• İhale No
    2011/16568
  • İhale Adı
    216 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Mart 2011 14:00
  • İdare
    GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi

216 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/16568
1-İdarenin
a) Adresi:KALEARDI MAH. MUHITTIN FISUNOGLU CAD. 60100 TOKAT MERKEZ TOKAT
b) Telefon ve faks numarası:3562146426 - 3562133830
c) Elektronik Posta Adresi:gopdonser@gop.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:GOÜ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. Malzemeler 2011 yılı içerisinde hastanemiz kullanım durumuna göre 2 (iki) parti halinde şipariş verilecektir. Sipariş verilen malzemeler 20 (yirmi) takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Tıp Fakültesi Dekanlığı Toplantı Salonu Kaleardı Mah. Muhittin Füsünoğlu Cad. Kışla Yolu Üzeri Eski Rektörlük Binası TOKAT
b) Tarihi ve saati:10.03.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler

Teklif edilen bedelin
% 10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB’da “Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır” ibarenin bulunması ve ürün numarası (barkod numarası) olması şartı aranacaktır. İsteklilerin ve teklif edilen malın İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler, internet çıktısı olarak sunulabilir.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1.İstekliler teknik şartnameyi maddeler halinde cevaplandırarak şartnameye uygunluk belgesi düzenleyeceklerdir.

2. İstekliler teklif ettikleri malzemelerin markasını ve ürün numrasını (barkod numarası) birim fiyat teklif mektubunda kalem kalem belirterek ihale dosyasında sunmak zorundadır.

3. İstekliler teklif edilen malzemenin teknik özelliklerini açıklayıcı katolog ve/veya broşürü ihale dosyasında

sunmak zorundadır.

.4. İstekliler teklif ettikleri bütün kalemlere ait numuneleri ihale saatine kadar teslim edecektir. Numunelerin üzerine firma ismi ve ihale sıra numarası yazılıp, bütün numuneler bir torba veya koliye konarak üzerine teklif veren firmayı belirleyici etiket yapıştırılarak ve ihale saatine kadar idareye teslim edilecektir. Teklif edilen malzemenin teknik şartnameye uygunluğu numuneler denenerek teyit edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

GOÜ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.Gaziosmanpaşa Ünv.Döner Sermaye İşletmesinin T.C. Ziraat Bankası Tokat Şubesindeki TR440001000239352156445001 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Tıp Fakültesi Dekanlığı Toplantı Salonu Kaleardı Mah. Muhittin Füsünoğlu Cad. Kışla Yolu Üzeri Eski Rektörlük Binası TOKAT
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 ((Yüzelli)) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ENJEKTÖR ÇAM UÇLU 7500,00 Adet
ENJEKTÖR 2CC ÜÇ PARÇALI 50000,00 Adet
ENJEKTÖR 20CC ÜÇ PARÇALI 50000,00 Adet
ENJEKTÖR 10CC ÜÇ PARÇALI 125000,00 Adet
ENJEKTÖR 5 CC ÜÇ PARÇALI 125000,00 Adet
ENJEKTÖR 50CC ÜÇ PARÇALI* 15000,00 Adet
İNSÜLİN ENJEKTÖRÜ 50000,00 Adet
İĞNE UCU SİYAH DİSP. 15000,00 Adet
İĞNE UCU YEŞİL DİSP. 30000,00 Adet
VACUTEYNIR İĞNE UCU YEŞİL 120000,00 Adet
VACUTEYNIR İĞNE UCU SİYAH 40000,00 Adet
FLASTER HYPOALLERJEN 15*10 1000,00 Adet
FLASTER HYPOALLERJEN 10*10 1000,00 Adet
FLASTER HYPOALLERJEN 5*5 1000,00 Adet
FLASTER SARI 5000,00 Adet
ABESLANG 10000,00 Adet
ENJEKSİYON BANDI 30000,00 Adet
ELASTİK BANDAJ 10CM 1000,00 Adet
ELASTİK BANDAJ 20CM 1500,00 Adet
ELASTİK BANDAJ15 CM 1500,00 Adet
RULO SARGI 10*20 4000,00 Adet
RULO SARGI 10*15 4000,00 Adet
RULO SARGI 10*10 4000,00 Adet
ALÇILI SARGI 10 CM 3000,00 Adet
ALÇILI SARGI 15 CM 4000,00 Adet
ALÇILI SARGI 20CM 4000,00 Adet
ALÇI PAMUĞU 10 CM 4000,00 Adet
ALÇI PAMUĞU 15 CM 4000,00 Adet
ALÇI PAMUĞU 20 CM 4000,00 Adet
FOLEY SONDA NO:6(İKİYOLLU) 100,00 Adet
FOLEY SONDA NO: 8(İKİ YOLLU) 100,00 Adet
FOLEY SONDA NO:10 (İKİ YOLLU) 100,00 Adet
FOLEY SONDA NO:12 (İKİ YOLLU) 200,00 Adet
FOLEY SONDA NO:14 (İKİ YOLLU) 1000,00 Adet
FOLEY SONDA NO:16 (İKİ YOLLU) 2000,00 Adet
FOLEY SONDA NO:18 (İKİ YOLLU) 2000,00 Adet
FOLEY SONDA NO:20 (İKİ YOLLU) 300,00 Adet
FOLEY SONDA NO:18 (ÜÇ YOLLU) 100,00 Adet
FOLEY SONDA NO:20 (ÜÇ YOLLU) 100,00 Adet
FOLEY SONDA NO:22 (ÜÇ YOLLU) 200,00 Adet
FOLEY SONDA NO:24 (ÜÇ YOLLU) 50,00 Adet
FOLEY SİLİKONLU SONDA No:8 50,00 Adet
FOLEY SİLİKONLU SONDA NO:16 100,00 Adet
FOLEY SİLİKONLU SONDA NO:18 100,00 Adet
FOLEY SİLİKONLU SONDA NO:20 100,00 Adet
NAZOGASTRİK SONDA NO:10 100,00 Adet
NAZOGASTRİK SONDA NO: 12 200,00 Adet
NAZOGASTRİK SONDA NO :14 400,00 Adet
NAZOGASTRİK SONDA NO :16 200,00 Adet
NAZOGASTRİK SONDA NO :18 200,00 Adet
NAZOGASTRİK SONDA NO :20 200,00 Adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:6 2000,00 Adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:8 2000,00 Adet
ASPİRASYON KATATERİ NO: 10 3000,00 Adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:12 3000,00 Adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:14 15000,00 Adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:16 15000,00 Adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:18 10000,00 Adet
ASPİRASYON SONDA SİSTEMİ (TORBA VE SONDA DAHİL) 4700,00 Adet
ASPİRATÖR UCU VE HORTUMU 4000,00 Adet
BİSTURI UCU NO:10 5000,00 Adet
BİSTURI UCU NO:11 5000,00 Adet
BİSTURI UCU NO:12 5000,00 Adet
BİSTURI UCU NO:15 10000,00 Adet
BİSTURI UCU NO:20 5000,00 Adet
BİSTURI UCU NO:22 5000,00 Adet