• İhale No
    2011/2486
  • İhale Adı
    28 Kalem Muhtelif Tıbbi Sarf Malzemesi
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    İstanbul Yedikule Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Yedikule Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

28 Kalem Muhtelif Tıbbi Sarf Malzemesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/2486
1-İdarenin
a) Adresi:Kazlı Çeşme Mah. Belgrad Kapı Yolu Cad. No: 1 34760 ZEYTİNBURNU İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2126641700 - 2126641010
c) Elektronik Posta Adresi:bashekimlik@yedikulegogus.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hastanemiz Deposuna
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip teslimat başlayacak, hastanenin ihtiyacına binaen peyder pey 20/12/2011 tarihine kadar malların tamamı teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Hastanemiz Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati:14.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İhale konusu mallar için Sağlık Bakanlığı “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına” kaydı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması zorunludur. İstekliler UBB numaralarını ve bayi bilgi formlarını belgelendirecekler ve teklif dosyasında sunacaklardır.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1- İstekliler teklif ettikleri ürünler için idaremiz tarafından hazırlanan teknik şartnameye uygunluğunu gösteren  kalem kalem “Teknik Şartnameye Uygunluk” belgesi sunacaklardır.

2- İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numunelerini ihale tarihi mesai bitimine kadar Satın Alma birimine bir tutanakla teslim edeceklerdir. Numune getirmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Hastanemiz Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Vakıfbank Denirciler Sitesi Topkapı Şubesi
TR 920001500158007285815435 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Kazlı Çeşme Mah. Belgrad Kapı Yolu Cad. No: 1 Zeytinburnu/İSTANBUL
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
LAZER ASPİRASYON KATATERİ 250,00 ADET
LAZER ASPİRASYON KATATERİ İNCE 250,00 ADET
STERİL TALK 100,00 ADET
SERUM BAĞLANTI SETİ (IŞIKTAN KORUMALI) GÖVDE SETİ 4'LÜ 2000,00 ADET
SİLİKON DÜZ STENT TREKEAL 1.5MM DUVARLI 16*110MM 5,00 ADET
SİLİKON DÜZ STENT TREKEAL 1.5MM DUVARLI 18*110MM 5,00 ADET
SİLİKON DÜZ STENT TREKEAL 1.5MM DUVARLI 20*70MM 10,00 ADET
SİLİKON DÜZ STENT TREKEAL 1MM DUVARLI 16*100MM 5,00 ADET
SİLİKON STENOTİK STENT 16*14*16 MM 40,00 ADET
SİLİKON STENOTİK STENT 15*13*15 MM 30,00 ADET
SİLİKON STENOTİK STENT 18*16*18 MM 10,00 ADET
SİLİKON Y STENT 18*14*14 MM 1.0 MM DUVARLI 20,00 ADET
SİLİKON Y STENT 16*13*13 MM 1.0 MM DUVARLI 20,00 ADET
SİLİKON Y STENT 15*12*12 MM 1.0 MM DUVARLI 5,00 ADET
SİLİKON T STENT ÇAP:16 33-76-60 5,00 ADET
SİLİKON T STENT ÇAP:13 28-80-54 2,00 ADET
SİLİKON T STENT ÇAP:12 39-78-48 2,00 ADET
ARA BAĞLANTI SETİ (IŞIKTAN KORUMALI) 8000,00 ADET
SİLİKON ADAPTÖRÜ 2000,00 ADET
ENJEKTÖR ADAPTÖRÜ 1000,00 ADET
FLAKON BAŞLIĞI 10000,00 ADET
İNFÜZYON ADAPTÖRÜ 4000,00 ADET
İĞNE UCU PEMBE 500,00 ADET
KEMOTERAPİ ELDİVEN 1500,00 ADET
KEMOTERAPİ KABİN ÖRTÜSÜ 250,00 ADET
ENDOBRONŞİYAL ULTRASON TRANSBRONŞİYAL ASPİRASYON İĞNESİ 400,00 ADET
ENDOBRONŞİYAL ULTRASON TRANSBRONŞİYAL ASPİRASYON İĞNE BALONU 200,00 ADET
TRANSBRONŞİYAL ASPİRASYON İĞNESİ 500,00 ADET