ORDU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
24 Ay Süreli Sonuç Karşılığı Laboratuvar Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/328124 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | BUCAK MAHALLESI IBNI SINA CADDESI NO:18 52200 ALTINORDU/ORDU |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4526662501 - 4522234686 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ordu@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Ordu İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı sağlık tesisleri için 170.642.049,59 Puan ile 24 Ay Süreli Sonuç Karşılığı Laboratuvar Hizmeti Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Ordu Devlet Hastanesi (Ordu DH), Ordu Eğitim ve Araştırma Hastanesi (OEAH), Ordu Eğitim ve Araştırma Kadın ve Çocuk Hastanesi (OEAH- EK), Fatsa Devlet Hastanesi (Fatsa DH), Ünye Devlet Hastanesi (Ünye DH), Gölköy Devlet Hastanesi (Gölköy DH), Gürgentepe Devlet Hastanesi (Gürgentepe DH), Kumru Devlet Hastanesi (Kumru DH), Korgan Devlet Hastanesi (Korgan DH), Aybastı Devlet Hastanesi (Aybastı DH), Akkuş Devlet Hastanesi (Akkuş DH), Ulubey Devlet Hastanesi (Ulubey DH), Mesudiye DH, Ordu Halk Sağlığı Merkez Laboratuvarı, Ordu İli’ndeki Entegre Sağlık hizmeti sunan merkezler (ESM), Toplum Sağlığı Merkezleri (TSM) ve Aile Sağlığı Merkezleri(ASM). |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2020, işin bitiş tarihi 31.12.2021 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi- Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 / 3. Kat - Altınordu/ORDU |
b) Tarihi ve saati | : | 22.08.2019 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
İstekliler; dış laboratuvar testlerini Sağlık Bakanlığından Ruhsatlı bir laboratuvarda çalıştıracaktır. Dış Laboratuvar, ISO 15189 veya TS EN ISO 17025 standardı belgelerinden biri ile akredite olmalıdır. İstekliler Dış laboratuvarda yapılacak testler için hizmet vereceği laboratuvarın ‘Tıbbi Laboratuvar Akreditasyon Belgesini’ ihale dosyasında sunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
1) a)Tıbbi Cihaz Yönetmeliği , Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tüm cihazların/ kitlerin/sarfların TİTUBB’da (veya ÜTS'de) Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin tamamlanmış olması gerekmektedir. Tüm isteklilerin (tedarikçi ya da bayii) TİTUBB veya ÜTS sisteminde kayıtlı olması zorunludur. İstekliler yukarıda bahsedilen kayıt işlemi tamamlanmış UBB/ÜTS numaralarına ait çıktılar veya bu bilgileri içeren dokümanları (Ürünlere ve İsteklilere ait ) ihale dosyasında sunacaktır. b)Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliğini, Vücut dışında kullanılan (invitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmelikleri kapsamı dışında olan malzemeler için üreticinin/ithalatçının teklif edilen malzemenin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olduğuna dair yazılı beyanını verecektir. UBB/ÜTS kaydı gerektirmeyen kapsam dışı ürünler için; ait oldukları mevzuatın öngördüğü belgelere sahip olmalı ve bu belgeler ihale dosyası ile birlikte sunulmalıdır. Ayrıca isteklinin, teklif edeceği ürüne ait üretici, distribütör veya bayi olduğuna dair yetki belgesi ihale dosyası içinde sunacaklardır. c)İstekliler teklif ettikleri kalemlere ait TİTUBB/ÜTS kod numaralarını teklif mektubu eki cetvelde veya ayrı bir liste halinde ihale dosyasında sunacaklardır. 2) Firmalar teknik şartnamede özellikleri ve miktarları belirtilmiş olan cihazların hangi marka, model ve tip olduğunu belirteceklerdir.Her hastaneye kurulacak cihaz ve sistemlerin marka ve modeli ile cihazlarda kullanacağı kit markasını ihale teklif dosyasında sunulacaktır.Teklif veren firmalar tekliflerinde Kitin tam ismi, üretici firma ismi ve üretildiği ülke açık olarak belirtilmelidir. 3) İhale komisyonu tarafından, teklif edilen cihazların teknik özelliklerinin değerlendirilmesi için ihale sürecinde demonstrasyon talebinde bulunulabilir. İstekliye demonstrasyon talebi yazılı olarak yapılır, demonstrasyon talebinin istekliye tebliğden itibaren 3 (üç) iş günü içinde istekli tarafından İdareye demonstrasyonun nerede yapılacağı bilgisi sunulur. Bu bilgi yazısının İdare kayıtlarına alındığı tarihten itibaren 10 (on) takvim günü içinde İsteklinin belirlediği yerde teknik şartname kriterleri doğrultusunda demonstrasyon yapılır. 4) Teklif edilen ürünlere ait katalog ihale dosyasında sunulacaktır. İstekliler teklifte her parametrenin orjinal broşürünü (Türkçe çevirisi ile), kaç testlik ambalajlarda olduğunu ve test metodunu alternatifli tablo halinde CD/taşınabilir bellek vb. elektronik ortamda vermelidir. 5) İstekliler, Teknik Şartnameye Uygunluk Beyanı altında, kuracağı cihazların hangi marka, model ve tip olduğunu belirterek teknik şartname maddelerine sırasına göre tek tek Türkçe olarak cevap verecektir. Bu uygunluk belgesi yüklenici firmanın antetli kağıdına yazılmış ve her sayfası yetkililer tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesinde verilen cevaplar doküman ve kataloglar ile belgelenmelidir. 6) Ordu Devlet Hastanesi ve Ünye Devlet Hastanesine kurulması planlanan Off-line Pre-analitik Modül, işe başlama tarihinden itibaren en geç 4 ay içerisinde kurulup işleme alınacaktır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu kurum ve kuruluşları veya özel sektörde gerçekleştirilmiş olan teşhis ve tedaviye yönelik her türlü sağlık hizmet sunumu işi veya kamu/özel sektörde gerçekleştirilmiş her türlü Laboratuvar Hizmet Alımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi 4. Kat- Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 Altınordu/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Sonuç Karşılığı Laboratuvar Hizmet Alımı | 170.642.049,59 | puan |
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/328124 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | BUCAK MAHALLESI IBNI SINA CADDESI NO:18 52200 ALTINORDU/ORDU |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4522231429 - 4522234686 |
c) Elektronik posta adresi | : | ordu@saglik.gov.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 23.07.2019 - 3907 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | KAMU İHALE BÜLTENİ - 23.07.2019 |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
İhale İlanının 4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu;
6.maddesi; Ordu Devlet Hastanesine kurulması planlanan Off-line Pre-analitik Modül, İşe başlama tarihinden itibaren en geç 4 ay içerisinde kurulup işleme alınacaktır.
İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/328124
İptal Nedeni : Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 02 Eylül 2019