• İhale No
    2010/513719
  • İhale Adı
    25 KALEM TIBBİ SARF MALZEME
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    Niğde Doğumevi Hastanesi
  • İhale İli
    Niğde
  • İşin İli
    Niğde
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Niğde Doğumevi Hastanesi

25 KALEM TIBBİ SARF MALZEME
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/513719
1-İdarenin
a) Adresi:ASAGI KAYABASI MAHALLESI ÖZBELDE - KUMLUCA MEVKII 1 51100 NİĞDE MERKEZ NİĞDE
b) Telefon ve faks numarası:3882210963 - 3882211063
c) Elektronik Posta Adresi:nigdedogumhastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:DR.DOĞAN BARAN KADIN VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ / NİĞDE
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren Yüklenici Uhdesinde kalan malın %50 sini 10(on)gün içinde diğer %50 sinide 90 gün sonra teslim edecektir.Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren Yüklenici Uhdesinde kalan malın %50 sini 10(on)gün içinde diğer %50 sinide 90 gün sonra teslim edecektir

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:HASTANEMİZ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati:19.10.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İstekliler Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü`nün 2008/136 sayılı genelgesi gereği tıbbi cihaz kapsamında T.C.İlaç ve Tıbbi cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB)kayıtlı olması ve teklif ettikleri tıbbi malzemelerin TİTUBB`da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmekete olup,belge olarak ihale dosyasında bulunmalıdır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif edilen malzemelerin numuneleri (teknik şartnamede numunesi istenilmiş ise)ihale listesinin kaçıncı kalemine ait olduğunu malzemenin isim ve sıra numarasını açıkça belirterek ihale öncesi bir tutanakla ihale komisyonu başkanlığına teslim edecektir .Teknik şartnamede numunesi istenilipte  verilmeyen kalemler değerlendirmeye alınmayacaktır



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

30 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

: SATINALMA adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
40 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Ziraat Bankası Niğde Şubesi IBAN NO:TR44 000 1000 21437974549 5002 veya Halk Bank.IBAN NO TR90 0001 2009 6890 0006 0000 21 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
DR.DOĞAN BARAN KADIN VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞI NİĞDE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ASPİRATÖRHORTUMU VE UCU 4000,00 ADET
ENDOTRAKEALTÜP KAFSIZ NO 3 1000,00 ADET
KARMENENJEKTÖR UCU NO 4 400,00 ADET
KARMENENJEKTÖR UCU NO 5 400,00 ADET
KARMENENJEKTÖR UCU NO 6 400,00 ADET
KARMENENJEKTÖR UCU NO 7 25,00 ADET
KARMENENJEKTÖR UCU NO 8 25,00 ADET
KARMENENJEKTÖR UCU NO 9 25,00 ADET
KARMENENJEKTÖR UCU NO 10 25,00 ADET
OTOKLAVBANDI 50,00 ADET
LASTİKTURNİKE 200,00 METRE
TRANSOBTURİTORTYPE MESH 5,00 ADET
UCİNEİNKONTİNANS MESANE ASKISI 5,00 ADET
BİOSİDBARİYERLİ STERİL ELDİVEN NO 7 10,00 ADET
BİOSİDBARİYERLİ STERİL ELDİVEN NO 7,5 10,00 ADET
BİOSİDBARİYERLİ STERİL ELDİVEN NO 8 10,00 ADET
BUHARBİYOLOJİK İNDİKATÖR 400,00 ADET
SANTRALVENÖZ KATATER 1 fr 25,00 ADET
SANTRALVENÖZ KATATER 2 fr 25,00 ADET
ERİDURALSET 120,00 ADET
KOMBİNESPİNAL EPİDURAL SET 80,00 ADET
İNFİZYONPOMPA SETİ 4000,00 ADET
PROCEALLARENGEAL MASKE NO 1,5 5,00 ADET
PROCEALLARENGEAL MASKE NO 2 5,00 ADET
PROCEALLARENGEAL MASKE NO 2,5 5,00 ADET