• İhale No
    2011/7131
  • İhale Adı
    26 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Gaziantep 25 Aralık Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI Gaziantep 25 Aralık Devlet Hastanesi -

26 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/7131
1-İdarenin
a) Adresi : SARIGÜLLÜK MAHALLESI FEVZI ÇAKMAK BULVARI 41 27060 ŞEHİTKAMİL GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 3423382525 -3423389597
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@25aralikdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 25 ARALIK DEVLET HASTANESİ AMBAR AYNİYAT SERVİSİ
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren 10 (on) gün içinde teslimata başlanıp, İdarenin isteği doğrultusunda kısım kısım teslim edilecek, teslim edilen miktar kadar fatura kesilip, Teslimat 31.12.2011 tarihinde sona erecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 25 ARALIK DEVLET HASTANESİ SATINALMA SERVİSİ
b) Tarihi ve saati : 09.02.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler, teklif ettikleri kalemlere ait numuneleri, kataloglara ve broşürlere ihale sıra numarasını yazıp ihale komisyonuna teslim edilecektir. Getirilen numune, katalog ve broşürler komisyonun teknik üyelerince gerek kullanılarak gerekse teknik şartnamede istenilen özellikleri karşılayıp karşılamadığının kontrolü yapılarak değerlendirme yapılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

25 ARALIK DEVLET HASTANESİ SATINALMA SERVİSİ adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
25 ARALIK DEVLET HASTANESİ SATINALMA SERVİSİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan)takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CAM ÇEKECEK TAKIMI (METAL) 50,00 ADET
ERNET 400,00 ADET
FARAŞLAR 100,00 ADET
FIRÇA 100,00 ADET
FIRÇA SAPI 200,00 ADET
FIRÇALAR (LAVABO FIRÇASI) 100,00 ADET
İP PASPAS TAKIMI (METAL) 70,00 ADET
TEMİZLİK BEZLERİ 2500,00 ADET
KAĞIT HAVLU 20000,00 RULO
İP PASPAS 600,00 ADET
MOP PASPAS BEZİ 300,00 ADET
TEMİZLİK KOVALARI VE LEĞENLERİ 80,00 ADET
TEMİZLİK ARABASI 10,00 ADET
KİREÇ ÇÖZÜCÜ 200,00 KG
CAMSİL 200,00 KG
ÇÖP TORBALARI (TIBBİ ATIK MAVİ) 3500,00 KG
ÇÖP TORBALARI (TIBBİ ATIK SİYAH) 3500,00 KG
ÇÖP TORBALARI (TIBBİ ATIK KIRMIZI) 4000,00 KG
ÇÖP TORBASI (ORTA BOY) 3000,00 RULO
GENEL TEMİZLİK SIVISI 5000,00 KG
SIVI SABUN 5000,00 KG
ODA PARFÜMÜ 5000,00 KG
ARAP SABUNU 500,00 KG
DEZENFEKTAN KLOR tableT 8000,00 ADET
PEDALLI ÇÖP KOVASI PLASTİK (60 LT) 50,00 ADET
ÇÖP KOVASI 50,00 ADET