• İhale No
    2011/39824
  • İhale Adı
    24 GRUP TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Nisan 2011 14:00
  • İdare
    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi

24 GRUP TIBBI SARF MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/39824
1-İdarenin
a) Adresi: Inciralti Kampüsü Mithatpasa Caddesi 1606 35340 BALÇOVA İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324122410 - 2324122199
c) Elektronik Posta Adresi:dsi@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ HASTANESI TIBBI SARF DEPOSU
c) Teslim tarihleri:SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINI MÜTEAKİP VERİLEN SİPARİŞE GÖRE 31.12.2011 TARİHİNE KADAR PEYDER PEY TESLİM EDİLECEKTİR.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ(IHALE SALONU) MITHATPAŞA CAD.NO:1606 INCIRALTI KAMPÜSÜ BALÇOVA IZMIR
b) Tarihi ve saati:13.04.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


10.GRUP ÜRÜNLERLE İLGİLİ İSTENEN CİHAZLARIN BAKIM ,ONARIM,EĞİTİM VE PİLLERİ SARF KULLANIM SÜRESİNCE ÜCRETSİZ TEMİN EDİLECEKTİR.(DETAYI TEKNIK ŞARTNAMEDE BELİRTİLMİŞTİR.)


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


TÜM ÜRÜNLERLE İLGİLİ TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN ADET KADAR NUMUNE İHALE SIRASINDA TEKNİK KOMİSYONA TESLİM EDİLECEKTİR.TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP YAZISI İHALE DOSYASINDA BULUNACAKTIR.AYRICA TEKNİK ŞARTNAMELERDE İSTENEN BİLGİ VE BELGELER İHALE DOSYASINDA SUNULACAKTIR.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

VAKIFBANK BALÇOVA SUBESI
TR840001500158007290318513 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIS) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YOGUN BAKIM EKG ELEKTRODU ERISKIN 145000,00 ADET
YOGUN BAKIM EKG ELEKTRODU PEDIATRIK 13500,00 ADET
ENJEKTÖR 5CC 765000,00 ADET
ENJEKTOR 10CC 875000,00 ADET
ENJEKTOR 20CC 345000,00 ADET
ENJEKTOR 2CC 480000,00 ADET
ENJEKTOR 50CC 59000,00 ADET
İNSÜLİN ENJEKTÖRÜ 157500,00 ADET
ENJEKTÖR UCU INSULIN STERIL NO:26 80000,00 ADET
STERİL PEMBE İĞNE UCU 18G 10000,00 ADET
ENJEKTÖR UCU SARI STERIL NO:20 14000,00 ADET
ENJEKTÖR UCU SİYAH STERIL NO:22 74000,00 ADET
ENJEKTÖR UCU YEŞİL STERİL NO:21 90000,00 ADET
MICROFİNE 8MM İNSÜLİN KALEM UCU 27500,00 ADET
BİSTURİ NO:10 8500,00 ADET
BİSTURİ NO:11 19000,00 ADET
BİSTURİ NO:12 3000,00 ADET
BİSTURİ NO:15 47000,00 ADET
BİSTURİ NO:20 56000,00 ADET
BİSTURİ NO:22 24500,00 ADET
BİSTURİ NO:24 15000,00 ADET
ÖRDEK PLASTİK 1200,00 ADET
SÜRGÜ PLASTIK 1600,00 ADET
ŞEFFAF KİLİTLİ POŞET 16X13CM 152000,00 ADET
ŞEFFAF KİLİTLİ POŞET 5X5CM 600000,00 ADET
FLASTER 5X5 KAGIT 12000,00 ADET
TRANSPOR 5X5 6500,00 ADET
FLASTER 5X5 BEZ 34500,00 ADET
TİMPANİK TERMOMETRE PROBU 800000,00 ADET
AĞIZ BAKIM SETI 30000,00 ADET
VUCUT BAKIM SETI 2000,00 ADET
DREN LATEKS TURNIKE-INCE 5500,00 ADET
%70 ISOPROPIL ALKOLLU MENDIL 650000,00 ADET
ELEKTROD BÜYÜK 260000,00 ADET
ÇAM AGACI PLASTIK CIFT 8000,00 ADET
DİSPOSABLE BÖBREK KÜVET 83500,00 ADET
ELYAF GALOS(ÇİFT) 36000,00 ADET
NAYLON ELDIVEN 100LUK 32000,00 ADET
LANSET 135000,00 ADET
HEPA FİLTRELİ MASKE FFP3V 1500,00 ADET
MASKE KAGIT 350000,00 ADET
PAMUK RULO(1 KGLIK) 12500,00 KG
SÜRAHI MIKA(IDRAR TOPLAMA SURAHISI) 4500,00 ADET