24 KALEM GASTROENTEROLOJİ TIBBİ SARF MALZEMEKAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU24 KALEM GASTROENTEROLOJİ TIBBİ SARF MALZEME
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/88776 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Gülabibey Mah.Millet 1.Sok.No:37 ÇORUM ÇORUM MERKEZ/ÇORUM |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3642020666 - 3642020671 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | khb19.mb@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | Hitit Üniversitesi Çorum Eğitim ve Araştırma Hastanesi Eczanesi |
c) Teslim tarihi | : | 1-Sözleşmenin imzalanmasına müteakip malların teslimatları peyder pey olarak, idarenin fax ile bildirimine müteakip en geç 10 gün içersinde yapılacaktır.
2-Son kullanma tarihine 3 ay kalan malzemeler firmaya haber verildiğinde malzeme ne kadar kalırsa kalsın 15 gün içerisinde yenisi ile değiştirilecektir.Tıbbi malzemeler orjinal ambalajlarında olacak, malzeme bitimine kadar ambalaj içerisinden eksik ve bozuk çıkan miktarlar en geç bir ay içerisinde yüklenici firma tarafından tamamlanacaktır.
3-Tıbbi malzemelerin kesin kabulü yapıldıktan sonra (kullanma süresi içinde) kullanılamaz olduğu tespit edildiğinde yüklenici firma kendisine haber verilişinden itibaren en geç bir ay içerisinde malzemeyi değiştirecektir.
4-Sözleşmeyi imzalayan firmalar malzemelerin T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında TİTUBB onaylı barkod numaralarını ve etiket adlarını teslimat sırasında depo yetkilisine yazılı olarak bildireceklerdir. T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kaydı olmayan ve kurum onayını almamış ürünler yetkili idareler tarafından teslim alınmayacaktır. Depo teslimi sırasında depo yetkilisine barkod numarası yazılı olarak belgelendirilmeden teslimat yapılmayacaktır. Kurumların Ambarına/Eczanesine kadar olan nakliye ve hamaliye yükleniciye aittir.
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Çorum Göğüs Hastalıkları Hastanesi Toplantı Salonu (Gülabibey Mah. Cemilbey Cad. No:81 ÇORUM) |
b) Tarihi ve saati | : | 22.07.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
|
a)-İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbı Cihaz Ulusal Bilgi Bakası`na (TİTUBB) kayıtlı olduğunu gösterir Barkot numaraları, marka, ambalaj şekli ve ambalajdaki miktarlarını Birim Fiyat Teklif Cetveli veya ekli bir listede belirteceklerdir. b)-Teklif edilen ürünler Sağlık Bakanlığınca onaylı olacaktır. c)-Aday veya istekliler teklif edilen ürününün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB`a kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeleri teklifleri ile birlikte sunacaklardır. d)-İstekliler İhale Bildirim Yazılımı (EKAP İÇİN HAZIRLANAN) ile hazırlayacakları (KİK uzantılı XML dosyası ) tekliflerini CD şeklinde ihale dosyasına koyacaklardır. e)-Söz konusu belgeleri teklifle birlikte sunmayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
1-Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi; İstekliler teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevaplandıracaklardır. Bu cevaplar ...... Marka teklifimizin şartnameye uygunluk belgesidir başlığı altında teklif veren isteklinin başlıklı kağıdına yazılmış ve firma yetkilisince imzalanmış olmalıdır. Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi teklifle birlikte sunulacaktır. 2-Teklif edilen ürünlerin SGK pozitif listesinde olanlarının; SGK POZİTİF LİSTESİNDE kayıtlı olduğuna dair çıktı belgesi ile SGK negatif listesinde olanlarında; TITUBB KAYIT BİLDİRİM İŞLEMİNİN tamamlanmış ve onaylı olduğunu gösterir çıktı belgesi numune ile teslim edilecektir. TITUBB kayıt zorunluluğu olmayan (barkodsuz) ürünlerin bu durumunu gösteren belgelerini tekliflerine ekleyeceklerdir. 3-Teklif verilen kalemlere ait Teknik Şartnamede belirtilen (adet/metre/paket) kadar numune getirilecektir.Teknik Şartnamede numune belirtilmeyen kalemlere ait ise en az 1’er adet numune getirilecektir. Her numune paketinin üzerinde, teklif verilen kalemlerin ihale sıra numarası, firma ismi yazılıp, bütün numuneler bir torba veya koliye konulacaktır. Gerektiğinde numune açılıp kontrol edilerek gerekli testlere tabi tutulacaktır. Karar verilememesi veya numunelerin karar vermek için yetersiz olduğu durumlarda istekli firmadan tekrar numune talep edilebilir. İhaleye katılan istekliler bu şartı peşinen kabul etmiş sayılırlar. Numunesi olmayan firmalar değerlendirmeye alınmayacaktır. 4-İstekliler numunelerini ihale gün ve saatine kadar teslim tutanağı ile Kamu Hastane Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimine teslim edilecektir. Numuneler ihale listesinde belirtilen malzemeler ile birebir aynı numune olarak getirilecektir. Numunesi ile birebir aynı olmayan ürünler kabul edilmeyecektir. 5- a)-Muayene komisyonu gerek malzemelerin kabulünde, gerekse malzemelerin kullanımı sırasında, belirli aralıklarla her seriden numune alıp Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığına analiz için gönderecek, analiz ücreti ile gönderilecek numune kadar malzeme firma tarafından karşılanacaktır. Rapor sonucu bozuk olan malzemeler firma tarafından değiştirilecektir. b)-Üretim hatası bulunan ürünler firma tarafından değiştirilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Çorum İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Finans-Mali Hizmetler Birimi (Gülabibey Mah. Millet 1. Sok. No:37 ÇORUM) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Çorum İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Finans-Mali Hizmetler Birimi (Gülabibey Mah. Millet 1. Sok. No:37 ÇORUM)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.