• İhale No
    2015/46631
  • İhale Adı
    22 KALEM KIRTASİYE MALZEME
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Nisan 2015 10:30
  • İdare
    GÜMÜŞHANE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Gümüşhane
  • İşin İli
    Gümüşhane
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
22 KALEM KIRTASİYE MALZEME
GÜMÜŞHANE İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

22 KALEM KIRTASİYE MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/46631
1-İdarenin
a) Adresi:Karaer Mahallesi Menekşe Sokak No:9 Merkez/GÜMÜŞHANE
b) Telefon ve faks numarası:4562132487 - 4562132494
c) Elektronik Posta Adresi:gumushanesatinalma@outlook.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :22 Kalem Kırtasiye Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri :Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Gümüşhane Devlet Hastanesi Kelkit İlçe Devlet Hastanesi Şiran İlçe Devlet Hastanesi Şehit Ebe Kevser Ceylan A.D.S.M.
c) Teslim tarihi:İhale Konusu Malzemeler, Sözleşme İmzalanmasından İtibaren, İlgili Sağlık Tesislerinin Talebi Doğrultusunda Peyder Pey Olarak Teslim Edilecektir. Talebin Yükleniciye Faks veya E-Posta İle Bildiriminden İtibaren En Geç 10 (on) Gün İçerisinde İlgili Malzemelerin Teslimatı Yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi/ Karaer Mah. Menekşe Sok. No:9 Gümüşhane
b) Tarihi ve saati:27.04.2015 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/ Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Türkiye Halk Bankası A.Ş. Gümüşhane Şubesindeki TR660001200938100005000080 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi/ Karaer Mah. Menekşe Sok. No:9 Gümüşhane adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4Fotokopi Kağıdı 5.000 paket
PoşetDosya (100 Lük Paket) 300 paket
NormalZarflar Kendinden Yapışkanlı -16x11 4.000 adet
NormalZarflar Kendinden Yapışkanlı 28x21 400 adet
NormalZarflar Kendinden Yapışkanlı 32x45 400 adet
Pil9 Volt Yassı Pp3 Cell 200 adet
GenişKlasör 1.000 adet
DarKlasör 1.000 adet
Cd(700 Mb) 2.000 adet
CdZarfı 2.000 adet
Delgeç (60 Yaprak Delmeli) 20 adet
KoliBandı 100 adet
EvrakRafı (3 Raflı) 50 adet
SelofanBant 100 adet
Topluİğne 50 kutu
MasaüstüKalemlik Seti 50 adet
ÇıtçıtlıDosya 500 adet
İmzaSümeni (24 Sayfa) 50 adet
IstampaMürekkebi-Mavi (50 Ml) 30 adet
IstampaMürekkebi -Kırmızı (50 Ml) 30 adet
IstampaMürekkebi -Siyah (50 Ml) 30 adet
KeçeliKalem 200 adet