SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
2025 YILI TAZİYE HİZMETLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE MAL VE MALZEME ALIMI
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2025/934363 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Merkez Mah. Piri Reis Cad. No:5 ÇEKMEKÖY/İSTANBUL |
c) Telefon ve faks numarası | : | 02166000600 - 2166000635 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 2025 YILI TAZİYE HİZMETLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE MAL VE MALZEME ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : |
2 ADET ŞİŞME TAZİYE ÇADIRI, 500 ADET PLASTİK SANDALYE VB. 10 KALEM MALZEME
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | ÇEKMEKÖY İLÇESİ (MÜDÜRLÜK DEPOSUNA) |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İdarenin siparişine müteakip sözleşme süresi içinde peyder pey teslimler gerçekleştirilecektir. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 11.07.2025 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | MERKEZ MAH. PİRİ REİS CAD. NO:5 ÇEKMEKÖY/İST. |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin
tamamında
% 15 (yüzde on beş)
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
15. Diğer hususlar:
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ŞİŞME TAZİYE ÇADIRI | 2 | adet |
ALÜMİNYUM STAND ÇADIRI | 10 | adet |
ÇELİK ÇADIR | 2 | adet |
ŞEMSİYE | 2 | adet |
PLASTİK SANDALYE | 500 | adet |
PLASTİK MASA | 125 | adet |
15 LİTRELİK ELEKTRİKLİ ÇAY MAKİNASI | 10 | adet |
ENDÜSTRİYEL ÇAY KAZANI 3 DEMLİKLİ | 1 | adet |
BELEDİYE LOGOLU KARDON BARDAK | 150.000 | adet |
TAHTA ÇAY KAŞIĞI (1000 Lİ) | 300 | adet |
İhale iptal edilmiş
İhalenin Niteliğinin veya Miktarının Değişmesi
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİNDEKİ İŞ KALEMLERİ PİYASA ŞARTLARI NEDENİ İLE KISMİ TEKLİF İLE YENİLECEĞİNDEN BU İHALE İPTAL EDİLMİŞTİR.
İhale Kayıt Numarası | : | 2025/934363 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Merkez Mah. Piri Reis Cad. No:5 ÇEKMEKÖY/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 02166000600 - 2166000635 |
c) Elektronik posta adresi | : | kasimcicek@hotmail.com |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 27.06.2025 - 5393 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | AÇIK MERT KONMUSUZ - 27.06.2025 |
3- İhale İptal Tarihi | : | 04.07.2025 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |
İhalenin Niteliğinin veya Miktarının Değişmesi
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİNDEKİ İŞ KALEMLERİ PİYASA ŞARTLARI NEDENİ İLE KISMİ TEKLİF İLE YENİLECEĞİNDEN BU İHALE İPTAL EDİLMİŞTİR.