• İhale No
    2011/21810
  • İhale Adı
    23 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Mart 2011 14:00
  • İdare
    ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

23 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/21810
1-İdarenin
a) Adresi:ONDOKUZ MAYIS ÜNIVERSITESI DÖNER SERMAYE ISLETME MÜDÜRLÜGÜ ATAKUM SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası:3623121919 - 3624576010
c) Elektronik Posta Adresi:omusamsa@omu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):http://hastane.omu.edu.tr/?page=satinalma

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Hastane Genel Deposu Kurupelit Kampüsü Atakum/SAMSUN
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının, idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. Sözleşmenin imzalanmasından sonra 31/12/2011 tarihine kadar idare tarafından verilecek olan peyder pey siparişe istinaden 30 (otuz) gün içerisinde malzemeler teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ondokuz Mayıs Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Başhekimlik Toplantı Salonu Kurupelit Kampüsü Atakum/SAMSUN
b) Tarihi ve saati:14.03.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 01/03/2010 tarih 2010/11 sayılı Genelgesine istinaden Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında ürünlerin veya Cihazların satın alımlarında aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur.Aday veya İsteklinin Teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.Alımı yapılacak ürünleri TITUBB'da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirimi işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


a-) Teklif edilecek ürünler için Teknik Şartname maddeleri tek tek yanıtlanmalıdır.

b-) Teklif edilecek ürünleri tanıtıcı açıklayıcı katalog veya prospektüs sunulacaktır.

c-) Teklif edilecek ürünlerden için en az 1 (bir)' er adet numune, ihale son teklif verme tarih ve saatine kadar OMUSUVAM Hastane Genel Deposu Kurupelit Kampusü Atakum / SAMSUN adresine teslim edilecek, numune teslim tutanağı ihale zarfı içerisine konulacaktır.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Her Türlü Tıbbi Sarf Malzeme Alımları



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Ünitesi Kurupelit Kampüsü Atakum/SAMSUN adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Ünitesi Kurupelit Kampüsü Atakum/SAMSUN
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HEMOKLİPS MİLİ 250,00 ADET
ERCP İÇİN GUİDE WİRE HİDROFİLİK 450 CM ± 5 CM 300,00 ADET
BİYOPSİ FORSEBS İĞNELİ 2,2 MM - 180 CM 15,00 ADET
BİYOPSİ FORSEBS İĞNELİ 230 CM 10,00 ADET
İĞNE BİYOPSİ KARACİĞER 18 G 50,00 ADET
PAPİLATOM ÜÇ LÜMENLİ İĞNE UÇLU 50,00 ADET
LİTHOTRİPTÖR BASKET KATETER V232QR - 26 20,00 ADET
KATETER TAŞ ÇIKARMA BASKET 200 CM 40 MM 50,00 ADET
STENT PANKREATİK PLASTİK AMSTERDAM 7 CM 5 FR 20,00 ADET
STENT İNTRODUCER 205 CM 50,00 ADET
JETSET 8,5 FR (STENTLERİ TAKMAK İÇİN) 50,00 ADET
YABANCI CİSİM YAKALAMA KATETERİ FİLELİ 230 CM 35 MM 30,00 ADET
BİLİER PAPİLATOM ÜÇ LÜMENLİ 300,00 ADET
STENT BİLİER PLASTİK 10 FR 10 CM 20,00 ADET
ÖZEFAGUS BAND LİGASYON SETİ YEDİLİ 100,00 ADET
KATETER TAŞ ÇIKARMA 8,5 FR 12 CM 250,00 ADET
İĞNE SKLEROTERAPİ 230 CM ± 5 CM 150,00 ADET
STENT BİLİER PLASTİK 8,5 FR 12 CM 10,00 ADET
STENT BİLİER PLASTİK 8,5 FR 10 CM 20,00 ADET
STENT BİLİER PLASTİK 7 FR 12 CM 20,00 ADET
STENT BİLİER PLASTİK 7 FR 10 CM 20,00 ADET
ERCP İÇİN GUİDE WİRE ZEBRA 450 CM ± 5 CM 250,00 ADET
JETSET 5 FR (STENTLERİ TAKMAK İÇİN) 10,00 ADET