• İhale No
    2025/789451
  • İhale Adı
    2025 YILI MUHTELİF KÜLTÜR SANAT ORGANİZASYONLARI, TEKNİK DONANIM VE DİĞER MUHTELİF İHTİYAÇLARIN KARŞILANMASI HİZMET ALIMI
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Haziran 2025 11:00
  • İdare
    ATAŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    29 Mayıs 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ATAŞEHİR BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ

2025 YILI MUHTELİF KÜLTÜR SANAT ORGANİZASYONLARI, TEKNİK DONANIM VE DİĞER MUHTELİF İHTİYAÇLARIN KARŞILANMASI HİZMET ALIMI
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/789451
1-İdarenin
a) Adı : ATAŞEHİR BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Barbaros Mah. Şebboy Sok. No: 4/A Batıataşehir ATAŞEHİR/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2166870797
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : 2025 YILI MUHTELİF KÜLTÜR SANAT ORGANİZASYONLARI, TEKNİK DONANIM VE DİĞER MUHTELİF İHTİYAÇLARIN KARŞILANMASI HİZMET ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı :
2025 YILI MUHTELİF KÜLTÜR SANAT ORGANİZASYONLARI, TEKNİK DONANIM VE DİĞER MUHTELİF İHTİYAÇLARIN KARŞILANMASI HİZMET ALIMI -57 KALEM HİZMET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ataşehir sınırları içerisinde idarenin belirlediği yerler.
ç) Süresi/teslim tarihi :
İşe başlama tarihinden itibaren 174(YüzYetmişDört) gündür
d) İşe başlama tarihi :
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren
1
gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 20.06.2025 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI- DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ -İHALE TOPLANTI SALONU(7.KAT)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 30

oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kurum ve kuruluşları veya özel sektörde gerçekleştirilmiş organizasyon işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:


İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SUNUCU HİZMETİ TEMİNİ 4 adet
KONUŞMACI HİZMETİ TEMİNİ 30 adet
ÇOCUK TİYATRO OYUNU HİZMETİ TEMİNİ 1 8 adet
ÇOCUK TİYATRO OYUNU HİZMETİ TEMİNİ 2 16 adet
YETİŞKİN TİYATRO OYUNU HİZMETİ TEMİNİ 1 2 adet
YETİŞKİN TİYATRO OYUNU HİZMETİ TEMİNİ 2 2 adet
SİNEMA GÖSTERİMİ HİZMETİ TEMİNİ 15 adet
KONSER HİZMETİ TEMİNİ 1 2 adet
KONSER HİZMETİ TEMİNİ 2 8 adet
KONSER HİZMETİ TEMİNİ 3 20 adet
MÜZİSYEN TEMİNİ HİZMETİ 61 kişi
GÜNLÜK ATÖLYE HİZMETİ TEMİNİ 70 adet
AYLIK ATÖLYE HİZMETİ TEMİNİ 90 adet
ANİMATÖR HİZMETİ TEMİNİ 30 adet
KOSTÜMLÜ KARAKTER KİRALAMA HİZMETİ 30 adet
BANDO TEMİNİ HİZMETİ 2 adet
SES SİSTEMİ TEMİNİ 1 4 adet
SES SİSTEMİ TEMİNİ 2 10 adet
SES SİSTEMİ TEMİNİ 3 20 adet
IŞIK SİSTEMİ TEMİNİ 10 adet
TRUSS SİSTEMİ TEMİNİ 1 14 adet
TRUSS SİSTEMİ TEMİNİ 2 23 adet
DAVUL SETUP 12 adet
BAS GİTAR AMFİSİ 12 adet
ELEKTRİK GİTAR AMFİSİ 12 adet
AKUSTİK PİYANO 7 adet
JENERATÖR TEMİNİ 6 gün
LED EKRAN TEMİNİ 300 metrekare
PODYUM SAHNE TEMİNİ 420 metrekare
SAHNE HAVA VANTİLATÖRÜ TEMİNİ 6 adet
ELEKTRİKLİ ISITICI TEMİNİ 40 adet
MOBİL KULİS KARAVAN TEMİNİ 16 adet
MOBİL TUVALET KARAVAN TEMİNİ 15 adet
SİMİT TEMİNİ 1.500 adet
ÖĞLE YEMEĞİ HİZMETİ 200 adet
AKŞAM YEMEĞİ HİZMETİ 200 adet
SOĞUK SANDVİÇ TEMİNİ 500 adet
ET DÖNER TEMİNİ 500 adet
PİZZA TEMİNİ 500 adet
KURU PASTA TEMİNİ 500 kilogram
PET ŞİŞE SU TEMİNİ 3.000 adet
SOFT İÇECEK TEMİNİ 1.000 adet
PAMUK ŞEKER TEMİNİ 30 adet
POPCORN TEMİNİ 30 adet
ARMUT MİNDER KİRALAMA HİZMETİ 2.000 adet
ZİNCİR BALON SÜSLEME HİZMETİ 150 metre
UÇAK BİLETLERİ 40 adet
OTOBÜS BİLETLERİ 12 adet
YURT DIŞI ÇIKIŞ HARÇ PULU 20 adet
VİZE HİZMET BEDELİ 20 adet
SEYAHAT SAĞLIK SİGORTASI 20 adet
GEZİ-REHBER HİZMETİ TEMİNİ 10 adet
HEDİYE PAKETİ TEMİNİ 20 adet
HAKİKİ CAM NAZAR BONCUĞU TEMİNİ 20 adet
HEDİYE ÇİNİ TABAK TEMİNİ 10 adet
ÇEVİRMENLİK HİZMETİ 13 gün
VİDEO ÇEKİM HİZMETİ 13 adet