DEVLET HASTANESİ -NİZİP SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
24 Kalem Matbu Evrak Alımı
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2025/488858 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | DEVLET HASTANESİ -NİZİP SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | Fatih Sultan Mah. Barak Sk. No:52 27700 NİZİP/GAZİANTEP |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3425175400 - 3425180032 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 24 Kalem Matbu Evrak Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : |
24 Kalem Matbu Evrak
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Nizip Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposu |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Malın/İşin sözleşme süresi 12 aydır. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 12 ay içerisinde yüklenici teslimi sağlık tesisinin resmi siparişi üzerine pey der pey gerçekleştirecektir. Kurumun resmi siparişi sonrası teslimat süresi 10 gündür. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı gün işe başlanır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 24.04.2025 - 14:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Nizip Devlet Hastanesi Toplantı Salonu |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin
tamamında
% 15 (yüzde on beş)
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
15. Diğer hususlar:
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
HASTA DOSYASI | 15.000 | adet |
AŞI KARTI | 5.000 | adet |
BEBEK TESLİM FORMU | 5.000 | adet |
İLAÇ TALEP FORMU | 30.000 | adet |
HASTA VE HASTA YAKINI EĞİTİM FORMU | 15.000 | adet |
YENİ DOĞAN MUAYENE FORMU | 5.000 | adet |
KADIN DOĞUM SERVİSİ TIBBI SARF MALZEME KAYIT FORMU | 4.000 | adet |
TIBBİ MÜŞAHADE VE MUAYENE KAĞITLARI | 30.000 | adet |
CERRAHİ BÖLGE/TARAF İŞARETLEME ONAM FORMU | 5.000 | adet |
KADINDOĞUM SERVİSİ YENİ DOĞAN GÖZLEM FORMU | 4.000 | adet |
GÜVENLİ CERRAHİ KONROL LİSTESİ | 10.000 | adet |
HASTA TRANSFER FORMU | 10.000 | adet |
DOĞUM ÖNCESİ GÜVENLİ DOĞUM KONTROL LİSTESİ | 3.500 | adet |
Anestezi aydınlatılmış onam formu | 5.000 | adet |
ACİL SERVİS HASTA TAKİP FORMU | 10.000 | adet |
ACİL SERVİS HASTA TAKİP FORMU | 500.000 | adet |
REÇETE | 250.000 | adet |
YOĞUNBAKIM HEMŞİRE GÖZLEM FORMU | 10.000 | adet |
HASTA TABURCU EĞİTİM FORMU | 10.000 | adet |
ANESTEZİ AYILMA FORMU | 10.000 | adet |
ANESTEZİ GÜVENLİK KONTROL FORMU | 10.000 | adet |
ANESTEZİ TAKİP FORMU | 10.000 | adet |
AMELİYATHANE SARF MALZEME FORMU | 15.000 | adet |
FTR Kliniği Hasta Takip Formu | 10.000 | adet |