• İhale No
    2020/264231
  • İhale Adı
    23 KALEM ELEKTRİK ELEKTRONİK BÖLÜM LABORATUVAR CİHAZ, ALET ve YAZILIM ALIMI
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Haziran 2020 14:00
  • İdare
    BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    01 Haziran 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ELEKTRİK ELEKTRONİK LABORATUVAR CİHAZ, ALET VE YAZILIM SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

23 KALEM ELEKTRİK ELEKTRONİK BÖLÜM LABORATUVAR CİHAZ, ALET ve YAZILIM ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/264231
1-İdarenin
a) Adresi : YENİ ŞEHİT ASTSUBAY MUSTAFA SONER VARLIK CAD. 77 10200 - BANDIRMA/BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası : 2667170117 - 2667170030
c) Elektronik Posta Adresi : imid@bandirma.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 23 KALEM ELEKTRİK ELEKTRONİK BÖLÜM LABORATUVAR CİHAZ, ALET ve YAZILIM ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Balıkesir İli Bandırma İlçesi sınırları içerisinde bulunan Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesinin Üniversitemiz Merkez Yerleşkesinde bulunan hizmet binalarına teslim edilecektir
c) Teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren sözleşme süresi 2 aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü, Rektörlük Senato Odası 2. Kat
b) Tarihi ve saati : 30.06.2020 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler ihale dosyası ile birlikte sunmakta oldukları ürünlerin marka model ve teknik özelliklerini belirtir katalogları sunmak zorundadır. Katalogları olmayan ürünler için resim, çizim, film, doküman vb. belgeler sunulabilir. Sayılanlar dışında sunulacak hiçbir doküman bulunmuyorsa ihale dokümanının eki olan teknik şartname üzerinde yetkilisi tarafından imza ve kaşe edilerek "teknik şartnamede belirtilen özellikteki ürün sunulmuştur" ibaresi ile teknik şartname sunulacaktır


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 10 (yüzde on) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı 1. Kat adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OSİLOSKOP 4 KANAL 200 MHZ 1 adet
SPECTRUM ANALİZÖRÜ 1 adet
ANTEN 1 set
GÜÇ ANALİZÖRÜ 1 adet
AKIM PROBU 1 adet
SİNYAL JENERATÖRÜ 1 adet
PV SİMÜLATÖRÜ 1 adet
GÜÇ KAYNAĞI 1 adet
PENSAMPERMETRE 1 adet
FPGA 4 adet
DERİN ÖĞRENME GELİŞTİRME PLATFORMU 1 adet
MİNİ BİLGİSAYAR 1 adet
MOTOR SÜRÜCÜ GELİŞTİRME KARTI 1 adet
PMSM MOTOR 1 adet
AC MOTOR 1 adet
MİKRODENETLEYİCİ DENEY KİTİ 1 adet
MİKRODENETLEYİCİ GELİŞTİRME KİTİ 1 adet
GMSL KAMERA 1 adet
HAVYA 1 adet
WORKSTATION 1 adet
PCB PLOTTER 1 adet
PSIM YAZILIMI 1 adet
ANSYS 1 adet