• İhale No
    2012/188001
  • İhale Adı
    22 KALEM MUHTELİF LASTİK CONTA, ORİNG VE TAKOZ
  • Sektör
    Savunma ve Güvenlik Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Şubat 2013 11:00
  • İdare
    Adapazarı 1. Ana Bakım Merkez Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    21 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

22 KALEM MUHTELİF LASTİK CONTA, ORİNG VE TAKOZ
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı 1 Ana B a k. mr k.
22 Kalem Muhtelif Lastik Conta, Oring Ve Takoz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/188001
1-İda re nin
a) Adresi : 1'ıncı Ana Bakım Merkezı Komutanlıgı 54580 Arifiye/Sakarya
b) Telefon ve faks numarası : 2642751620 - 2642768679
c) Elektronik Posta Adresi : tankpalet@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 1'inci Ana Bakım Merkezi Komutanlığı Teslim Ve Tesellüm Kısmı
Arifiye/Sakarya
c) Teslim tarihi : Alımı yapılacak olan malzemeler sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 75 (Yetmişbeş) takvim günü içerisinde defaten teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : 1'inci Ana Bakım Merkezi Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı
Çarkkışla/Adapazarı/Sakarya
b) Tarihi ve saati : 05.02.2013 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı 1'inci Ana Bakım Merkezi
Komutanlığı Tedarik Kısmı Arifiye / Sakarya adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 1'inci Ana Bakım Merkezi Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Çarkkışla/Adapazarı/Sakarya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (Yetmişbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1005121481419. BURÇ 60 AD
2530121469542 TAMİR TAKIMI 50 AD
2590121664854 TAPA PLASTİK 160 AD
5330121435716 CONTA 60 AD
5330121435717 CONTA 40 AD
5330121455733 CONTA 50 AD
5330121489253 LASTİK CONTA 50 AD
5330121489254 LASTİK CONTA 50 AD
5330121589364 LASTİK CONTA 30 AD
5330121595943 CONTA 85 AD
5330121654984 CONTA 100 AD
5330121830907 CONTA 100 AD
5330123015408 CONTA 60 AD
5330KK0284388 CONTA 30 AD
5331121654990 ORİNG FREN BLOK 250 AD
5331270127801 ORİNG 3/300 155 AD
5340121430788 TAKOZ 350 AD
5340121431131 TAKOZ 500 AD
5340121431132 TAKOZ 380 AD
5340121561383 TESBİT BANDI 150 AD
5340121951780 BAĞLANTI TAKOZU 70 AD
5355121436017. TOPUZ 155 AD