• İhale No
    2019/413575
  • İhale Adı
    21 Kalem Bilgisayar Sarf Malzeme
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Eylül 2019 10:00
  • İdare
    Adana Seyhan Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Eylül 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
21 KALEM BİLGİSAYAR SARF MALZEME

DEVLET HASTANESİ -ADANA SEYHAN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

21 Kalem Bilgisayar Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/413575
1-İdarenin
a) Adresi : Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabanci Cad. SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3222259329 - 3222272555
c) Elektronik Posta Adresi : adanadhs6@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Kısım (21 Kalem) Bilgisayar Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : hastanemiz ana bina teknik depo
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup, işin süresi işe başlama tarihinden itibaren 3 aydır. İdarenin yazılı sipariş bildiriminden itibaren 10 gün içerisinde sipariş miktarı malzeme Hastane Deposuna teslim edilecektir. Hastane ihtiyacına göre yada stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir.Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ADANA SEYHAN DEVLET HASTANESİ
b) Tarihi ve saati : 12.09.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ADANA SEYHAN DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
POWER SUPPLY 400 WATT 60 adet
DVI to VGA (24+5 PİN) 30 adet
CANON LBP6670DN YAZICI KAĞIT ALMA PATENİ (PİCKUP ROLLER) 15 adet
ARGOX BARKOD YAZICI ADAPTÖRÜ 10 adet
ETHERNET KARTI 20 adet
DDR4 4 GB 2133 MHz RAM 80 adet
Ram Ddr3 1333 Mhz Ram 4gb Malzemeleri Alımı 60 adet
DAHİLİ HARDDİSK 1 TB 3,5 inç 70 adet
BİLGİSAYAR MOUSE (FARE) 60 adet
İZOLELİ YAN KESKİ 5 adet
6x100 YILDIZ TORNAVİDA 5 adet
6x150 YILDIZ TORNAVİDA 5 adet
KONTROL KALEMİ DÜZ UÇLU 7 adet
KLAVYELER (USB) 60 adet
DİSPLAY TO VGA DÖNÜŞTÜRÜCÜ 30 adet
HARİCİ HARDDİSK 1 adet
USB YAZICI KABLOSU 60 adet
KLİPS KABLO BAĞI 1.500 adet
1156 PİN ANAKART 10 adet
1151 PİN ANAKART 10 adet
EKRAN KARTLARI(1GB PCİ-EX EKRAN KARTI VGA+DVİ) 15 adet