• İhale No
    2011/3162
  • İhale Adı
    27. İSEDAK İZLEME TOPLANTI ORGANİZASYONU
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Dış Ekonomik İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

BAŞBAKANLIK DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI Diş Ekonomik Ilişkiler Genel Müdürlüğü

27. İSEDAK İZLEME TOPLANTI ORGANİZASYONU
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/3162

1-İdarenin

a) Adresi : NECATİBEY CAD.NO.108 KAT.18 NECATİBEY CAD. ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122946869 - 312 2946877
c) Elektronik Posta Adresi : myasar@dpt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu hizmetin

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : ANKARA
c) İşin süresi :
İşe başlama tarihinden itibaren 90(Doksan) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Necatibey Cad. No. 108 ANKARA
b) Tarihi ve saati : 23.02.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,


27. İSEDAK İzleme Toplantısına davet edilen katılımcıların ikameti için Ankara, Kavaklıdere,  Oran ve Yıldızevler mevkilerinde yer alan  organizasyon hizmetleri için elverişli 5 yıldızlı otellerden yalnız birinden, 




8-13 Mayıs 2011 4 Adet 35 m2. salon

9-12 Mayıs 2011 1 Adet en az 530 m2. salon,

10-12 Mayıs 2011 1 Adet en az 25 m2. salon,

9-13 Mayıs 2011 13 Adet ofis odası,

9 Mayıs 2011 10 Adet Sıngle oda (Kahvaltı dahil),

10-11 Mayıs 2011 60 Adet Sıngle oda (Kahvaltı dahil),

12 Mayıs 2011 20 Adet Sıngle oda (Kahvaltı dahil)


istenilen miktar ve tarihleri kapsayan, otel idaresinden alınacak konfirme yazısının aslı ile A Grubu Seyahat Acenta belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini sunmaları gerekmektedir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 40
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Ulusal veya Uluslararası toplantı, konferans, seminer ve sempozyum  benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Başbakanlık Merkez Saymanlık Müdürlüğü Yüksel Cad.No23'den alınacak makbuz ile Müsteşarlığımızdan doküman satın alınacaktır. adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Devlet Planlama Teşkilatı Müsteşarlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış gün) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.






 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KurşunKalem 10,00 Düzine
TükenmezKalem (Mavi,Kırmızı) 10,00 Düzine
FosforluKalem (Mavi,Sarı,Yeşil,Turuncu) 4,00 Düzine
KurşunKalem Silgisi (20'lik) 1,00 Kutu
MasaKalemtıraşı 4,00 Adet
Seloteyp 10,00 Adet
Yapıştırıcı(Uhu) 10,00 Adet
Devve Orta Boy ataç (25'lik) 20,00 Kutu
Post-it 40,00 Adet
0,5Uçlu Pilot Kalem (Mavi, Kırmızı) 12'lik 10,00 Kutu
Delgeç 10,00 Adet
Telzımba (standart) 15,00 Adet
TelZımba (50,100,150 sayfa zımbalayabilen ) (2315-2317) 8,00 Adet
ZımbaTeli (Küçük orta ve büyük boy) 10,20,30,50,100,150 kağıtkapasiteli 1000 PCS,Lİ 10,00 Kutu
TelZımba açacağı 10,00 Adet
Spiral(Muhtelif kalınlıklarda) 100,00 Adet
A-4Renkli Kağıt (Mavi,sarı,yeşil,pembe) 4,00 Top
A-4Renkli Karton (Mavi,turuncu,sarı,yeşil,kırmızı) 5,00 Top
KağıtMakası 10,00 Adet
NaylonluCep 500,00 Adet
PoşetPlastik 500,00 Adet
Asetat(200'lük) 1,00 Kutu
Kalem,ataç ve toplu iğne kabı 20,00 Adet
Kendindenyapışkan etiket (100'lük) 2,00 Kutu
Katlanabilirseffaf doküman dosyası 60,00 Adet
Şeffafdoküman dosyası için sticker (Mavi,sarı,yeşil) 60,00 Adet
CDKalemi (Mavi,Kırmızı ve siyah) (10 Luk) 3,00 Kutu
Kırmızıve Lacivert Mukavva Doküman kutusu 30,00 Adet
CD/DVD(25'lik) 2,00 Kutu
ÖnProgram ve Bilgi broşürü ( 9x19 cm) 200,00 Adet
Toplantıişrirak formu 120,00 Adet
TorbaZarf (18x27 cm) 120,00 Adet
Bukletzarf (11x22 cm) 120,00 Adet
BagajEtiketi (Plastik Muhafazalı) 120,00 Adet
BagajEtiketi (Sticker) 120,00 Adet
Bloknot(A5 Ebatında) 200,00 Adet
TanıtmaEtiketleri 50,00 Adet
YönGösterme Levhaları 25,00 Adet
ElLevhaları 5,00 Adet
Bondrol 2,00 Adet
YakaKartı 500,00 Adet
ZarflıDavetiye 175,00 Adet
YemekListesi 175,00 Adet
Toplantıraporu basımı 1200,00 Adet
KayıtMerkezi elemanı (6 Gün) 13,00 Kişi
PCve Lazer Yazıcı (6 Gün) 6,00 Adet
KayıtMerkezi için Salon (6 Gün) 1,00 Adet
HavaLimanı Elemanı ( 7 Gün) 14,00 Kişi
DanışmaMasası ve Kırlangıç Afiş ( 7 Gün) 1,00 Adet
Laptop(7 Gün) 1,00 Adet
All-in- one cihazı 1,00 Adet
OfisOdası (7Gün) 1,00 Adet
BilgisayarOperatörü (6Gün) 8,00 Kişi
DokümantasyonMerkezi Elemanı (6 Gün) 8,00 Kişi
PCve Yazıcı (6Gün) 8,00 Adet
Fotokopiçekimi 200000,00 Adet
DokümantasyonMerkezi için salon (6Gün) 3,00 Adet
YazılıDoküman Tercümesi 250,00 Sayfa
YurtdışıArapça Mütercim (5 Gün) 4,00 kişi
YurtdışıFransızca Mütercim (5 Gün) 4,00 kişi
YurtiçiTürkçe Mütercim (İngilizce-Türkçe)(5 Gün) 3,00 Kişi
YurtdışıDüzeltmen (Arapça,İngilizce, Fransızca) (5 Gün) 3,00 Kişi
Yurtdışı Simültane Tercüman (Arapça Kabinde) (Fransızca-Arapça +İngilizce-Arapça) (3Gün) 4,00 Kişi
Yurtdışı Simültane Tercüman (Fransızca Kabinde) (İngilizce -Arapça-Fransızca) (3Gün) 3,00 Kişi
YurtdışıSimültane Tercüman )İngilizce kabinde (Arapça+Fransızca-İngilizce) (3 Gün) 2,00 Kişi
Yurtiçi Simültane Tercüman Türkçe+İngilizce-Fransızca (3 Gün) 1,00 Kişi
YurtiçiSimultane Tercüman (Türkçe+Fransızca-Fransızca (3 Gün) 1,00 Kişi
YurtiçiSimultane Tercüman (İngilizce-Türkçe (3 Gün) 2,00 Kişi
YurtiçiSimultane Tercüman (Fransızca-Türkçe) (3 Gün) 1,00 Kişi
ToplantıSalonu Tanzimi, Simültane Tercüme Ses Sistemi ve Kabinler(4Gün) 1,00 Adet
ToplantıSalonu Elemanı (4 Gün) 5,00 Adet
Mikrofon (5 Adedi seyyar mikrofon (4Gün) 55,00 Adet
DinlemeCihazları (Alıcılar) Açılış, kapanış ve çalışmaoturumları için) (4 Gün) 140,00 Adet
DVDKayıt 6,00 Set
WMVveya FLV Formatında Kayıt 2,00 Set
BüyükBayrak (1x1,40m) 10,00 Adet
KüçükBayrak (23x14 cm) 10,00 Adet
İkramlar( 4 Gün) 600,00 Adet
BasınMerkezi elemanı (3 Gün) 1,00 kişi
BasınMerkezi Bilgisayar ve Yazıcı (3 Gün) 4,00 adet
BasınMerkezi Faks (3 Gün) 1,00 Adet
BasınMerkezi için En az 25m2 salon (3 Gün) 1,00 Adet
İnternetMerkezi Bilgisayar ve Yazıcı (3 Gün) 7,00 Adet
OfisOdası sekreter ( 5 Gün) 3,00 Kişi
OfisOdası Bilgisayar ve Yazıcı (5 Gün) 8,00 Adet
OfisOdası (5 Gün) 13,00 Adet
SingleOda (Kahvaltı dahil) (1 Gün) 10,00 Adet
SingleOda (Kahvaltı dahil) (2 Gün) 60,00 Adet
SingleOda (Kahvaltı dahil) (1 Gün) 20,00 Adet
ÖğlenYemeği 315,00 Adet
AkşamYemeği 155,00 Adet
Oteldekurulacak Danışma Masası ve Pano (6 Gün) 1,00 Adet
TransportElemanı (6 Gün) 2,00 Kişi
ResmiYemek 150,00 kişi
Kamyonet 4,00 Sefer
Hammaliye(7 Gün) 10,00 Kişi
MakamOtomobili (24 Saat) ( 3 Gün) 2,00 Adet
BinekOtomobili (24 Saat) (6 Gün) 20,00 Adet
BinekOtomobil (Eskort ve koruma) ( 4 Gün) 4,00 Adet
Otobüs(24 Saat) 2,00 Adet
Minibüs(5 Gün) 4,00 Adet
Midibas(6 gün) 2,00 Adet
EmniyetMensuplarının Yemekleri (6 Gün) 50,00 Adet