• İhale No
    2017/568844
  • İhale Adı
    22 KALEM KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Kasım 2017 14:00
  • İdare
    Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    10 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

22 KALEM KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ- DİYARBAKIR GAZİ YAŞARGİL SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

22 Kalem Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/568844
1-İdarenin
a) Adresi : ÜÇKUYULAR ELAZIG YOLU ÜZERI 10.KM. KAYAPINAR/DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası : 4122580060 - 4122580046
c) Elektronik Posta Adresi : diyarbakireah1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 22 Kalem Kırtasiye Ve Temizlik Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : S.B.Ü Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf Ambarı ve Temizlik Ambarı
c) Teslim tarihi : 1 ve 22. kalemler arasında olan malzemeler İdarimizin ihtiyacı doğrultusunda peyder pey veya tek seferde teslim edilecektir. Sipariş verilmesini müteakip, siparişte istenilen miktar beş (5) iş günü içerisinde teslim edilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : S.BÜ Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi İdari Bölüm Kat:2 Toplantı Salonu / Elazığ Yolu 10. Km. Üçkuyular Mevkii Kayapınar/Diyarbakır
b) Tarihi ve saati : 22.11.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, SUT a-Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olmalı ve ürünün UBB kayıt numarası, T.C. İlaç ve alan kodu ve  marka adı teklif mektubunda yazılmalıdır.

b-Ayıca malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını Ulusal Bilgi Bankası İnternet sitesinden alınmış kayıt formu belgesi ile belgeleyeceklerdir ve belge ihale dosyasında sunulacaktır.

c-İştirakçi firmalar sunmuş olduğu ürünün yetkili bayisi olduğunu belgelemeli ve belge ihale dosyasında sunulmalıdır.

d-UBB’ ye kayıtlı olmayan ürünler "kapsam dışı" olarak teklif mektubunda belirtilecektir. Üretici firmadan ürünün  "kapsam dışı" olduğuna dair yazı sunulacaktır.

e- İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait UBB kodunun idarenin talep ettiği ürün Sut alan koduyla uyuşmalı, aksi taktirde ilgili kalem değerlendirmeye alınmayacaktır.

f- Teklif edilen ürünlerin UBB kayıtları alan tanımları ve jenerik isimleri Medula sistemine tanıtılmış olması gerekmektedir. Yapılacak inceleme sonucu kaydı olmayan veya yanlış kaydedildiği tespit edilen ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

g- Verilen UBB kodunun uygun  olmayan sut alan tanımıyla eşleştirildiğinin tespit edilmesi durumunda oluşmuş olan tüm maddi zarar firma tarafından karşılanacaktır.

h-Tedarikçi firma,alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada ,malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir.Tedarikçi firma,bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur.Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından,hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilecektir

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Numunelerin  ihale saatinden önce  teslim edilmesi gerekmektedir. ihale saatinden sonra getirilen numuneler teslim alınmayacaktır.
Teklif verilen kalemler için en az 1 (bir) adet numune verilecektir.Numunesi  olmayan kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır.  Numune değerlendirme esnasında gerekli görülen kalemlerde  ek  numune istenebilecek ve numuneler en geç 3 (üç) iş günü içinde numuneyi değerlendiren komisyona teslim edilecektir. Süresi içinde getirilmeyen numuneler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar S.B.Ü.Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi / Elazığ Yolu 10. Km. Üçkuyular Mevkii Kayapınar/Diyarbakır adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ŞARJLI PİL 60 adet
YENİ DOĞAN DEĞERLENDİRME FORMU 20.000 adet
HASTA BİLGİLENDİRME FORMU 20.000 adet
DİPLOMAT ZARF 20.000 adet
DOĞUM BAKIM BİLGİLENDİRME FORMU 15.000 adet
ANKARA GELİŞİM TARAMA ENVANTERİ 1.000 adet
DENGER GTT II 10 cilt
0-6 BEBEKLERİN GELİŞİMSEL ÖZELLİKLERİ TAKİBİ 1.000 adet
6-12 BEBEKLERİN GELİŞİMSEL ÖZELLİKLERİ TAKİBİ 1.000 adet
0-13 YAŞ ÇOCUKLARIN GELİŞİMSEL ÖZELLİKLERİ VE TAKİBİ 1.000 adet
BEBEK VE ÇOCUKLARDA YEME DAVRANIŞI VE ÖNERİLER 1.000 adet
HASTA ELBİSE POŞETİ 20.000 adet
FERMUARLI ALEZ TULUM 60 adet
TEK KULLANIMLIK SEDYE ALEZİ 6.000 adet
KORUYUCU KOLLUK 10.000 adet
TEHLİKELİ ATIKLAR TOPLAMA BİDONLARI 30 LT 10 adet
TEHLİKELİ ATIKLAR TOPLAMA BİDONLARI 60 LT 10 adet
TIBBİ ATIK KONTEYNERİ 660 LT 6 adet
TIBBİ ATIK KONTEYNERİ 400 LT 2 adet
KIVIRCIK PASPAS 60 metre
ANTİBAKTERİYEL KÖPÜK 500 GR KARTUŞ 10.000 adet
KONTAKT LENS REÇETESİ 20 cilt