• İhale No
    2025/488858
  • İhale Adı
    24 Kalem Matbu Evrak Alımı
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Nisan 2025 14:00
  • İdare
    Gaziantep Nizip Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    11 Nisan 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MATBU EVRAK SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -NİZİP SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

24 Kalem Matbu Evrak Alımı
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/488858
1-İdarenin
a) Adı : DEVLET HASTANESİ -NİZİP SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Fatih Sultan Mah. Barak Sk. No:52 27700 NİZİP/GAZİANTEP
c) Telefon ve faks numarası : 3425175400 - 3425180032
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 24 Kalem Matbu Evrak Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı :
24 Kalem Matbu Evrak
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Nizip Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : Malın/İşin sözleşme süresi 12 aydır. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 12 ay içerisinde yüklenici teslimi sağlık tesisinin resmi siparişi üzerine pey der pey gerçekleştirecektir. Kurumun resmi siparişi sonrası teslimat süresi 10 gündür.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı gün işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 24.04.2025 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Nizip Devlet Hastanesi Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HASTA DOSYASI 15.000 adet
AŞI KARTI 5.000 adet
BEBEK TESLİM FORMU 5.000 adet
İLAÇ TALEP FORMU 30.000 adet
HASTA VE HASTA YAKINI EĞİTİM FORMU 15.000 adet
YENİ DOĞAN MUAYENE FORMU 5.000 adet
KADIN DOĞUM SERVİSİ TIBBI SARF MALZEME KAYIT FORMU 4.000 adet
TIBBİ MÜŞAHADE VE MUAYENE KAĞITLARI 30.000 adet
CERRAHİ BÖLGE/TARAF İŞARETLEME ONAM FORMU 5.000 adet
KADINDOĞUM SERVİSİ YENİ DOĞAN GÖZLEM FORMU 4.000 adet
GÜVENLİ CERRAHİ KONROL LİSTESİ 10.000 adet
HASTA TRANSFER FORMU 10.000 adet
DOĞUM ÖNCESİ GÜVENLİ DOĞUM KONTROL LİSTESİ 3.500 adet
Anestezi aydınlatılmış onam formu 5.000 adet
ACİL SERVİS HASTA TAKİP FORMU 10.000 adet
ACİL SERVİS HASTA TAKİP FORMU 500.000 adet
REÇETE 250.000 adet
YOĞUNBAKIM HEMŞİRE GÖZLEM FORMU 10.000 adet
HASTA TABURCU EĞİTİM FORMU 10.000 adet
ANESTEZİ AYILMA FORMU 10.000 adet
ANESTEZİ GÜVENLİK KONTROL FORMU 10.000 adet
ANESTEZİ TAKİP FORMU 10.000 adet
AMELİYATHANE SARF MALZEME FORMU 15.000 adet
FTR Kliniği Hasta Takip Formu 10.000 adet