-
-
İhale Adı
26 KALEM MALZEME ALIM İŞİ
-
Sektör
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
-
-
-
İhale Tarihi
15 Ekim 2019 10:00
-
İdare
SİVEREK BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ
-
-
-
Şikayet Bedeli
50.640,00 TL
-
Yaklaşık Maliyet
8.447.946'TL den küçük
-
Yayın Tarihi
27 Eylül 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
26 KALEM MALZEME ALIM İŞİ
SİVEREK BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ
26 KALEM MALZEME ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2019/473674 |
1-İdarenin |
a) Adresi |
: |
Camikebir Mah. 17. Sok. No: 3 63600 SİVEREK/ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
4145521200 - 4145521027 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
bilgi@siverek.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
26 KALEM MALZEME ALINMASI İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri |
: |
SİVEREK BELEDİYESİ/BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ |
c) Teslim tarihi |
: |
teknik şartnamede belirtilen zamanlarda malzeme cinsine göre teslimat yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
Siverek Belediyesi İhale Salonu (Camikebir Mahallesi 17. Sokak NO:3 Siverek/ŞANLIURFA) |
b) Tarihi ve saati |
: |
15.10.2019 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SİVEREK BELEDİYESİ/SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
Dizüstü Bilgisayar Bataryası1 |
2 |
adet |
Dizüstü Bilgisayar Bataryası 2 |
1 |
adet |
CAT6 Data Kablosu |
10 |
paket |
8 Portlu Switch |
10 |
adet |
HDMİ Uzatıcı |
5 |
adet |
USB Disk |
10 |
adet |
Kamera Kayıt Cihazı |
1 |
adet |
CCTV GÖRÜNTÜ KABLOSU |
1 |
paket |
Kablo Kanalı 16 X 20 |
50 |
adet |
Kablo Kanalı 40 X 25 |
50 |
adet |
8 TB HDD |
4 |
adet |
Kablosuz Klavye Mouse Set |
25 |
adet |
Kablosuz Mouse |
25 |
adet |
Hp 85A Yazıcı Toneri |
30 |
adet |
Hp 131A Renkli Yazıcı Toneri |
5 |
paket |
Hp 410 Seri Renkli Yazıcı Toneri |
5 |
paket |
Hp 72 Plother Yazıcı Toneri |
5 |
paket |
Hp 920 XL Yazıcı Kartuşu |
5 |
paket |
Canon LBP 7018 Toner |
5 |
paket |
Hp 128A Renkli Yazıcı Toneri |
5 |
paket |
Canon İR2520 Yazıcı Toneri |
25 |
adet |
Canon Mf416DW Yazıcı Toneri |
80 |
adet |
UPS BAKIM HİZMETİ |
2 |
yıl |
ANTİVÜRÜS PROGRAMI |
270 |
adet |
ÇALIŞMA KOLTUĞU |
4 |
adet |
ÇALIŞMA MASASI |
1 |
adet |