• İhale No
    2011/7770
  • İhale Adı
    25 KALEM TEKNİK SARF
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Şubat 2011 15:00
  • İdare
    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEKNİK SARF SATIN ALINACAKTIR

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi

25 KALEM TEKNİK SARF
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/7770
1-İdarenin
a) Adresi : Inciralti Kampüsü Mithatpasa Caddesi 1606 35340 BALÇOVA İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324122411 - 2324122427
c) Elektronik Posta Adresi : dsi@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : -


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Teknik Malzeme (Atölye) Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren verilen siparişe istinaden 31.12.2011 tarihine kadar belirtilen günlerde peyder pey Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi teknik malzeme(atölye) deposuna yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mithatpaşa Cad. No.1606 İnciraltı Balçova İZMİR
b) Tarihi ve saati : 22.02.2011 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Tüm ürünlerle ilgili numune istenmekte olup ihale sırasında teknik komisyona teslim edilecektir.Ayrıca teknik şartnameye cevap yazısı ihale dosyasında bulunacaktır.Teknik şartnamelerde istenen bilgi ve belgeler ihale dosyasında bulunacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Dokuz Eylül Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

VAKIFBANK BALÇOVA ŞUBESİ-TR840001500158007290318513 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Mithatpaşa Cad. No.1606 İnciraltı Balçova İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BAKIM SETI (3000 SAATLIK SIEMENS SERVO 300 RESPIRATOR ICIN) 30,00 ADET
NST KONTRAKSIYON PROBU(AIR SHIELDS) 4,00 ADET
NST US PROBU (AIR SHIELDS 1200 CIHAZI ICIN) 4,00 ADET
TEK CIKIS TANSIYON ALETI SAMRELI(ERISKIN) IC LASTIGI VE BEZI 50,00 ADET
TANSIYON ALETI SAMRELI VE BEZI CIFT CIKISLI(ADULT) 50,00 ADET
TEST BALONU (SIEMENS SERVO 300 VENTILATOR CIHAZI ICIN) 20,00 ADET
HOSE HEATER ADAPTOR 900MR 858 (FISHER & PAYKEL HUMUDIFIER ICIN) 5,00 ADET
Y' PARCALI REUSABLE YENIDOGAN HASTA DEVRESI(DRAEGER BABYLOG 8000 6,00 ADET
HOSE HEATER ADAPTOR 900MR 558 (FISHER & PAYKEL MR730 HUMUDIFIER ICIN) 5,00 ADET
HEATHER WIRE ( FISHER PAYKEL MR755 HUMIDIFIER ICIN) 10,00 ADET
AIRWAY TEMPRETURE PROB 900MR560 (FISHER&PAYKEL HUMIDIFIER ICIN) 10,00 ADET
DATEX OHMEDA S/5 IKILI BASINC ARA KABLOSU 7,00 ADET
ENTIDAL KARBONDIOKSIT PROBU (DRAGER MONITOR ICIN)(ECO2 PROBU) 10,00 ADET
FLOW SENSOR KABLOSU (DRAGER BABYLOG 8000 RESPIRATOR) 10,00 ADET
CILT ISI PROBU,AIR SHIELDS IICS-90 SN:2C 26882 15,00 ADET
EKG KABLOSU(SPACE LABS MONITORE UYGUN,5 LEAD'LI) 15,00 ADET
EKG KABLOSU (NIHON KOHDEN,CARDIOFAKS) 15,00 ADET
PULSEOXIMETRE KABLOSU (GOLDWAY UT4000F PRO MON.ICIN) 35,00 ADET
EKG KABLOSU 5 LEAD (GOLDWAY UT 4000F PRO MONITOR ICIN) 50,00 ADET
EKG KABLOSU (MINDRAY PM9000 ICIN - 5 KANALLI- CITICITLI LEADLERI AYRILABILIR) 50,00 ADET
TANSIYON ALETI MANSONU(MINDRAY PM 9000 UYUMLU KUCUK BOY) 50,00 ADET
TANSIYON ALETI MANSONU(SPACELABS MON.UYUMLU 24-32CM) 100,00 ADET
NIBP ARA HORTUMU (MINDRAY PM 9000 MODEL ICIN) 25,00 ADET
SPO2 PROBU (MINDRAY PM9000 MONITOR ICIN) 50,00 ADET
PULSE OXIMETRE ARA KABLOSU (MINDRAY PM9000 MONITORE UYUMLU) 50,00 ADET