• İhale No
    2016/252083
  • İhale Adı
    27 KALEM KIRTASİYE SARF MALZEME ALIM İŞİ
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Temmuz 2016 10:00
  • İdare
    Ankara 75. Yıl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    30 Haziran 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

27 KALEM KIRTASİYE SARF MALZEME ALIM İŞİ

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-75.YIL-ANKARA SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

27 KALEM KIRTASİYE SARF MALZEME ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/252083
1-İdarenin
a) Adresi : ULUCANLAR CAD. ANKARA HASTANESI GIRISI ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125959883 - 3123635012
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ankaradis.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 27 KALEM KIRTASİYE SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 75 Yıl Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan 1 (bir ) gün sonra işe başlanır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 75 YIL AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ ULUCUNLAR CADDESİ CEBECİ-ALTINDAĞ-ANKARA
b) Tarihi ve saati : 12.07.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Tedarik edilecek malların numuneleri/Katalog veya Fotoğrafları: İstekliler  teklif ettikleri "11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24" sıra nolu ürünlerin katalog veya fotoğraflarını,"1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,25,26,27" Sıra nolu ürünlerin numunelerini ihale teklif zarfı ile birlikte ihale komisyonuna teslim edeceklerdir.(İhale saatinden önce)Numuneler ile birlikte  istekli firma numune teslim tutanağını 2 nüsha(idare ve istekli için) halinde hazırlamış olmalıdır.(Teslim tutanağında firma adı, numunenin ihale sıra numarası,  markası belirtilmiş olmalıdır.)

Numune üzerinde İhale kalem sıra no.su , firma adı yazılı olacaktır. Teslim edilen ürünler orijinal paketleri içerisinde olacaktır. Numunesi/Katalog veya fotoğrafları olmayan veya orijinal ambalajında olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Her ürün için teknik şartnamede aksi belirtilmemiş ise 1 adet numune teslim edilecektir. Teknik şartnamede birden fazla numune istenmiş ise teknik şartname dikkate alınacaktır.

İhale kalem sırası ile numune üzerindeki sıra numarası arasındaki uyumsuzluktan firma sorumludur.

İhale komisyonunca teslim edilen ürünün teknik şartname hükümlerini karşılayıp karşılamadığı kontrol edilecek olup, teknik şartname hükümlerini karşılamayan ürünlere ait teklifler değerlendirme dışı tutulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 5 (beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı 75 YIL AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 75 YIL AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Arşiv Dosyası 100 adet
Barkod Etiketi 1.000 rulo
CD 1.000 adet
CD Zarfı 1.000 adet
Düzeltici Bantlar Şerit Daksil 300 adet
Fotokopi Kağıtları A4 3.000 top
Mekanizmalı Klasörler 500 adet
Plastik Poşet Dosya 12.000 adet
Plastik Telli Dosya Mavi 3.000 adet
Protez Sabit Kalemi 100 adet
Toner Q2612/A 30 adet
Toner CE 285/A 20 adet
UTAX DC6130 T1130 TONERİ 15 adet
Toner Lexmark E 120 10 adet
Toner DSM 415 15 adet
Toner HP Laser Jet 85/A 1 adet
HP Color Laser Jet CP 2025 1 adet
Toner MPC 2551 Siyah 3 adet
Toner MPC 2551 Sarı 1 adet
Toner MPC 2551 Mavi 1 adet
Toner MPC 2551 Kırmızı 1 adet
Brother MFC- L2700 DW Toneri 2 adet
Toner 256-i 1 adet
Toner MF 216 n 12 adet
Zımba Makinesi Orta Boy (24/6-26/6) 10 adet
Zımba Teli Orta Boy (24/6-26/6) 400 kutu
Zımba Teli Küçük Boy 400 kutu