• İhale No
    2011/29684
  • İhale Adı
    24 Kalem Beyin Cerrahi Sarf Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Aydın Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BEYİN CERRAHİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Aydın Devlet Hastanesi

24 Kalem Beyin Cerrahi Sarf Malzeme Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/29684
1-İdarenin
a) Adresi:HASAN EFENDI MAH. GENÇLIK CAD. 13 09100 AYDIN MERKEZ AYDIN
b) Telefon ve faks numarası:2562139000 - 2562254620
c) Elektronik Posta Adresi:aydinadh@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:sözleşme imzalandıktan sonra 31/12/2011 tarihide kadar yatan hastalara ihtiyaç olduğunda ve idarenin talep ettiği tarih ve miktarda peyder pey hastane eczanesi tarafından teslim alınacaktır. Yatan hastaya ihtiyaç olduğunda talep edildiği miktarda ve idarenin talep ettiği tarihten itibaren1 gün (24 saat) içerisinde teslim edilecektir. İdare talep ettiğinde firma teknik elemanını da göndermek zorundadır.
c) Teslim tarihi:sözleşme imzalandıktan sonra 31/12/2011 tarihide kadar yatan hastalara ihtiyaç olduğunda ve idarenin talep ettiği tarih ve miktarda peyder pey teslim edilecektir. Yatan hastaya ihtiyaç olduğunda talep edildiği miktarda ve idarenin talep ettiği tarihten itibaren1 gün (24 saat) içerisinde teslim edilecektir. İdare talep ettiğinde firma teknik elemanını da göndermek zorundadır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Aydın Devlet Hastanesi Konferans Salonu /Hasanefendi Mah. Gençlik Cad. No:13 AYDIN
b) Tarihi ve saati:19.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, 



b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.



İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.  


4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Malzemelerin son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki) yıl olmalı ve bu durumu teklif dosyasında belgelemelidirler. 


4.3.4.
4.3.4.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


1- 03 Haziran 2010 tarih ve Sayı : 27600 ile resmi gazetede yayınlanan SOSYAL GÜVENLİK KURUMU SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR TEBLİĞin 21 maddesi gereğince; ihaleye ait ihtiyaç listesinde bulunan ve SUT Eki Ek-5/E ile Ek-5/F Listelerinde yer alan tıbbi malzemeler için aşağıda bulunan maddelerle ilgili evrakları ihale dosyasında belgeleyeceklerdir.

a) Her grup ürünün 15/06/2010 tarihine kadar imal ya da ithal edildikleri ülkelerde sertifikalı olduğunun (FDA, TGA, SFDA gibi) belgelendirilmesi.

b) Her grup ürünün 15/06/2010 tarihine kadar imal ya da ithal edildikleri ülkelerde kullanıldığına dair ilgili ülkenin ruhsatlandırma biriminden veya bağımsız Sağlık Teknolojileri Değerlendirme (HTA) biriminden alınacak ürünün ülkede kullanıldığına veya geri ödeme kapsamında olduğuna dair belge veya ilgili ülkenin Sağlık Bakanlığından alınacak aynı özellikleri haiz belgelerden herhangi biri ile belgelendirilmesi.

c) Deney-analiz-kalibrasyon laboratuarlarının ve muayene kuruluşlarının Uluslararası Laboratuar Akreditasyon İşbirliği Karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan akreditasyon kurumları tarafından akredite edilmiş olan veya onaylanmış kuruluşlarca kabul gören laboratuarlardan alınmış her grup ürünün materyal, biyomekanik, biyouyumluluk testlerinin yapıldığı laboratuarın adı, yeri ve testlerin yapıldığı tarih ve test raporlarının sonucunun özet olarak 15/06/2010 tarihine kadar belgelendirilmesi. Ancak CE Sınıf 3 grubuna giren ürünlerde materyal, biyomekanik, biyouyumluluk testleri istenmeyecek olup bu grup ürünlerde CE Sınıf 3 sertifikası ve ürün tasarım belgesinin ibraz edilmesi,

ç) Üretici firmalardan GMP (Good Manufacturing Practices) Sertifikası veya 13485 Tıbbi Cihazlar için Kalite Yönetimi Sistemi Belgesi olanların bu belgelerini 15/06/2010 tarihine kadar belgelendirilmesi.

d) İthalatçı firmaların 31/12/2010 tarihine kadar 13485 Tıbbi Cihazlar için Kalite Yönetimi Sistemi Belgesini veya İSO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesini temin etmesi.



 2-Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığının 25/05/2007 tarih ve 26532 mükerrer sayılı resmi gazetesinde yayınlana ; Sosyal Güvenlik Kurumu Uygulama tebliğinin 20.1 Tıbbi Malzeme bedellerinin ödenmesi için T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası Kayıtlı olması gerekmektedir. Kaydı bulunmayan malzemeler ile ilgili teklif red edilecektir.





3- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü 2008/36 sayılı genelgesinde belirtildiği üzere T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB)kayıtlı olması ve alım yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB ´ da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Teklif veren firma teklifinde bu hususu belgeleyecektir.

 


4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler teklif ettikleri malzemenin ihale dökümanında belirtilen özelliklere uygunluğu teyit etmek amacı ile teklif verdikleri kalemlere ait numune vermek zorundadır.Teklifleri ile birlikte numune vermeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.Teklif edilen ürünlerin numuneleri üzerinde firma kaşesi ve ihale liste sıra numarası belirtilecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya Özel Sektörde Beyin Cerrahi Sarf Malzeme Alımı İşi benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Aydın Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Aydın Devlet Hastanesi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
22/08/2009 tarih ve 27327
sayılı kamu ihale genel tebliği uyarınca; İstekliler birim fiyatlarını
virgülden sonra 4(dört) hane olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da
birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki
hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANTERİOR SERVİKAL TİTANYUM PLAK SETİ 5,00 Adet
DİSTRAKTE EDİLEBİLEN SERVİKAL KORPEKTOMİ SETİ 5,00 Adet
SERVİKAL EXPANDABLE CAGE 10,00 Adet
SERVİKAL BIÇAKLI CAGE 10,00 Adet
SERVİKAL DİSK PROTEZİ ( PEEK-PEEK) 15,00 Adet
POSTERİOR UYGULAMALI LOMBER PEEK CAGE 10,00 Adet
POSTERİOR KOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM POLİAKSİYAL VİDA 800,00 Adet
POSTERİOR KOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM POLİAKSİYAL KANULLU VİDA 5,00 Adet
POSTERİOR KOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM SPONDİLOLİSTEZİS VİDA 5,00 Adet
POSTERİOR KOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM LAMİNAR PEDİKÜLER HOOK 2,00 Adet
POSTERİOR KOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM ROD 280,00 Adet
POSTERİOR KOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM TRANSVERS BAGLANTI 280,00 Adet
POSTERİOR KOMBİNE SİSTEME UYUMLU KARBON ROD 5,00 Adet
DBM ALLOGREFT PUTTY 10 CC 180,00 Adet
DBM ALLOGREFT PUTTY 1 CC 10,00 Adet
DBM ALLOGREFT CRUNCH 10 CC 180,00 Adet
EXTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ SETİ 5,00 Adet
VENTRİKÜLOPERİTONEAL ŞANT 100+10 5,00 Adet
ŞANT GEÇİRİCİ PESSER 5,00 Adet
KRANİOPLASTİ KİTİ 5,00 Adet
KOLLAGEN DURA GREFTİ 15,00 Adet
SENTETİK DURA YAPIŞTIRICI ( ADEZYON BARİYER JEL ) 15,00 Adet
POSTERİOR PERKÜTAN MİNİMAL İNVASİVE KANÜLE VİDA 20,00 Adet
POSTERİOR PERKÜTAN MİNİMAL İNVASİVE UYUMLU ROD 10,00 Adet