İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
2025 Yılı Sürekli İşçi Kıyafet Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2024/1417082 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | AKSARAY İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ZAFER MAHALLESİ NEVŞEHİR CD. NO :115 68100 MERKEZ AKSARAY MERKEZ/AKSARAY |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3822130122 - 3822136862 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 2025 Yılı Sürekli İşçi Kıyafet Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 Kısım 28 Kalem Sürekli İşçi Kıyafet Alımı İhalesi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Dağılım Listesinde Belirtilen Sağlık Tesisleri |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Yüklenici Sözleşme imzalanmasına müteakip dağılım listesinde belirtilen tesislerin siparişlerinden sonra 10 gün içinde Teknik Şartnamelerde belirtilen ölçü alma işlemlerini tamamlayacaktır. İstekli numune ve ölçü alma işlemleri sonrasında 60 gün içinde de teslim edecektir. İstekli dikim ve teslim sürelerine uymak zorundadır. İdare kaynaklı nedenler ile oluşabilecek olan gecikmelere uygun ek süre talep edilebilecektir. Üretimden kaynaklanan hatalara karşı Teknik Şartnamede belirtilen gün süresinde istekli tarafından değişimi sağlanacaktır. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşme imzalanmasına müteakip 10 gün içinde başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 21.11.2024 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Aksaray İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların katalogları, broşürleri, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
Broşür Katalog Numune |
4.3.2. Numune sunulması istenmektedir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Güvenlik Bere | 93 | adet |
Güvenlik Personeli Kışlık Bot | 198 | çift |
Güvenlik Ayakkabısı (Yazlık) | 198 | çift |
Güvenlik Personelleri Kısa-Uzun Kollu Tişört(2 Yazlık 2 Kışlık) | 750 | adet |
Güvenlik Personelleri Pantolon | 534 | adet |
Güvenlik Şapkası | 81 | adet |
Güvenlik Uzun Kollu Polar Mont | 159 | adet |
Güvenlik Kışlık Mont / Kaban | 84 | adet |
Güvenlik Takım Elbise | 1 | takım |
Hasta Bakım / Klinik Destek Personeli Terlik | 205 | çift |
Hasta Bakım / Klinik Destek Personeli Kıyafeti (Alt Üst Forma) | 307 | takım |
Şoför İş Ayakkabısı | 9 | çift |
Şoför İş Kıyafeti (Gömlek ve Pantolon) 1 Gömlek 1 Pantolon | 10 | adet |
Yağmurluk (Şoför) | 6 | adet |
Teknik Destek Personeli Yeleği | 64 | adet |
Teknik Destek Personeli İş Ayakkabısı | 61 | çift |
Teknik Destek Personeli Kışlık Mont | 59 | adet |
Teknik Destek Personeli Pantolon | 171 | adet |
Teknik Destek Personeli Sweat Shirt | 60 | adet |
Teknik Destek Personeli Tişörtü | 118 | adet |
Temizlik Personeli Ayakkabı | 966 | çift |
Temizlik Personeli Uzun Kollu Polar | 509 | adet |
Temizlik Personeli Tişört | 1.434 | adet |
Temizlik Personeli Kıyafet (Alt-Üst Forma) | 1.434 | takım |
Temizlik Personeli Yağmurluk | 78 | adet |
Tıbbi Atık Personeli Kıyafeti | 24 | adet |
Veri Giriş, Bilgi İşlem Personeli Üst Forma | 345 | adet |
Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Bil. Sis.Bakm.Onarım Arıza Giderme Personeli İş Önlüğü | 40 | adet |