KIŞLIK SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIRMİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK MERSİN İK.DST.K.LIĞI21 Kalem kışlık sebze ve meyve alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/512855 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | AKDENİZ BÖLGE K.LIĞI MERSIN IKMAL DESTEK K.LIGI LIMAN IÇI 33100 AKDENİZ MERSİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3242378965 - 3242378905 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | mersin.ikmal@dzkk.tsk.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | İkmal Destek K.lığı /MERSİN Ambarlarına teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihleri | : | KISIM NO MALIN CİNSİ MİKTARI D/B TESLİM ZAMANI 1 LIMON PIYASA TEAMULU 50.000 AD 01/12/2010-31/05/2011 2 PORTAKAL KASA (TAHTA) 18.000 KG 01/12/2010-28/02/2011 3 MANDALINA TAHTA KASA 13.000 KG 01/12/2010-15/01/2011 4 ELMA KASA 25.000 KG 01/12/2010-31/04/2011 5 KARNIBAHAR PIYASA TEAMULU 11.000 KG 01/12/2010-31/03/2011 6 PIRASA 8.000 KG 01/12/2010-31/03/2011 7 LAHANA BEYAZ 8.000 KG 01/12/2010-31/03/2011 8 ISPANAK PIYASA TEAMULU 9.000 KG 01/12/2010-31/03/2011 9 TURP KIRMIZI PIYASA TEAMULU 5.000 KG 01/12/2010-31/03/2011 10 AYVA TAZE 3.500 KG 01/12/2010-31/03/2011 11 SOGAN KURU PIYASA TEAMULU 16.000 KG 01/12/2010-31/05/2011 12 MAYDANOZ PIYASA TEAMULU 11.000 DM 01/12/2010-31/05/2011 13 MARUL YESIL SALATA 10.000 KG 01/12/2010-31/04/2011 14 SOGAN TAZE PIYASA TEAMULU 2.000 KG 01/12/2010-30/03/2011 15 PATATES 55.000 KG 01/12/2010-31/05/2011 16 NANE TAZE PIYASA TEAMULU 100 KG 01/12/2010-30/03/2011 17 KABAK TATLI KESTANE KABAK 2.500 KG 01/12/2010-30/03/2011 18 HAVUC PYASA TEAMULU 10.000 KG 01/12/2010-30/03/2011 19 LAHANA KIRMIZI 5.000 KG 01/12/2010-30/03/2011 20 MUZ PIYASA TEAMULU 18.000 KG 01/12/2010-31/05/2011 21 KIVI (TAZE MEYVE) 11.000 KG 01/12/2010-30/04/2011
48.1.2. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 Aralık 2010 tarihi işe başlama, 31 Mayıs 2011 işin bitiş tarihidir. İşin süresi 182 (yüzsekseniki) takvim günüdür. Herhangi bir sebeple sözleşmelerin yürürlüğe girmesinin öngörülenden daha geç olması halinde sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.
48.1.3. Yüklenici sözleşmenin imzalanmasını müteakip ayrıca bir işe başlama talimatı verilmeyeceğini peşinen kabul edecek ve işe sözleşmenin imzalanmasını müteakip bu şartnamede belirtilen sürelere uygun şekilde başlayacaktır.
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Akdeniz Bölge K.lığı Satınalma Kom.Bşk. Merkez K.lığı Girişi ÇAMLIBEL/MERSİN |
b) Tarihi ve saati | : | 01.11.2010 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
5 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Akdeniz Bölge K.lığı Satınalma Kom.Bşk. Merkez K.lığı Girişi ÇAMLIBEL/MERSİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Akdeniz Bölge K.lığı Satınalma Kom.Bşk. Merkez K.lığı Girişi ÇAMLIBEL/MERSİN
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.