SAĞLIK BAKANLIĞI |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
Sayı |
: 22205031-930/ 34658 |
|
31.10.2013 |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
AMELİYAT TARİHİ: 01/11/2013 |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Kurumumuzun ihtiyacı olan (3) kalem OP.DR.JANKAT CANKUL HASTASI EMİNE CESUR (PRT Y130051544-BAĞKUR) İÇİN AMELİYAT SARF MALZ.ALIMI işi satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi en geç 31.10.2013 tarih ve saat 15:00`a kadar göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim. |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Dr.H.Kürşat DEDE Baştabip Yard. |
Sedat GÖÇMEN |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Sıra No |
Malın / İşin Cinsi |
Marka |
Miktar |
Birimi |
UBB Kodu |
GMDN |
Birim Fiyat |
||||||||||
1 |
TİTANYUM FİBULA PLAĞI |
|
1 |
ADET |
|
|
|
||||||||||
2 |
KOMPRESYON VİDASI(BAŞSIZ KONİK) |
|
1 |
ADET |
|
|
|
||||||||||
3 |
TİBİA PLAĞI(TİTANYUM DİSTAL (GEREKİRSE)) |
|
1 |
ADET |
|
|
|
||||||||||
Toplam |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Satınalmanın Yapılacağı Birim: ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ 5. Teklif edilecek malzemelerin UBB numarası faturaya mutlaka yazılacaktır. 6.Teklif edilecek malzemenin varsa emekli sandığı malzeme kodu teklif mektubunda yazılacaktır. 7.Düzenlenecek fatura da yapılmış olan hatalardan dolayı ödeme yapılmasından firma sorumludur. 8.Teklif edilecek ürünlerden Tıbbi cihaz yönetmeliği (93/42/EEC MDD),Vücuda yerleştirilebilir aktif cihaz yönetmeliği(90/385/EEC) ve vucut dışında kullanılan tıbbi tanı cihazları yönetmeliği (98/79/EC IVDD)kapsamındaki ürünerin Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2008/36 sayılı genelgesinin 2.maddesine istinaden TİTUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı gerekmektedir.Bu şartı olmayan ürünler kesinlikle teklif edilmeyecektir.Teklif edilip alınsa dahi ödemesi yapılmayacaktır 9-Numune istendiğinde teklif mekubuyla birlikte getireceklerdir. 10.Alımlar acil ihtiyacımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içerisinde teslim edilmeyen ürünler için yasal işlem yapılacaktır. 11.Tıbbi sarf malzemelerin teslim edildiği tarihte malzemelerin kullanma süresi miadının 2/3’ünden az olmamalıdır. 12.Fatura, malzeme teslim edildikten sonra kesilecek. 13.Fatura bedeli,malzemenin muayene kabul komisyonunca kabulünden sonra 90 gün içerisinde ödenecektir. 14.Alacağına ait temlik kabul edilmeyecektir. 15.Siparişlerde malzemenin depo ve ihtiyaç durumu göz önünde bulundurularak partiler halinde istenmesi idaremizin yetkisindedir. 16.İhale kesinleşip malzeme hastaya kullanıldıktan sonra,malzeme girişi ve fatura 2 (iki) gün içinde satınalma birimine teslim edilmediği takdirde malzeme irad kaydedilecektir. 17.Teklif veren firma işbu (17) maddeyi okumuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul etmiş olarak kabul edilecektir. 18. Bu alım uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Eskişehir mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir. |
|||||||||||||||||
YENİDOĞAN MH. ŞEHİT SERKAN ÖZAYDIN SK. NO:9 ODUNPAZARI ESKİŞEHİR |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|