TIBBİ SARF VE TEMİZLEME EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIRSAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi23 Kalem Tıbbi Sarf ve 1 Kalem Temizleme Ekipmanları Grubu olmak üzere toplam 24 Kalem Mal
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2011/31716 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Esentepe Mahallesi Hastane Caddesi 63200 ŞANLIURFA MERKEZ ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4143146893 - 4143133608 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@sueah.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | satinalma@sudh.gov.tr |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Hastane Döner Sermaye Sarf Deposu |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 16/12/2011 tarihine kadar peyderpey Hastanemiz Tıbbi Sarf Deposunun yazılı siparişi üzerine 10 gün içerisinde Muayene Kabul Birimine teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Esentepe Mah.Hastane Cad. Şanlıurfa |
b) Tarihi ve saati | : | 30.03.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
A-Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;
1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır. Ürünlere ait TİTUBB numaraları teklif mektubunda belirtilecektir.
B- Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1- Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici beyanı”
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler
3-Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise ; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,
4-Kapsam dışı bulunan ürünler için CE uygunluk beyanı/belgesi sunulacaktır.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif ettikleri ürünler için şayet teknik şartnamede istenildiyse ilgili mal kalemleri için ihale saatinden önce Hastaneye numune teslim edeceklerdir.. Numuneler , her kalem için ayrı ayrı paketlenmiş, paketlerin üzerinde İhale sıra no, İhale listesindeki adı, marka belirtilecektir. Numuneler firmanın isminin yazılı olduğu poşet, torba v.b. içine koyulacaktır. Teslim edilen numuneler için numune teslim formu şeklinde iki nüsha halinde doldurup bir nüshasını ihale dosyasına koyacaklardır. Numunelerin yukarıdaki hususlara uygun olarak teslim edilmemesi durumunda numune verilmediği kabul edilecektir. İhale için verilecek olan sarf malzeme numuneleri yapılacak olan çalışmalarda kullanılacaktır. Kullanılmayan numuneler karar bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde teslim alınacaktır..(Muayene ve Kabul Komisyonunca kontrol edilmek üzere idarede alıkonulan numuneler hariç) Kullanılan ve/veya karar bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde teslim alınmayan numunelerler ilgili herhangi bir sorumluluk kabul edilmeyecektir.İhale komisyonu tarafından numune incelemesi sırasında tespit edilemeyen kusurlar muayen komisyonu tarafından tespit edilebilecek olup ihale komisyonunca yapılan numune incelemesi sonucu malzemenin satın alındığı gerekçesiyle istekliler bir hak talebinde bulunamaz.Numunelerin değerlendirilmesinde teknik şartname kriterleri esas alınacaktır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Satın alma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Satın alma Komisyon Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.