• İhale No
    2010/580630
  • İhale Adı
    25 KALEM MATBU EVRAK BASIMI İŞİ
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ocak 2011 14:00
  • İdare
    Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
25 KALEM MATBU EVRAK BASIMI İŞİ
SAĞLIK BAKANLIĞI Yunus Emre Devlet Hastanesi

25 KALEM MATBU EVRAK BASIMI İŞİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/580630
1-İdarenin
a) Adresi:ULUÖNDER MAH. SALIH BOZOK CAD. 23 26190 TEPEBAŞI ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası:2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi:yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):-

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihleri:Sözleşme imzalandığı gün işe başlanacaktır. Sözleşme süresince yüklenici / yükleniciler sözleşme kapsamındaki malzemeleri peyder pey teslim edeceklerdir. Teslimatlar maksimum 4 partide siparişe müteakip 10 (on) takvim günü içinde sipariş verilen ürünlerin baskısına geçilmeden en az 1 (bir) adet numune yapılarak Tüketim Malzemeleri Ambarında görevli personelden uygun alındıktan sonra nihai basıyı yaparak Muayene Kabul Komisyonu gözetiminde Hastanemizin ilgili deposuna teslim edilecektir.
Teslim tarihi ve saati en az bir gün öncesinde Hastanemiz Kırtasiye deposuna bildirilecek, Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri 08:00 / 14:00 saatleri arasında teslimat yapılabilecektir.
Teslim edilecek malzemeler, teknik şartnameye ve bırakılan numuneye uygunluğu kontrol edildikten sonra teslim alınacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati:10.01.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 Tepebaşı / ESKİŞEHİR adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
35 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

ZİRAAT BANKASI ESKİŞEHİR MERKEZİ ŞUBESİ
IBAN NO: TR850001000117493113965001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACİL SERVİS HASTA TEDAVİ DOSYASI 150,00 PAKET
ACİL SERVİS HASTA MÜDAHALE FORMU 50,00 PAKET
ANESTEZİ ÖNCESİ DEĞERLENDİRME FORMU 20,00 PAKET
HASTA SEVK FORMU OTOKOPİLİ 35,00 CİLT
HASTA TABELASI (CERRAHİ BRANŞLAR) 20,00 PAKET
HASTA TABURCU VE EĞİTİM EPİKIRİZ FORMU 35,00 PAKET
TIBBİ MUAYENE VE MÜŞAHADE BİLGİLERİ FORMU 50,00 PAKET
UYKU EEG-EMG İSTEM FORMU 25,00 PAKET
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ HASTA ÖN DEĞERLENDİRME FORMU 50,00 PAKET
ÜST SİNDİRİM SİSTEMİ ENDESKOPİSİ HASTA BİLGİLENDİRME VE ONAM FORMU 10,00 PAKET
ENDESKOPİK TETKİK RANDEVU VE HASTA BİLGİLENDİRME FORMU 10,00 PAKET
İLAÇ MUAF RAPORU TEK HEKİM 90,00 PAKET
KLİNİK TEDAVİ İZLEM FORMU 100,00 PAKET
REÇETE 5000,00 CİLT
SERVİS PROTOKOL DEFTERİ 400,00 PAKET
ZARF KRAFT 24X32 3000,00 ADET
ZARF KRAFT 125X176 MM ( 100 LÜK PAKETLERDE) 20,00 PAKET
ZARF KRAFT 17 X 25 3000,00 ADET
ADLİ VAKA HASTA DOSYASI 5000,00 ADET
ÖĞRENCİ RAPORU 20,00 PAKET
RADYOLOJİK GÖRÜNTÜLEME VE İSTEK TETKİK İSTEM FORMU 100,00 PAKET
HASTA RANDEVU KARTI 1000,00 ADET
KEMOTERAPİ ÜNİTESİ HASTA KABUL DEFTERİ 5,00 ADET
AMELİYAT KAYIT DEFTERİ 50,00 ADET
RADYOLOJİ PROTOKOL DEFTERİ 40,00 CİLT