• İhale No
    2011/27565
  • İhale Adı
    21 Kalem Tıbbi Demirbaş Alımı
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Mart 2011 10:00
  • İdare
    AĞRI DEVLET HASTANESİ
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Ağrı Devlet Hastanesi

21 Kalem Tıbbi Demirbaş Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/27565
1-İdarenin
a) Adresi:Fırat Mah. A. Melik ÖZMEN Cad. Tedaş Yanı MERKEZ AĞRI
b) Telefon ve faks numarası:4722151056 - 4722153422
c) Elektronik Posta Adresi:agridevlet@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):http://

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Ağrı Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır.
İşin süresi 30 (otuz) takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ağrı Devlet Hastanesi Baştabipliği Yemekhanesi
b) Tarihi ve saati:23.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Firmalar teklif ettikleri kalemlere ait UBB `ye kayıtlı olduğuna dair belgeleri ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Firmalar teklif ettikleri kalemlere ait katalogları ihale dosyasında sunacaklardır.İhale Komisyonu isterse Ekonomik Açıdan en avantajlı tekliften başlayarak Demostrasyon isteyecektir. Teklif edilen kalemlere ait birim fiyat teklif cetvelini UBB `dan indirilen program aracılığı ile XML dosyası oluşturulup CD ortamında ihale dosyasında sunacakalardır.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ağrı Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TR940001500158007293685688 NOLU VAKIFBANK HESABINA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ağrı Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VENTİLATÖR (YENİDOĞAN) 6,00 Adet
EKOKARDİYOGRAFİ 1,00 Adet
TAŞINABİLİR VENTİLATÖR CİHAZI (YENİDOĞAN) 1,00 Adet
TAŞINABİLİR VENTİLATÖR CİHAZI, MR UYUMLU 1,00 Adet
RADYOFREKANS CİHAZI 1,00 Adet
VOLÜMETRİK İNFÜZYON POMPASI 10,00 ADET
TENS CİHAZI 6,00 ADET
FIZIK TEDAVI USG CİHAZI 1,00 ADET
FIZIK TEDAVI HOT PACK KAZANI 1,00 ADET
FIZIK TEDAVI HOT PACK KAZANI PEDLERI 20,00 ADET
PULSE OKSİMETRE CİHAZI 5,00 ADET
RADYAN ISITICI 2,00 ADET
YOĞUN BAKIM YATAK ISITICI 2,00 ADET
OFTALMİK USG UNITESI 1,00 Adet
FAKO SETİ 1,00 Adet
LENS 90 `LIK 2,00 Adet
LENS 20`LIK 1,00 Adet
GONYOLENS 1,00 Adet
PERFUZOR (ENJEKTOMAT) 15,00 ADET
ULTRASONİK NEBULİZATÖR ve SOĞUK BUHAR CİHAZI 2,00 ADET
NEFROSKOP SETİ 1,00 ADET