• İhale No
    1870728
  • İhale Adı
    210000 Kalem Kahvaltilik Tereyagi Alimi
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    10 Haziran 2019 16:00
  • İdare
    İSTANBUL DENİZ İKMAL GRUP KOMUTANLIĞI - PENDİK
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2019-124
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : 210000 Kalem Kahvaltilik Tereyagi Alimi
İlan Kategorisi : GIDA MALZEMELERI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:0(216) 493 9494 Fax:0(216) 494 0825ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : ISTANBULISTANBUL
İhale Tarihi * : 10.06.2019
İhale Saati * : 16:00
İlan Edilme Tarihi * : 29.05.2019
İhale Türü : Mal Alımı2017/10606 BKK DOGRUDAN TEMIN 3-B 13 1 g.
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 139563
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI
ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI YETKILENDIRILMIS DOGRUDAN TEMIN ALIM HEYETI BASKANLIGI
TELEFON: 0(216) 493 9494 DAHILI : 1662/1663/1664 BELGEGEÇER NUMARASI: 0(216) 494 0825
VERGI NUMARASI:4810686713

1. ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 2017/10606 BKK DOGRUDAN TEMIN 3-B 13 1 g. kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Bu alimda 8.500,00 TL ve alti tutarlarda sözlesme yapilmayacaktir. Satinalma ile ilgili yapilacak sözlesme ve diger belgeler için noter tasdiki aranmayacaktir. Sözlesme imzalanmadan önce ilgili firma tarafindan sözlesme bedelinin % 6`si oraninda kesin teminat yatiracak ve müteakiben sözlesme yapilacaktir. Sözlesme yapildiktan sonra yüklenicinin taahhüdünden vazgeçmesi, taahhüdünü sözlesme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya bu sözlesmede belirtilen hükümler dahilinde malin muayenede reddedilmesi hallerinde idare tarafindan ayrica protesto çekmeye gerek kalmaksizin bu is için yatirilan kesin teminat hazineye IRAD kaydedilerek idare tarafindan sözlesme fesih edilecektir. Firma tarafindan taahhüdün sözlesme hükümlerine uygun olarak yerine getirilmesi durumunda kesin teminat ödeme ile birlikte iade edilecektir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile 34355 TUZLA PIYADE OKULU saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,896 (%0,948 damga vergisi, sözlesme yapilmasi durumunda, % 0,948 sözlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin fiyat teklifleri; kalem bazinda degerlendirilecektir. Fiyat olarak en avantajli teklif kabul edilecektir. Alternatif teklifler kabul edilmeyecektir. Bahse konu malzemenin ret olan olmasi halinde alima esas tutar için yatirilan teminat idare tarafindan protesto çekmeye gerek kalmaksizin hazineye irad kaydedilecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın GARANTI süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 10 (on) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI SÖZLESME YÖNETIM KISIM AMIRLIGI PENDIK/ ISTANBUL`A teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 10/06/2019 saat 16:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler :
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuvar ve kimyasal muayeneleri gerekli görülmesi durumunda yapilacaktir.
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
   
10. Alima esas karar www.ekm.tsk.tr adresinde yayinlanacaktir.

11. Ödeme asamasinda yüklenici faturayi Istanbul Dz.Ik.Grup K.ligi Pendik/Istanbul adina kesecek, ayrica Komutanligimiz vergi dairesi bilgilerini (Pendik V.D.481 068 6713) fatura üzerinde belirtecektir.

12. 6183 sayili amme alacaklari tahsil usulü kanunu geregi yüklenicinin vergi borcu bulundugu takdirde ödeme asamasinda alacagindan kesilerek tahsil edilir.

13 Yüklenici firma taahhüt ettigi mal/mallarin tamamini getirdikten sonra muayene islemi baslatilacaktir. Herhangi bir kalem mal eksik olmasi durumunda muayene islemi baslatilmayacaktir.

14.Kahvaltilik tereyagi malzemesi Sütas, Pinar, Sek, Ekici, Torku, Karper ve Yörükoglu firmalarina ait ürünlerden biri olacaktir. Firmalar teklif mektubunun ekinde yetkili bayi olduguna dair ilgili firmanin antetli yazisini/evrakini birlikte gönderilecektir. Göndermedigi takdirde teklifi degerlendirme disi birakilacaktir.
 
 

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz istanbuldogrudantemin@dzkk.tsk.tr,, telefon numaramiz 0(216)4939494 , faks numaramiz 0(216)4940825
NOT 4 : Fiyat Teklif Mektuplarinizi, elden Komutanligimiz Genel Evrak Bölümünde bulunan Teklif Mektubu Defterine kayit yaptirip, Tedarik Sube Dogrudan Temin Personeline teslim ediniz. Ayrica NOT 3` te belirtilen mail adresi ve faks numarasi yollari ile Fiyat Teklif Mektuplarinizi ulastirabilirsiniz. Belirtilen iletisim adresleri disinda gönderilecek olan fiyat teklif mektuplari degerlendirilme disi birakilacaktir.
NOT 5 : SON TEKLIF VERME ZAMANINDAN SONRA GELEN TEKLIFLER DEGERLENDIRME DISI BIRAKILACAKTIR
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

ISTANBUL DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI YETKILENDIRILMIS DOGRUDAN TEMIN ALIM HEYETI BASKANLIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 124

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 1*270048395   TEREYAGI POSET
1. TEREYAGI; TS 1331 DE TANIMLANAN TAM YAGLI TEREYAGI (SÜT YAG ORANI % 80-90 M/M) OLACAKTIR. TÜM PARTI MAL AYNI MARKA, SINIF VE TIPTE OLACAKTIR.
2. TEREYAGI; TÜM PARTI MAL AYNI GRAMAJDA OLMAK ÜZERE 15±1 GR.LIK PLASTIK ESASLI KÜVET BIRIM AMBALAJLARDA OLACAKTIR.
3. TEREYAGININ ÜRETIM TARIHI ILE TESLIM TARIHI ARASINDA EN FAZLA 30 (OTUZ) GÜN OLACAKTIR.
4. TEREYAG; KENDINE ÖZGÜ RENK VE GÖRÜNÜSTE OLACAKTIR. KENDINE ÖZGÜ TAT VE KOKUDA OLACAK, YABANCI TAT VE KOKU IHTIVA ETMEYECEKTIR. YABANCI MADDE BULUNDURMAYACAKTIR.
5. KOLI VE NAKLIYE AMBALAJI PIYASA MUADILI OLACAKTIR. 
AD  210000         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim