27 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı B o lu İzz et B a y sa l D ev let H a st a nesi
27 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık
ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/74351
1-İda re nin
a) Adresi : Agaççilar Köyü Mevkii 14300 BOLU MERKEZ BOLU
b) Telefon ve faks numarası : 3742753030 - 3742753053
c) Elektronik Posta Adresi : boludhs3@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Merkez ve Köroğlu Ünitesi
Ambarları
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
183 (yüzseksenüç) takvim günüdür. İşe başlama tarihi 01/07/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir. Malzemeler İdarenin sipariş yazısına istinaden peyder pey alınabilecektir. Yüklenici firma idarenin sipariş yazısına müteakip
10 gün içerisinde istenilen malzemeleri hastane ambarlarına teslim edecektir. Malzemeler mesai satleri içerisinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 31.05.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
İstekliler teklif ettikleri ürünlerin (UBB) Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belgeleri ihale dosyasında sunmalıdırlar.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Firmalar teklif ettikleri ürünün genel adı yanında markasınıda açık olarak belirtmelidirler. Teklif edilecek malzemelere ait numuneler ihaleden önce veya ihale esnasında hastanemiz eczanesine teslim edilecektir. Teklif edilen malzemelere ait numunelerin adını, sıra numarasını, markasını, adedini ve firma adını gösteren bir liste hazırlanmalı, ayrıca her numune üzerine yine ihale sıra numarası ve firma adını gösteren etiket yapıştırılarak tek bir ambalaj içinde sunulmalıdır. Numunesi bulunmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. İsteklilerin teklif ettiği numuneler geri verilmeyecek olup, herhangi bir hak talep etmeyeceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bolu İzzet Baysal Devlet
Hastanesi Satın-Alma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Satın-Alma Servisi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
20/04/2011 tarihli ve 27911 sayılı Resmi Gazete?de Kamu Dhale Kurumu tarafından yayımlanan ?Kamu Dhale
Genel Tebliğinde Değisiklik Yapılmasına Dair Tebliğ? ile Tebliğin 16.5.2 maddesi değistirilerek, ? Kısmi teklife izin verilip verilmediğine bakılmaksızın, birim fiyat üzerinden teklif alınan tüm ihalelerde istekliler, birim fiyatları ve birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarları, virgülden sonra iki ondalık basamaklı sayıdan fazla olacak sekilde verebileceklerdir. Ancak, toplam teklif tutarı virgülden sonra en yakın iki ondalık basamaklı sayıya yuvarlanarak yazılacaktır. Yuvarlama isleminde yarım kurus ve üzerindeki değerler bir kurusa tamamlanacak; yarım kurusun altındaki değerler ise dikkate alınmayacaktır?? seklinde yeniden düzenlenmistir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ALKOL %96 LIK | 400,00 | Litre |
Alçı pamuğu 20 cm | 800,00 | Adet |
Enjektör 10 cc yeşil uçlu | 50000,00 | Adet |
Enjektör 20 cc yeşil uçlu | 8000,00 | Adet |
ENJEKTÖR 50 CC ÇAM UÇLU | 1000,00 | ADET |
ENJEKTÖR İNSÜLİN | 7000,00 | ADET |
ENTÜBASYON TÜPÜ BALONLU SPİRALLİ 8.5 | 50,00 | Adet |
EKG ELEKTRODU ERİŞKİN | 20000,00 | ADET |
EKG ELEKTRODU PEDİATRİK | 1000,00 | ADET |
GÖBEK KATATERİ NO:5 | 10,00 | Adet |
HAZIR TÜL SARGI 6*8 | 150,00 | Adet |
İNFÜZYON POMPA SETİ BRAUN MARKA CİHAZA UYUMLU | 800,00 | Adet |
İNTRAKET NO:22 (MAVİ) | 15000,00 | Adet |
İNTRAKET NO:20 (PEMBE) | 15000,00 | Adet |
NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ PEDİATRİK | 50,00 | Adet |
NELATON SONDA NO:24 | 20,00 | Adet |
PACEMAKER ELEKTRODU NİHON KOHDEN MARKA CİHAZA UYUMLU | 4,00 | Adet |
PAMUK PEDİ ORTA BOY 20*20 | 300,00 | Adet |
POLİGLACTİN NO:1 Y.İ. 40 MM | 360,00 | Adet |
POLİGLECAPRONE MON. NO:1 | 120,00 | Adet |
POLİPROPİLEN 2/0 YUV. İĞNE | 240,00 | Adet |
SANTRAL VENÖZ KATATER 3 YOLLU | 50,00 | Adet |
SOFT DREN NO:18 | 50,00 | Adet |
SOFT DREN NO:21 | 50,00 | Adet |
VİCRYL 2/0 YUV. İĞNE 26-30 MM | 360,00 | Adet |
VİCRYL 3/0 YUV. İĞNE 26-30 MM | 600,00 | Adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ NO:8 | 30,00 | Adet |