale ve Satın Alma Birimi

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kısa Kollu Tişört - Yazlık 361 çift
Uzun Kollu Tişört - Kışlık 361 çift
Yazlık Tunik 11 çift
Kışlık Tunik 11 çift
Kaban 133 adet
Kışlık Mont 170 adet
Yelek (Kadın Personel İçin) 86 adet
Kışlık Pantolon 163 çift
Yazlık Pantolon 163 çift
Kışlık Bot 372 adet
Yazlık Ayakkabı 372 adet
Yağmurluk 161 adet
Bere 161 adet
Kışlık Şapka 161 adet
Yazlık Şapka 161 adet
Kemer 161 adet