• İhale No
    2019/423993
  • İhale Adı
    25 Kalem Tıbbi Cihaz ve Cerrahi El Aletleri Alımı
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ekim 2019 10:00
  • İdare
    HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ Uygulama Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    12 Eylül 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ CİHAZ VE CERRAHİ EL ALETLERİ SATIN ALINACAKTIR

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

25 Kalem Tıbbi Cihaz ve Cerrahi El Aletleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/423993
1-İdarenin
a) Adresi : Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Tayfur Ata Sökmen Kampüsü Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği ANTAKYA/HATAY
b) Telefon ve faks numarası : 3262291000 - 23848 - 23844 - 3262455653
c) Elektronik Posta Adresi : dmedine@mku.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 25 Kalem Tıbbi Cihaz ve Cerrahi El Aletleri Alımı - Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 45 ( kırkbeş ) takvim günüdür.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Hatay MKÜ Sağlık Uygulama Ve Araştırma Hastanesi Başhekimlik Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 10.10.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

- İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) veya Ürün Takip Sistemi    (ÜTS)’ye kayıtlı olması ve  alımı yapılacak olan tıbbi cihazın da  TİTUBB'da veya veya Ürün Takip Sistemi ( ÜTS)’de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır.

- Üzerinde mal kalan  istekli sözleşmede HUAP programında veya  ÜTS’de hazırlayacakları  tekliflerini  XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (Cd) sözleşme imza aşamasında idareye teslim edeceklerdir.

- Teklif ettikleri mal / malların kapsam dışı olması durumunda TİTUBB veya  ÜTS kaydı aranmayacaktır. Firmanın kapsam dışı beyanı yeterli olacaktır. 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İsteklinin adına düzenlenen sanayi sicil belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,

c) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından düzenlenen imalat yeterlilik belgesi,

d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler, isteklinin bu belgelerden birini sunması yeterli kabul edilir.

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İhale listesindeki tüm cerrahi alet setleri İçin:

- İstekliler teklif ettikleri cerrahi aletlerden garanti süresi içerisinde bozulan , kırılan , korozyona uğrayan aletleri 45 gün içerisinde yenileri ile değiştirecektir. Bu hususla ilgili satıcı firma belge vermelidir. Yay, pim veya vida benzeri parçaların değişimi ile giderilebilecek arızalarda yeni ürün verilmesine gerek yoktur.

 

4.3.4.
4.3.4.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

- İsteklilerin ihale listesinde bulunan kalemlerle ilgili  teklifleri için  ubb veya ÜTS  kaydı olması şartı aranacaktır.

- İhale listesinde bulunan kalemlerden  tıbbi cihaz  / cerrahi alet kapsamına girmeyen teklifleri için ubb veya ÜTS şartı aranmayacak olup, bunun yerine kapsam dışı beyanı verilecektir. 

4.3.4.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

- İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) veya Ürün Takip Sistemi    (ÜTS)’ye kayıtlı olması ve  alımı yapılacak olan tıbbi cihazın da  TİTUBB'da veya veya Ürün Takip Sistemi ( ÜTS)’de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır.

- Üzerinde mal kalan  istekli sözleşmede HUAP programında veya  ÜTS’de hazırlayacakları  tekliflerini  XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (Cd) sözleşme imza aşamasında idareye teslim edeceklerdir.

- Teklif ettikleri mal / malların kapsam dışı olması durumunda TİTUBB veya  ÜTS kaydı aranmayacaktır. Firmanın kapsam dışı beyanı yeterli olacaktır. 

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhale listesindeki tüm kalemler için :

 - İstekli firma imalatçı veya ithalatçı ise Sağlık Bakanlığı ulusal bilgi bankasında kaydının bulunması zorunludur. İstekli firma yetkili satıcı veya bayii ise imalatçı veya ithalatçı firma tarafından Sağlık Bakanlığı ulusal bilgi bankasına yetkili bayilik kaydının yapılmış olması zorunludur .

- İsteklilerin teklif ettikleri ürünler ihale tarihi itibariyle T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'nda (TİTUBB)  veya UTS (Ürün Takip Sistemi) de  kayıtlı olmalı ve teklif edilen ürünlerin Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. (kapsam dışı ürünler hariç)  İstekliler teklif etmiş oldukları kalemler için; ayrı bir listede teklif sıra numarasına göre sıralanmış ve hangi kaleme ait olduğunu belirtilecek şekilde UBB/ÜTS barkod numaralarının yer aldığı çıktıyı imzalayarak ihale dosyasında sunacaklardır.

- Satıcı firma tarafından verilen tekliflerdeki Teknik Şartnameye cevapların, madde sıra numarasına göre hazırlanması ve istenen özellikler ile ilgili hükümlere açıklayıcı cevaplar verilmesi gerekmektedir.

- Teklifler ile birlikte tanıtıcı broşür ve katalogların verilmesi ve teklif edilen malzemelerin Şartnameye Uygunluk Belgesinde belirtilen özelliklerinin kataloglar ile teyit edilmesi gerekmektedir.

- Satıcı firma teklif ettiği cihazın imalatçısının Türkiye temsilcisi olduğunu gösterir güncel Temsilcilik Belgesini teklifine eklemek zorundadır.

- İstekliler istenmiş olan numuneleri aşağıda belirtilen tasniflemeye göre işaretleyerek ve isimlendirerek ihale öncesinde hazırladıkları“ numune teslim tutanağı ” adı altında teklif dosyası içerisinde vereceklerdir. Numuneleri teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numune incelemesiyapılması neticesinde teklifte sunulan herhangi bir madde veya alt maddelerin Teknik Şartnameye uygun olmadığının tespiti halinde isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

- İştirakçi firmalar teklif ettikleri ürünlerin orjinal kataloglarını veya orijinal broşürlerini teklifle birlikte vereceklerdir. Fotokopi, fax ve benzeri dökümanlar kabul edilmeyecektir. Belgeleri orijinal getirmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Orijinal katalogda veya orijinal broşürde olmayan malzemelere ait üretim beyanları kabul edilmeyecektir. İhale komisyonu iştirakçi firmaların teklif ettikleri markanın orijinal katalog veya orijinal broşürlerini ve ihale kapsamındaki ürünleri üreticilerinin resmi web sitesinden teyit edilmek istendiğinde firma yetkilisi ile beraber üretici firmanın internet sitesi katoloğu ile karşılaştıracaktır.

- İstekliler teklif ettikleri aletlere ait bu şartname ve ekindeki ihtiyaç listesine göre hazırlayacakları “teknik şartnameye cevap” başlıklı belgeyi teklif dosyası içerisinde vereceklerdir. Bu belgede teknik şartnamenin her bir maddesine verilen cevap, ihtiyaç listesinde belirtilen ürün, karşılığında isteklinin verdiği ürünün katalog numarası, isteklinin teklif ettiği marka, ürünün adedi, barkod numarası ve detaylı açıklaması yer alacaktır. Bu belgeyi vermeyen veya eksik ya da hatalı veren firmaların teklifleri ret edilecektir. Bu belgede okunmuştur, anlaşılmıştır veya bu anlama gelebilecek cevaplar kabul edilmeyecektir. İsteklilerin bu belgenin her bir maddesine cevap vererek kabul ettiğini açıkça belirtmesi zorunludur.

 Sıra No - Teklif Edilen Ürün  Katolog No  - Teklif Edilen Marka - Ürün Açıklaması - Teklif Edilen Ürüne Ait Katolog Sayfa No - Ürün Barkod No

- İstekliler teklif ettikleri cerrahi aletlerden garanti süresi içerisinde bozulan , kırılan , korozyona uğrayan aletleri 45 gün içerisinde yenileri ile değiştirecektir. Bu hususla ilgili satıcı firma belge vermelidir. Yay , pim veya vida benzeri parçaların değişimi ile giderilebilecek arızalarda yeni ürün verilmesine gerek yoktur.

Açık Kalp Seti ve Koroner Bypass Seti İçin:

Cerrahi Aletlerin metal karışım oranları ve üretimde kullanılan çeliğin uluslararasıDIN58298/2010 normlarında belirtilen HRC Rockwell standartlarına göre sertlikderecesi , üretici fabrika tarafından düzenlenen ve üreticinin bulunduğu ülke noterlik ve apostil tasdiklerini taşıyanbeyanı ile belgelenecek ve bu belge teklif dosyası içerisinde verilecektir. İsteklilerin bu beyanları uluslararası normlarlarla karşılaştırılacak uygunsuzluğu tespit edilen beyanlara ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Genel Cerrahi – Sıra No: 17 - LaparoskopikEl Aletleri Seti İçin:

İdarenin gerekli görmesi durumunda; firmalar teklif ettikleri ürünlerden bir er adet numuneyi 5 (beş) iş gününde idareye teslim edecektir. Eksik veya teknik şartnameye uygunsuz alet getiren firmaların teklifleri değerlendirme dışı kalacaktır. Numuneler elle, gözle, gerekirse mikroskop altında ve ameliyatlarda kullanılarak incelenecek ve otoklavda test edilecektir.

Yorumlu 12 Kanallı EKG Cihazı İçin:

Üretici veya distribitör firmanın TSE hizmet yeterlilik belgesi bulunmalıdır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İhale listesinde bulunan tıbbi cihazlara ve cerrahi aletlere teklif verecekler için Kamuya veya Özel Sektöre tıbbi cihaz  / cerrahi alet satmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (yüzde bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hatay MKÜ Sağlık Uygulama Ve Araştırma Hastanesi Başhekimlik Toplantı Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Entegre Işık Kaynaklı Fleksible Nasofaringoskop 2 adet
Direk Laringoskopi Seti 1 set
Direk Laringoskopi Ek Set 1 set
Septoplasti Seti 1 set
Batın Cerrahi Alet Seti 1 set
Hipospadias Cerrahi Alet Seti 1 set
Çocuk Cerrahisi - Laparoskopik El Aletleri Seti 1 adet
Pediatrik Nıv Respiratör Yüksek Akışlı Isıtıcılı Nemlendirme Ünitesi 1 adet
Kırık - Yalama Vida Çıkarma Seti 1 set
Diz Protezi Çıkarma Seti 1 set
Maxı Tornavida Seti 1 set
Spıne Sistemi Çıkarma Seti 1 set
Pozisyon Verme ve Koruma Sistemi 1 set
Ekstremite Konumlandırıcı Sistem 1 set
Açık Kalp Seti 1 set
Koroner Bypass Seti 1 set
Genel Cerrahi - Laparoskopik El Aletleri Seti 1 set
Laparoskopik Optik 1 adet
Kadın Hastalıkları ve Doğum - Laparoskopik El Aletleri Seti 1 set
Sezeryan Seti 1 set
Abdominal Histerektomi Seti 1 set
Wertheim Set 1 set
Probe & Curettage Set ( P&C) 1 set
Dılatıon & Curettage Set(D&C) 1 set
Yorumlu 12 Kanallı EKG Cihazı 1 adet
26 Eylül 2019

DÜZELTME İLANI

TIBBİ CİHAZ VE CERRAHİ EL ALETLERİ SATIN ALINACAKTIR
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

TIBBİ CİHAZ VE CERRAHİ EL ALETLERİ SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2019/423993
1- İdarenin
a) Adresi:Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Tayfur Ata Sökmen Kampüsü Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği ANTAKYA/HATAY
b) Telefon ve faks numarası:3262291000 - 3262455653
c) Elektronik posta adresi:dmedine@mku.edu.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :12.09.2019 - 3940
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- Satıcı firma teklif ettiği cihazın imalatçısının Türkiye temsilcisi olduğunu gösterir güncel Temsilcilik Belgesini teklifine eklemek zorundadır, maddesi ilandan çıkartılmıştır.

- İstekliler istenmiş olan numuneleri aşağıda belirtilen tasniflemeye göre işaretleyerek ve isimlendirerek  “ numune teslim tutanağı ” adı altında demonstrasyon değerlendirmesi esnasında idareye teslim edeceklerdir. Demonstrasyona katılım yeri, tarih ve saati ayrıca ihale sonrasında isteklilere yazılı olarak bildirilecektir. İsteklilere demo yazısının tebliğinden itibaren 5 (beş) iş gününden az olmamak üzere süre verilecek olup, isteklilerden verilecek süre içerisinde demoya / numune sunmaya hazır olmaları istenecektir. Aynı numuneden farklı setler içerisinde istenmesi durumunda 1 (bir) adet verilmesi yeterli olacaktır. Numuneleri teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numune incelemesi yapılması neticesinde teklifte sunulan herhangi bir madde veya alt maddelerin Teknik Şartnameye uygun olmadığının tespiti halinde isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Genel Cerrahi – Sıra No: 17 – Laparoskopik El Aletleri Seti İçin:

İdarenin gerekli görmesi durumunda; firmalar teklif ettikleri ürünlerden veya muadillerinden aynı cins ürün grubundan  birer adet numuneyi 5 (beş) iş gününde idareye teslim edecektir. Eksik veya teknik şartnameye uygunsuz alet getiren firmaların teklifleri değerlendirme dışı kalacaktır. Numuneler elle, gözle, gerekirse mikroskop altında ve ameliyatlarda kullanılarak incelenecek ve otoklavda test edilecektir.