• İhale No
    2011/83523
  • İhale Adı
    21 KALEM MUHTELİF TIBBİ SARF MAZLEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    Mersin Toros Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    09 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


21 KALEM MUHTELİF TIBBİ SARF MAZLEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M er sin To ro s Dev let H a st a nesi
21 Kalem Muhtelif Tıbbi Sarf Mazleme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/83523
1-İda re nin
a) Adresi : Yenı Mahalle Cemalpasa Caddesı 33050 Akdeniz Mersin
b) Telefon ve faks numarası : 3242337180 - 3242388371
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@torosdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Toros Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Mal teslimi sözleşmenin imzalanmasından 15.10.2011 tarihine kadar idarenin isteği doğrultusunda peyderpey gerçekleşecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Mersin Toros Devlet Hastanesi- Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati : 16.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamında teklif edilen ürünlerin üretici veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların bayilerinin ve teklif ettikleri ürün/ ürünlerin Sağlık Bakanlığı, Türkiye Cumhuriyeti İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması ve teklif edilen ürün/ürünlerin Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına ve barkod numarası alındığına dair belgeleri ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır.(internet çıktısı olabilir)
Şayet TİTUBB Bilgi Kayıt Sistemine kaydı gerekmiyor ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup, beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacı ile istekliler ürünlere ait numuneleri firma adı ve markasını belirterek liste halinde bir tutanakla imza karşılığı ihale saatine kadar satın alma birimine teslim etmek zorundadır. Numune verilmeyen kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Toros Devlet
Hastanesi - Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Mersin Merkez Şubesi-
41185169-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce
göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Toros Devlet Hastanesi- Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Aspirasyon Torbası Beyaz Kapaklı 150,000 ADET
Aspirasyon Torbası Mavi Kapaklı 150,000 ADET
Aspirasyon Torba Sistemi Dispasable (2000 ml) 2000,000 ADET
NIN Tüm Yüz Maskesi Seti BPAP 10,000 ADET
Total Yüz Maskesi Seti BPAP 1,000 ADET
5 Uçlu Ekg Tablosu 10,000 ADET
Soft Tipi SPO2 Probu 5,000 ADET
Cilt Isı Probu 5,000 ADET
Tansiyon Manşonu ve Ara Kablosu 10,000 ADET
Makro İğne Tutucu 2,000 ADET
Sökülebilir Fan Retraktör 1,000 ADET
Fasya Kesici İğne 1,000 ADET
İntraosseos Yetişkin İnfizyon Uygulama İğne Seti 60,000 ADET
Nazal Spekülüm ( Çocuk Boy) 25,000 ADET
Nazal Spekülüm ( Erişkin Boy) 125,000 ADET
Gastrostomy Seti ve Tüpleri 5,000 ADET
Endoskopik Yabancı Cisim Forcepsi 3,000 ADET
KOLONOSKOPİK POLİPEKTOMİ SNARE 5,000 ADET
Endoskopik Polipektomi Snare 5,000 ADET
Endoskopik Biopsi Forcepsi İğneli 10,000 ADET
Jumbo Kolonoskopik Biopsi Forsepsi 10,000 ADET