• İhale No
    2011/36880
  • İhale Adı
    28 KALEM İLAÇ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Mart 2011 10:00
  • İdare
    Hakkari Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Hakkari
  • İşin İli
    Hakkari
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
28 KALEM İLAÇ ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI Hakkari Devlet Hastanesi

28 KALEM İLAÇ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/36880
1-İdarenin
a) Adresi:DAGGÖL MAHALLESI ÇEVRE YOLU ÜZERI 30000 HAKKARİ MERKEZ HAKKARİ
b) Telefon ve faks numarası:4382116067 - 4382117192
c) Elektronik Posta Adresi:hdhsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hakkari Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip hastanenin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecek olup,Hastane Eczanesinin talep ettiği günden itibaren 10 gün içerisinde mallar teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Dağgöl Mahallesi Çevre Yolu Üzeri/HAKKARİ
b) Tarihi ve saati:21.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


• İstekli ecza deposu ise T.C.Sağlık Bakanlığı Ecza Deposu Ruhsatnamesinin aslı veya noter tasdikli sureti,

• İthal ürünlerde T.C. Sağlık Bakanlığı`ndan alınmış ithal izin belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti,

• Bu ihaleye ecza deposu veya imalatçı firmaların dışındakiler katılamaz.

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İsteklilerin T.C İlaç ve Tibbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ihale tarihi itibariyle kayıtlı olması gerekmektedir. Ayrıca istekliler teklif edecekleri ilaçların TİTUBB´da T.C.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu belgelendireceklerdir. Onaylanmış ürün numarası bulunmayan veya yanlış onaylanmış ürün numarası beyanı veren firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Hakkari Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
25 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.Ziraat Bankası Hakkari Şubesi TR 930001000299279513035001 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Hakkari Devlet Hastanesi Baştabipliği
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HUMAN ALBUMIN 20 GR KAN ÜRÜNLERİ 100 ML 50,00 Adet
PARASETAMOL(120MG+PHENOBARBITAL(15MG) 10 SUPOZİTUVAR 2000,00 Adet
SIPROFLOKSASIN 200 MG FLAKON 1 350,00 Adet
VITAMIN KOMPLEKSI AMPUL 5 700,00 Adet
SEFTAZIDIM 1 GR FLAKON 1 FLAKON 200,00 Adet
KLARİTROMİSİN 500 MG IV FLAKON 200,00 Adet
PARASETAMOL 120 MG SÜSPANSİYON 100 ML 200,00 Adet
GENTAMISIN SULFAT OFT. DAMLA 5 ML 50,00 Adet
KLOPIDOGREL HIDROJEN SULFAT 75 MG 28 FİLM tableT 92,00 Adet
ROKURONYUM BROMUR 50 MG FLAKON 300,00 Adet
PARACETAMOL 500 MG 20 tableT 5000,00 Adet
RHO D İMMUNGLOBULİN 300 MCG KAN ÜRÜNLERİ 1 FLAKON 50,00 Adet
METOKLOPRAMID HCL 10 MG 5 AMPUL 3000,00 Adet
RANITIDIN 50 MG AMPUL 10 AMPUL 17000,00 Adet
HIYOSIN-N-BUTILBROMUR 20 MG AMPUL 6 AMPUL 3500,00 Adet
AMPISILIN 250 MG İV ENJEKSİYONLUK TOZ 1 FLAKON 500,00 Adet
AMPISILIN 500 MG İV ENJEKSİYONLUK TOZ 1 FLAKON 1000,00 Adet
SIPROFLOKSASIN 500 MG 14tableT 140,00 Adet
PRILOKAIN 20 MG 1 FLAKON 200,00 Adet
SENTETIK OKSITOSIN HORMONU 5 IU AMPUL 3 AMPUL 6000,00 Adet
RIFAMISIN SV 250 MG AMPUL 1 300,00 Adet
ONDANSETRON HCL 4 MG 2 ML 1 AMPUL 300,00 Adet
POTASYUM KLORUR 750 MG 10 ML İNF.İÇİN ÇÖZ.İÇEREN 10 AMPUL 300,00 Adet
ASKORBİK ASİT 500MG/5ML 5 AMPUL 1000,00 Adet
ASETİL SİSTEİN 300 MG 3 ML 10 AMPUL 1000,00 Adet
İPRATROPİUM BROMÜR MONOHİDRAT + SALBUTAMOL SÜLFAT 20 FLK 6000,00 Adet
METAMIZOL SODYUM 1 GR 10 AMPUL 14000,00 Adet
EFEDRIN HIDROKLORÜR 0,05 G BIOSEL 1 MLX100 AMPL 400,00 Adet