• İhale No
    804353
  • İhale Adı
    259 KALEM ÖZEL EĞİTİM GERECİ VE FİZİK TEDAVİ MALZEMESİSATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ekim 2014 12:00
  • İdare
    DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO)
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    03 Ekim 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

259 KALEM ÖZEL EĞİTİM GERECİ VE FİZİK TEDAVİ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Ofisimizce; T.C. Ankara Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Pursaklar Kaymakamlığı Saray Engelsiz Yaşam Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü) ihtiyacı 259 kalem özel eğitim gereci ve fizik tedavi malzemesi ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnameler ile Ofisimiz tip ticari şartnamesine uygun olarak ve ihale ek şartları listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

Bu nedenle, istekliler ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II Nolu Satınalma Daire Başkanlığı’nda ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik özellikler listesi ile sair ihale evrakı Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiş olup, döküm alınabilmektedir. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, aşağıdaki tabloda belirtilen şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.

 

MALZEMENİN CİNSİ

İHALE EVRAK BEDELİ

194 kalem Özel Eğitim Gereci

100.-TL

65 kalem Fizik Tedavi Malzemesi

100.-TL

 

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2) Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU ve CD, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda ve var ise teknik özellikler listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3) Teklifler, 14.10.2014 Salı günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No’lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4) Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik özellikler listesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları; firmalarca teklif edilen ürünlere ait teknik dokümanların, teknik özellikler listesine uygunluğunu inceleyip, uygun olup olmadığı konusunda, ihale saatinde Kurum adına karar verecek personelin, Kurumca görevlendirilerek gönderilmesi halinde aynı gün, gönderilmemesi halinde ise bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5) İhalenin tamamına teklif verilebileceği gibi, “194 kalem özel eğitim gereci” ve “65 kalem fizik tedavi malzemesi” olmak üzere gruplardan herhangi birinin tamamına olmak üzere kısmi teklif de verilebilecektir. Ürünlerin tamamına teklif verilmesi halinde, yukarıda belirtilen her iki grup için de teklif edilen fiyatların toplamları ayrıca belirtilecektir. Teklif edilen ürünlerin marka ve modeli ile teslim süreleri teklif mektubunda belirtilecektir.

6) Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.


 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim